Új hozzászólás Aktív témák

  • Sitib89

    csendes tag

    válasz gyula38 #5952 üzenetére

    Nekem is voltak ilyen problémáim másik szolgáltatónál! Amit az egyik hozzászóló idézett az ügyfélszolgálatostól az oldotta meg nekem is a hibát! a register expires-ben azt adod meg hogy milyen gyakran jelentkezzen be a szolgáltatóhoz az adott eszköz. Ez alapból 1 órára (3600sec) van állítva! Az a baj hogy vannak olyan hálózati eszközök amik ha nem forgalmaznak rajta adatot egyszerűen tétlenbe teszik a netkapcsolatot, azaz ha jönne be egy hívás 2 óra tétlenség után tényleg nem jönnek be e bitek a telóra mert "alszik" a neted. De ha te hívsz valakit úgy jön helyre "felébred", hogy észre sem veszed! Jellemzően a routerek vannak így belőve sajna.
    Állítsd át az értéket olyan 100-150 másodpercre, mert olyan 2-3 perc tétlenség után zárják a bejövő adatforgalmat a routerek, és így a gyakori bejelentkezések folyamatosan ébrentarták a neted :) máshogy nem tudok fogalmazni.
    De lehet, hogy más a hiba :)

Új hozzászólás Aktív témák