Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #21610240

    törölt tag

    Sziasztok!

    Békés boldog tudatlanságban élő elégedett Digi előfizető vagyok (voltam), de most költözöm és az új helyen nincs Digi. Marad a UPC. Csevegtem egyet a telefonos ügyfélszolgálattal, csupa jó hírük volt, remek ajánlatok, egyedi kedvezmények és más bla-bla, de folyamatosan éreztem, hogy mindent rám akarnak sózni és nem adnak átfogó tájékoztatást, valódi opciókat. Iszonyat nagy küzdelemmel tudtam az emberből kicsikarni némi infót, de pár kérdésemre így sem kaptam (hihető) választ. Kérlek, segítsetek.

    Először is validáljátok légyszi, hogy az alábbi hűsőgidős ajánlatok értelmes-e:
    - Bronz TV + 120-as net + telefon: 5890 Ft
    - Gold TV + 120-as net + telefon: 6280 Ft
    - Bronz TV + 500-as net + telefon: 6280 Ft
    - Gold TV + 500-as net + telefon: 6970 Ft

    Belemenjek-e a ráutaló magatartásos szerződéskötésbe vagy elérhetem valahogy, hogy legyen írásos nyoma a megállapodásnak és a feltételeknek?

    2 vagy 3 tévén szeretnénk nézni az adást. A Diginél ez nem gond, de itt ezt a Médiabox-ot nyomatta az ember, mint kizárólagos opció. Persze a weboldalukon megtaláltam, hogy az analóg tartalmak jönnek anélkül is, sőt, jópár digitális kódolatlan is van. Esetleg van valahol egy naprakész lista az összes csatornáról, ami sima DVB-C-n nézhető? És vajon ez meddig marad így?

    A további Médiabox költsége tényleg 890 Ft? Mert az ASZF-ben ennél magasabb összegek szerepelnek. Elkényeztetett Digi felhasználóként eléggé fáj plusz havidíjat fizetnem azért, hogy kikódoljam a (számomra) feleslegesen bekódolt csatornáikat.

    Előre is köszönöm a segítségeteket.

  • #21610240

    törölt tag

    válasz Gubek-Einste #66251 üzenetére

    Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltatok. Így már kezd értelme lenni a dolgoknak.

    Ezt a kódolatlan csatornakiosztást én is megtaláltam ("kiterjesztett digitális vételezési lehetőség"), csak nem voltam benne biztos, hogy ez naprakész és minden csatornát tartalmaz. Egyébként ezek a csatornák mindenképpen jönnek kódolatlan digitális jelként a kábelen vagy csak akkor, ha a TV előfizetési csomagomban eleve benne vannak? Vagy esetleg a legkisebb csomag esetén is benne van mind? Vagy netalántán ezek akkor is elérhetőek, ha TV-re egyáltalán nem fizetek elő?

    És akkor még egy kérdés felmerült bennem. A Diginél lévő vezetékes telefonszámomat szeretném áthordozni az új UPC előfizetésemhez. A telefonos ügyintéző azt mondta, hogy ez simán lehetséges, ha a Diginél még él az előfizetés, nincs tartozás és a két cégnél ugyanazon a néven van az előfizetés. Mindhárom feltétel teljesül. Ugyanakkor az ügyintéző azt mondta, hogy most ezzel ne foglalkozzak, csak gyorsan gyorsan rendeljek meg nála valamit, aztán majd utólag szenvedjek a számhordozással. Nekem ez nem tetszik. Szeretném úgy megkötni a UPC szerződést, hogy annak már eleve része a számhordozás. Vajon meg tudom ezt tenni és mi a teendő, mik a lépések?

    Nagyon köszönöm még egyszer.

  • #21610240

    törölt tag

    válasz 4Grider #66254 üzenetére

    Aztamindenit. Ez nagyon hasznos infó, köszönöm.

    Bár alapvetően továbbra sem a kötbér a célom, hanem a számhordozás. Szóval szerintetek hogyan tudom a számhordozást az előfizetés megrendelésével egyidőben kezdeményezni? Van ehhez valami űrlap vagy csak szóban megmondom a telefonos ügyintézőnek, hogy márpedig kezdjék el azt is intézni...

  • #21610240

    törölt tag

    Sziasztok! Ha személyesen vagy telefonon kötök teljesen új szerződést, akkor tényleg felszámolnak valami bekötési díjat, amit online kötésnél elengednek? Ha igen, akkor mennyi ez a díj? Köszönöm.

  • #21610240

    törölt tag

    Sziasztok!

    Korábbi javaslatotok szerint megrendeltem a UPC csomagot és azzal együtt a vezetékes számhordozást is rögtön beindítottam az ügyfélszolgálaton. Nagyon meglepődtem, hogy a korábban a UPC által említett 1-2 munkanapos illetve 36 órás bekötési határidő helyett a szolgáltatás (internet+tv) létesítését március 20-i határidővel vállalták (8 naptári nap), a telefonos számhordozási ablakot pedig március 23. estére tették (11 naptári nap). Kicsit csalódott vagyok, mert sokkal rövidebb átfutási időt emlegettek és én azzal számoltam a megrendelés időzítésénél.

    Vajon ez az eset, amikor jogosult vagyok kötbérre, vagy igazából maradjak csöndben inkább?

    Köszönöm:
    Dávid

Új hozzászólás Aktív témák