Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    Az durván 1%, ha az M-et jól értem. Szerintem a hidrogénes autó biztonságos üzemanyag tartálya sem kisebb kihívás. A repülőgépekkel is rengeteg probléma volt, van, amit megoldottak.
    A léghajóról, mint modern közlekedési eszközről a negyvenes években letettek. A fejlesztéseket akkoriban szinte kizárólag a hadi ipar katalizálta. Ma már ez nem tisztán így van. Az üzemanyag felhasználás sem volt szempont, mármint a takarékosság oldaláról.

    A léghajó nagyon környezet kímélő, nagyon kevés telepített infrastruktúrát igényel a repülő, vonat, egyéb eszközhöz képest. Akkoriban zsákutcának tűnt és erőltetettnek a repülőgépek rohamos fejlődése mellett. Ma sem lehetne ráépíteni a közlekedést és függőbb az időjárástól, mint a többi eszköz. De ha lenne 150 főt biztonságosan, abszolút nyugodtan, csendben szállító eszköz, kétlem, hogy kihasználatlan kornyadozna egy hangárban. Nem véletlen, hogy manapság egyre inkább előtérbe kerül a fejlesztések között. Figyeld meg lesz még reneszánsza a léghajóknak, nem is sokára!
    El tudom képzelni, hogy rossz idő esetén léghajó pótló autóbuszokat indítana a volán. :D
    Egyébként nem vagyok léghajóbuzi.

    Auratech Field Recording

Új hozzászólás Aktív témák