-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
|AP|
veterán
Hát ebből sajnos kimaradunk, úgy néz ki...
Kis vigasztalás, hogy ma jött az email, hogy ingyen megrendelhetem az HBO Go-t...
-
|AP|
veterán
BP IX. kerület, reggel óta nincs net szolgáltatás. Telefonban azt mondják területi hiba, 9-re ígérik a javítást. 8. kerületben lakóknál minden oké?
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
A UPC távrögzítő alkalmazás másnál sem megy? Már egy jó ideje sem PC-ről, sem telefonról nem éri el a műsorokat, nem lehet felvételt beállítani távolról...
-
|AP|
veterán
utolsó bekezdésről tud valaki bővebbet? Csak plusz pénzért megoldható, hogy a hálószobai tv-n is fogjam a digitális adást? Eddig elvoltam az analóg csatornákkal, de ez a mostani vágás már jelentős.
Ráadásul falra van szerelve a TV, második set top boxnak nem nagyon van hely... Kártya meg egészen biztosan nem kompatibilis azzal a Sencor TV-vel...
-
|AP|
veterán
válasz Intruder2k5 #24360 üzenetére
én is ettől tartok...
Egyébként ha menne kártyával a 2. tévém azt még el tudnám fogadni még a 890ft-os havidíjjal együtt is, mert ad annyi pluszt a digitális adás. De nem sok esélyt látok a kompatibilitásra, a 2. set top boxot meg nem fogom a falra csavarozni
-
|AP|
veterán
én ma felhívtam az ügyfélszolgálatot. Már ezer éve előfizető vagyok, Digital gold HD csomagom van, mégsem tudják olcsóbban adni a kártyát, ugyanúgy 890Ft....
Van valami titkos jelszó, amire hivatkozva kedvezményt tudok kicsikarni?
-
|AP|
veterán
bevallom azt vártam, hogy előállnak valami egyedi ajánlattal, így lassan 10 év UPC hűség után (ráadásul úgy, hogy a legdrágább TV csomagot fizetem már jó ideje), de semmi... ugyanaz a szokásos 890-es ár. Eddig elvoltam a második tévén az analóg silverrel, de a mostani vágás már jelentős (asszony szinte csak paprikát meg spektrum home-ot néz, ezek pedig kikerültek)
-
|AP|
veterán
akkor ezt nem ártana tisztázni...
tőlem is megkérdezte, hány készülék van, de nálunk csak kettő. Egy a boxhoz kötve, egyen pedig eddig ment az analóg silver. Most akkor csak akkor jár kedvezmény, ha az embernek legalább 3 eszköze van? Azt kellett volna mondanom, hogy két másik eszközön is megy az analóg és akkor megkapom 190-ért a kártyát? -
|AP|
veterán
na ez azért durva, hogy ennyire nem mindegy hogy fogalmazok... mi ez valami titkos társaság jelszóval?
Elmondtam, hogy két tévém van, egyiken megy az analóg, a másikon box. Kaptam tőletek tegnap egy levelet, hogy az analóg silver meg fog szűnni, de ott van a levél végén, hogy érdeklődjek a lehetőségekről.
Azt nem tudtam, hogy csak akik a megfelelően kérdeznek, azoknak jár a kedvezmény... és ez itt a gáz... Most hívjam őket vissza, hogy a PH! fórumról bb71-nek olcsóbban adjátok, mert ügyesebben kérdezett? Hát ez komoly...
-
|AP|
veterán
Okt. 15-én rendeltem telefonon Mediacard szolgáltatást, futáros kiszállítással. 16-án jött meg a visszaigazolás és a papírok.
Kb. mennyi idő szokott lenni míg valóban meg is érkezik a futár a kártyával, mikor kezdjek el türelmetlenkedni? -
|AP|
veterán
Budapest 9. kerületben eszerint az ismertető szerint 28-án, azaz tegnap álltak volna át analóg bronze-ra silver helyett.
Ezzel szemben eltűnt a Disney, a Doq, meg a CNN, de a többi megmaradt. Ez fokozatosan csökken tovább, vagy egy darabig így marad?
Mert egyébként berendeltem egy Mediacardot, de jelen formában felesleges, mert ez a három csatorna annyira nem hiányzik... -
|AP|
veterán
válasz kabelmania27 #25310 üzenetére
viszont akkor most mi van? Most megszűnik az analóg silver és helyette 28 csatornás bronze lesz, vagy csak ez a pár csatorna esik ki, amit ebben a tájékoztatóban írnak. Nem igazán tiszta ez nekem...
-
|AP|
veterán
válasz kabelmania27 #25317 üzenetére
igen, de elméletileg 28-án kellet volna nálunk lelőni a silvert. Ezek szerint egyelőre elfelejtették és majd egyszer sorra kerülünk?
-
|AP|
veterán
válasz szab.tam #25383 üzenetére
én veled értek egyet.
Rengeteget szívtam már a különböző futárszolgálatokkal, kézbesítőkkel. Ha az embernek olyan munkája van, hogy nem ül egész nap az irodában/otthon, akkor agyalhat azon, hogy hogy szervezze meg.
Tudom, be lehet menni ügyfélszolgálatra is, dehát az sem egy időtakarékos megoldás...
Ha szólnak, hogy másnap hozzák az már könnyebb, az ember igyekszik úgy szervezni a napját. Manapság ez ne legyen már akkora science-fiction, hogy egy automata üzenet jön (számtalan webshop is képes rá, akkor a posta miért nem?)Másik megoldás lehet még a Pick-Pack pont, amit én nagyon szeretek, mert kényelmes, nem kell miatta felborítani a napot. T-mobil webshopban vettem például telefont, nem kellett várni a futárt, csak simán felkaptam hazafelé.
-
|AP|
veterán
ez az érem egyik oldala. A másik oldalán meg vannak a felhasználók/előfizetők, akik kapnak egy levelet, hogy az analóg csomag meg lesz vágva. Erre még időben reagálva rendelnek egy plusz boxot/kártyát, amit aztán 3 hét alatt sem sikerül nekik kézbesíteni, miközben az analóg csatornák nagy része már megszűnt.
Most nem arról van szó, hogy nem bírom ki pár csatorna nélkül 2-3 hétig, csak valahogy ezt az egészet nem ártott volna kicsit jobban előkészíteni/megoldani, ha már egyszer úgy hívják magukat, hogy "szolgáltató"
-
|AP|
veterán
válasz kabelmania27 #25490 üzenetére
ez az "ügyfélmegtartó kedvezmény" nálam nem igazán jött be.
Bár állítólag van itt a topikban, akinek kedvezőbb árat mondtak, de én úgy néz ki rosszul tettem fel a kérdést, mert simán ugyanannyiért kapom a media cardot a legnagyobb digitális csomagom mellé, mint bárki más. -
|AP|
veterán
válasz Intruder2k5 #25493 üzenetére
Digi nincs, T-home lenne, de az meg nem alternatíva. Sajnos tudja jól ezt a UPC is...
-
|AP|
veterán
-
|AP|
veterán
válasz canniball #25733 üzenetére
hát erre kíváncsi leszek... valahogy nem bízok benne, hogy ez a gyakorlatban működni fog. Legfőképp a "nehogymármáshasználjaawifim-hozzáállás miatt, de valahogy azt sem tudom elképzelni, hogy kiülök egy térre és ott mondjuk stabilan fogjak egy közeli házból jelet... aztán persze meglátjuk.
pjen: csak a magyarázat miatt írtam, ezért is tettem idézőjelbe, mert persze önkéntes megosztás alapon megy
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
csináltam egy rögtönzött közvéleménykutatást, 3 embert kérdeztem meg mellettem. Elolvasták a linken a tudnivalókat és ez volt a válasz: "én nem nagyon akarnám, hogy a wifinken szörfözzenek....tudom, elkülönült, meg biztonságos.. de akkor is"
Szóval azért van még hová fejlődni itthon, hogy ez működjön.
-
|AP|
veterán
AMC-ről veszek fel egy sorozatot, HD-s, mediabox-szal. Eredeti nyelven, felirattal szeretném visszanézni. A hangsáv váltás működik, felirat is van, de a képernyő közepére teszi
Ez a box, a UPC, vagy az AMC hibája? -
|AP|
veterán
Ferencvárosban volt ma fél 5 körül egy óriási áramszünet. UPC azóta halott, se TV, se net.
