Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz alibaba78 #776 üzenetére

    A legfontosabb, hogy nem km óra állást vaszünk, hanem állapotot! Kereskedőnél van kocsi az mind tekert órás (99%). Ez azért van, mert a magyarok nem hajlandóak sokat futott kocsit venni. Hát akkor megkapják...
    A hamisított szervízkönyv is még csak kb a kezdet. Szóval nó para. :)

    Magánszemélytől nézz inkább. Haver berakta a Hondját kereskedésbe, hogyhogy nem, 100k km-el kevesebbet mutatott az óra. 235k helyett 135k km-t. És ez csak 1 példa. Kereskedő tekerte meg persze az órát.

    Nos élből nem vennék olyan kocsit amiben kettős tömegű lendkerék van, mert az 150-200k km után csere és alhangon 300-400k-ba kerül. Bővebben: [link]

    Tehát ha ezen is felül emelkedtünk:

    Focus: TDCi motor miatt kerülendő erősen, egy rakás hulladék (PSA (francia) fejlesztés, ez mindent elmond :D)

    Mazda 6: háát nem annyira gatya mint a TDCi, de abból is csak benzinest ajánlanék. Mivel kisebb és rosszabul megy mint az Accord kiejteném.

    Avensis: korrekt darab, ha nem számolom a kettőstömegű cserét akkor egész fenntartható, nem eszik sokat, viszont az 1,6-os dízelük nem egy erőgép, de családos ember vagy elég lesz neked az is. Élménynek ott a gyerek. :)

    Accord: nagyon jó, de ebből is inkább benzinest vennék használtan meg főleg.

    A mai modern dízelek összetett érzékeny motorok. Akkor éri meg olyat veni ha sokat mész mert akkor az olcsóbb üzemanyagköltségből kitelik a sokkal drágább és gyakoribb szervízelés, ami 150-200k km-ig elmegy addig enm nagyon kell rákölteni de utánna kb pénztemető.

    Szóval a helyedben vmi szívóbenzines-t néznék.

    Olaszt ne, franciát ne ha kedves az életed.

    Ajánlom a milyen autó vegyek topikot.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák