Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz j0k3r! #7899 üzenetére

    Saját szórakozásra implementálok egy Seam Carving algoritmust. Az algoritmus meg körülötte egy WPF ablak már kész van, prototípus szinten szépen működik (egyelőre full fapad, de müxik).

    Én is tegnap jöttem rá -világított rá valaki redditen-, hogy a Color az sokat foglal, mindjárt meg is nézem mennyit. Eddig szembe sem jutott, hogy a Color az nem 4 byte (8+8+8+8 = A+R+G+B).

    A szükségesnél magasabb memóriafoglalás egyelőre nem zavar, egy 13mpx-es kép esetén az applikáció teljes memóriafogyasztás "csak" 500-550mb. A sebesség viszont sokkal gázabb. Parallel.For(), taskok és nem managelt mem hozzáférés segítségével már volt némi gyorsulás

    Na mind majd visszajövök :)

    Athlon64:
    A kép kirajzolása másodlagos, kétszer kell kirajzolni: miután betöltötte a képet, illetve miután lefutott az algoritmus a módosított képet.

    Ha lesz időm töltök fel konkrét kódrészleteket, hogy lássuk mit lehetne hatékonyabbá tenni. Lenne mit :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák