Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JasL

    senior tag

    válasz Goblin12 #22769 üzenetére

    Erre van az OFF rádiógomb :)

    Egyébként, szerintem azt tudnád csinálni, hogy fúrsz rá két nagy lyukat, az alsó meg a felső hídra is, tehát lesz +4 ventinyílásod a hidakon. Utána az alsó lyuk fölé rakod a ventiket felfele fújással, a felső hídra meg alulról csavarozol 2 ventit, azeket szintén felfele fújással. Így egy frankó pusp-pull-t kapsz, alulról kap a gép közepe friss levegőt, felül meg a két radin a ventik kitolják szélre. Mivel nem nagyon fog átmelegedni a folyamatos lég+vízhűtések miatt a gépház közepe, szerintem ez bőven elég lenne. Mit szólsz hozzá?

    Esetleg rejtheted a ventiket a hidak túlsó oldalára, végülis nem nagy gond, de mivel telifa oldallapod lesz, tök mindegy. Ha később üvegeznél, akkor viszont mindenképp a kis kamrákba tedd a ventiket.

    [ Szerkesztve ]

  • Cyberneko

    tag

    válasz Goblin12 #22769 üzenetére

    Szerintem az egesz elkepzeles hibas.
    Egeszen egyedi moding elkepzeles, azt hiszem, de en egeszen maskeppen oldanam meg.
    Ha mar ennyi radiatorrol beszelunk 4x4, az siman egy mora felulet, akkor pedig lenyegesen kevesebb levegomozgassal is le lehet huteni a radikat, nem szukseges a 16ventilator (ami akarmilyen csendes is, osszeadodva egy szimfonikus zenekar)
    Tehat, en a "gepter" padlojaba, es a tetejebe tennek ventilatorokat, es beszivo, es levego kiengedo resz csak a radiatorokon keresztul lenne. Igy, kevesebbe hanggal, es ventivel atmozgathatnam rajtuk a levegot, (es meg a kemenyhatas is kihasznalhatnam) es ezzel letudnam azt is, hogy a alaplap melegedo reszeinek is legyen legmozgasa.
    (Raadasul igy nem kell porbeszivo nyilas a haz aljara.)
    Igy:

Új hozzászólás Aktív témák