-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
Mire adjon jóváírást, kompenzációt? 72 órájuk van javítani a hibát. Ezt túllépve pedig kötbér, a szerződésben megadott paraméterek alapján. Hasznos olvasmány (egyébént is).
Működik, van itt olyan topiktárs, aki egész szép összeget zsebelt be egy hibás hardver miatt, amit csak nagyon sokadjára voltak hajlandóak cserélni nála, ő meg nem hagyta magát.[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Sosem fogod megtudni, hogy valóban így van-e (vélhetően persze igen). De ameddig 72 órán belül a hiba el lesz hárítva, a szerződés alapján teljesített a szolgáltatás.Hogy ez jó-e vagy sem, az már egy másik beszélgetés (de elfogadtad, amikor aláírtad a szerződést). EGyébként a többi szolgáltatónál is így lenne, szóval ezzel sem leszel előrébb.
Az üzleti szempontokat, érdekeket meg mi, mezei előfizetük nem ismerjük, nem ismerhetjük. Ha a matek kijön nekik ezzel a "minőséggel" is (márpedig kijön, egyébként nem szolgáltatnának), akkor nincs miről beszélgetni.
De mindig ott a lehetőség bárki előtt, hogy saját szolgáltatást indítson és jobban csinálja (bocs, ez most populista és elrugaszkodott volt, ne vedd magadra).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Én értettem elsőre is, hogy ez a problémád, de arra felhívnám a figyelmed, hogy a legtöbb szolgáltató üzletpolitikája az, hogy ha a user szeretne pénzt visszakapni, akkor azért dolgozzon meg ő. Hogy egy nagyon hétköznapi példát hozzak: éves szinten rengeteg háztartás tudna azon pénzt spórolni, ha átnézné, hogy jó számlacsomagban van-e a számlavezető bankjánál, biztosan jó-e telefon-előfizetése stb. stb.
De fordítsuk meg: te vagy a szolgáltató, szorít a tulajdonosi elvárás, nyomasztanak a részvényesek (akik ugye pénzt szeretnének látni a befektetésükből): kiállnál és mondanád, hogy gyertek, b..tok hátsón, 72 órát túlléptük, fizetünk neked és semmi dolgod nincs vele? Nemes cselekedet lenne, talán az előfizetők díjaznák is - a board viszont biztosan nem és a nap végén már nem te lennél a cég első embere.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Szokták mondani, hogy az idő mindent megszépít, meg "régen minden jobb volt", de egyébként lehet egy teljesen racionális magyarázat is: egészen egyszerűen mostanra öregedett el a nem kellően karbantartott hálózat és jelentkeznek a hibák sorra mindenfelé (ne felejtsd el, hogy jópár éve szopatják a telco cégeket is a most már extraprofitnak nevezett elvonásokkal. Két nagy tétel van minden büdzsében, amiből el lehet venni: marketing és fejlesztés/karbantartás).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kezo0 #121039 üzenetére
Vélhetően nem egyszerre ugranak neki mindennek, hanem szakaszosan haladnak (mint a Tour-on). De előre baromi nehéz megjósolni, hogy melyik folyamat mennyi időt vehet igénybe, gondolom ezért írtak egy tól ig-et, meg azt, hogy milyen szolgáltatásokat érint.
Vö: hibaelhárítás: 72 órát mondanak, mert nem tudják előre, hogy 12 perc vagy 1200 perc megkalapálni azt, ami elromlott.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Teljesne véletlenül nincs másmilyen vodás (pl mobil) előfizetésed? Nálunk az lett a megoldás, hogy bekerült a tévé/net a párom mobil előfizetése mellé (valóban az ő nevén van a tévé is, én "csak" ügyintéztem és megbízott voltam). Egy próbát megér. Most fizettük ki mobilappból a számlát btw.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Toth_Jani #121286 üzenetére
Azért nem kapsz számlát a közös költségről, mert a társasház nem minősül gazdálkodó szervezetnek (és ilyenformán létezik Petőfi utca 1 társasház Bt, Kft, stb. sem ). Ráadásul nem történik semmilyen szolgáltatásnyújtás, vagy temrékértékesítés sem.
Bocs az OFF miatt.[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kendeee #121587 üzenetére
Szerintem nincsen szereld magad, kijönnek, elviszik, berakják az újat. Azt is tudd, hogy ciscót nem fogsz kapni, szóval ne érjen meglepetés. Ja, és a leggyorsabb megoldás még mindig az, hogy felemeled a telefont és jelzed (és nem egy unofficial fórumban várod a megoldást ).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kendeee #121600 üzenetére
A hívás ingyen van, telefon félrerak, mást csinál, aztán amikor végre megérkeezik gizike, megbeszéled vele a megbeszélnivalót Én így szoktam csinálni. Tudom: annyira felgyorsult világban élünk, hogy mindent akarunk és azonnal.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz ROBOTER #121678 üzenetére
Ha volt leadott hibajegyed és 72 órán belül nem oldották meg, akkor 1 napra kell kapjál kötbért (a szerződéshez adott képlettel ki tudod számolni, de kb párszáz forint lehet 1 napra).. De ha egyébként a minimálisan garantált sebesség megvolt, akkor nem hinném, hogy járna bármi (egyedi elbírálással lehet). Azt ugyanis az ISP nem nézi, hogy te csak egy bizonyos szolgáltatást használsz (esetedben nem használsz).
A válaszadási kötelezettséget is törvény szabályozza, az tapasztalat, hogy általában a határidő legvégén válaszolnak (még ha egy semmitmondó is a válasz, törvény szerint reagáltak a megkeresésre).[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz ROBOTER #121681 üzenetére
Pereld be őket (természetesen értem a problémád és a felháborodásod is). Az viszont tény, hogy az internet nem egyenlő a google-lal, és az is tény, hogy egy lakossági előfizetés esetében nehéz gazdasági károkozásról beszélni, ráadásul - és tényleg nem a hangulatot szítom - de a szerződésben nem vállalták a 100% rendelkezésre állást. És mielőtt: nem, nem nekik dolgozom, és nem, nem fizetnek, hogy ezt leírjam.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
-
LouiS22
veterán
válasz Fruityloops #121995 üzenetére
Félve kérdem meg, hogy 2022-ben miért jó csekken fizetni?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
A 4ig megveszi a Vodafone Magyarországot
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
A mai mindent azonnal akarok/történjen világában furcsának hathat, de ha visszaemlékszel, akkor a kártyás számlafizetést is csak x nap múlva látod a webes felületen könyveltnek. Itt is hasonló lehet: igény rögzítve, valaki valahol ellenjegyez és elindul a folyamat. A mérvadó az a dátum lesz, amikor te jelezted és rögzítették.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz voriand #124615 üzenetére
powerline adapter. Ahogy lentebb is írták, villanyvezetéken fog futni a net. Fent bedugod, lent bedugod a párját, párosítod őket. Ethernet port lesz rajtuk, fentibe bemegy az ethernet a routerből, a lentiből meg beledugod a VTV boxba, amit kérsz a Vodától a meglévő mellé (nem tudom, hogy most mennyi felára, ÁSZFben benne lesz, de nem lehet jelentősebb tétel, vagy megpróbálsz kisírni egyet tőlük ).
Francba, közben látom én is, hogy koax... Így tárgytalan
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kokii #124831 üzenetére
El kéne olvasni az rtlmost oldalán a gyiket posztolás előtt.
De segítek: az active a régi mostplusz.
Még egyszerűbben: ha mindent (új sorozatokat pl) akarsz latni, akkor elő kell fizetned.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz cocka #124838 üzenetére
Ez nem egy könyvtár. Mint ahogy semelyik streaming sem - senki nem mondta, hogy minden az idők végezetéig fent lesz (vö Besúgó az HBO Maxon). Tartalmak jönnek és mennek. De mondok egy másik megközelítést is: ha mindent mindig elérhetővé teszel, mivel húzod be az új előfizetőket?
De ez tényleg nem ennek a topicnak a tárgya.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest