Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabee jr

    tag

    válasz wanted5 #328 üzenetére

    Akkor kivágták alattad. ;)
    A lényegen nem változtat, jól csináltad, hogy nyitottál ticket-et.
    Nem mindenkitől azt kérdezik mikor nyitottad a fiókot, és nem is kell rá pontosan hónapra válaszolni, az is lehet ha elküldöd a kódokat nem is kérnek egyéb dolgot, agenttől függ, aki majd az ügyed intézi. Az biztos, hogy be kell tudnia azonosítani, hogy te vagy a fiók előző/jogos tulaja.

    Javaslom, ha visszakapod az accot, nyiss neki egy Outlook v. Gmail fiókot. Jó hosszú és nehéz jelszóval mobilszám hitelesítéssel. Uplay acc-on két játék miatt ne kapcsold be a kétlépcsős azonosítást, mert több gondod okoz, mint biztonságot. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Csukaharapást szőrivel"

  • wanted5

    őstag

    válasz wanted5 #328 üzenetére

    Update, valószínűleg buktam az accountot.

    Igaz csak a heroes 6 + kieg volt rajta, ami pénzbe került (+ ugye Ubi30 ingyenesek), de csak fájó dolog azért, főleg, hogy nem is tudhattam róla.
    Nyilván nem zárolják az accountot, így végül is használhatom, játszhatok akármikor, de új játékokat nem érdemes erre raknom. 2-3-4 accountot meg nem szeretek semmiből sem használni.

    Anno egy MM-ben vettem egyszerre a 2 játékot, ugye dobozos mindkettő, a blokk meg már nincs meg, mert majd' 4 éve volt a dolog.
    Az ügyfél szolgálatos azt mondja küldjem el az eredeti számlát, amin rajta van az aktiváló kód is, az MM-ben eleve nincs ilyen...
    A másik dolog meg, hogy szerinte a kieg be se volt soha aktiválva az accountomon. WTF? Aznap mikor megvettem azonnal aktiváltam mindkettőt, sőt végig is játszottam, az összes achievment is megvan, amit csak a kiegészítőben lehet megszerezni.

    Na, erre varrjatok gombot.

Új hozzászólás Aktív témák