Új hozzászólás Aktív témák
-
yamashita
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy elég érdekes problémám. Uplay-re be van állítva a két lépcsős ellenőrzés. Vettem egy új telefont, átraktam arra az authenticatort a google biztonsági beállításainál. Szépen be is enged a kóddal a google bármilyen oldalon és időben. Viszont a Uplay semmilyen körülmények között nem hajlandó beengedni. Szerettem volna írni a supportnak, de mint kiderült azt is csak akkor lehet, ha be vagy lépve, mivel sima email elérhetőség nincs.
Amit tettem amióta erre rájöttem:
Fullra letöröltem az előző telóról a hitelesítőt.
Lekapcsoltam a hitelesítést google-ban, de úgy is kéri a uplay.
Letöröltem a telefonon a kapcsolatot majd letöröltem a hitelesítőt és nulláról újraraktam az egészet.Ezek után még mindig nem működik.
Tudnátok valami használható ötletet ? -
yamashita
csendes tag
válasz távcsőves #256 üzenetére
Jelenleg facebook on írtam rájuk(egy ubisoftos írta, egy fórumban, hogy ha nem tudsz logolni ott írj), de ha nem reagálnak akkor én is kreálok majd egy másik accot. De nem értem, hogy miként építenek ki úgy egy 2 step rendszert amit az email edhez kötnek, úgy hogy az nem változik együtt az email eden lévővel...