1221 szerint tudnak a hibáról, dolgoznak rajta, utána viszont olyat mondott a géphang, hogy csak néztem
hogyaszondja: "a javítás több óráig is eltarthat, előreláthatólag a holnapi nap folyamán bekövetkezik"
Hogy mi? Eddig csak olyat hallottam, hogy dolgozunk rajta, türelem... de hogy már most látják, hogy ekkora a baj? Tud erről valaki valamit? -
|AP|
veterán
pár héten belül már másodjára szarta össze magát a UPC hálózat Ferencvárosban. Se TV, se net.
Egyébként az előző leállás óta folyamatosan "gyenge jel" üzenetet lehet látni minden csatornánál (media card).
Másnál nincs ilyen gond a környéken? -
|AP|
veterán
Lejárt a hűségem a mostani csomagomra (Digital Gold+HD+felvevő, Fiber Power 120, +1TV mediacard, HBO Pak). Ez volt eddig 10.300, most 12.300 Ft lett.
Egy-két hónapja felhívtak, hogy ha 240-re váltom a netet akkor 12ezervalamennyiért maradhat ez a csomag. Erre azonban nem volt szükségem, elég a 120 is, a havi 10.300-nál viszont nem akartam többet áldozni rá. Az ügyintéző azt mondta a telefonba, hogy ha bemegyek személyesen az ügyfélszolgálatra, akkor a jelenlegi áron meg tudom hosszabbítani a jelenlegi csomagomat.
Ez viszont teljesen kiment a fejemből, tegnap jött az emelt számla.
A kérdés az, hogy ilyenkor még be tudok menni személyesen és megalkudni valamiben, vagy ezt már buktam és vagy fizetem a nagyobb havidíjat, vagy váltok? -
|AP|
veterán
Megpróbálom. Előtte bemegyek személyesen, ha nem lesznek együttműködők, akkor bedobom a felmondást.
Egyébként nem is csak üres fenyegetés lenne, a Telekomnál össze tudnék rakni egy olcsóbb csomagot (persze pár dologról lemondva), egyedül az tart vissza, hogy náluk nincs mediacard, pedig a második tv-hez azt használok, hely hiányában nem is szeretnék második boxot. -
|AP|
veterán
válasz Intruder2k5 #42499 üzenetére
az 1000% az én esetemben nem működött
minden lemondással kapcsolatos kérdésemre higgadtan azt a választ kaptam, hogy nyugodtan, postán, személyesen és telefonon is le tudom mondani... -
|AP|
veterán
nem, a baj ott van, hogy alkudozni kell, mint ha a piacon lennénk...
Nem értem miért csak akkor lehet előállni egy normális ajánlattal, ha az ember lemondással fenyegetőzik.
Több, mint 8 éve folyamatosan náluk vagyok, szépen felhízott a csomagom a maximálisra, már ott tartunk hogy amikor lejár a hűség nem tudnak olyan plusz szolgáltatást adni, amit hozzá lehetne tenni...
Így meg emelkedik folyamatosan az ár. Valószínű, hogy nem csak üres fenyegetés lesz most már a lemondás. -
|AP|
veterán
Csak sikerrel jártam, és alapvetően jól sikerült kijönnöm a történetből. Viszont tényleg csak akkor kaptam konstruktív ajánlatot, amikor elkezdtem sorban lemondogatni a nélkülözhető szolgáltatásokat.
Eldöntöttem, hogy ha már úgysincs hűségem, akkor minimalizálom a költségeket és egyesével lemondok minden szolgáltatást, ami nélkül meg tudnék lenni. A második hívásnál megkaptam az ajánlatot.Egyrészt piros pont a UPC-nek, hogy hajlandóak valóban egyedi ajánlatot adni, másrészt fülhúzás, mert miért így kell ezt intézni?
-
|AP|
veterán
Fiberpower 240-es netem van, Techicolor TC7200-as modem/router. A feltöltési sebességgel pár napja gondjaim vannak, speedtest.net szerint 0,2-0,4Mb/s körül alakul... mi lehet a gond? Valami nálam, vagy központilag lehet probléma?
-
|AP|
veterán
válasz kabelmania27 #44822 üzenetére
modem újraindítás már megvolt, semmi.
Speedtest most már végig sem fut, ezt dobja:Modem értékek:
Koax elosztó:
-
|AP|
veterán
válasz kabelmania27 #44826 üzenetére
ezek közül minden oké, és két nappal ezelőtt még nem is volt semmi gond. De fogalmam sincs mi a gond, mert most lefuttatva a speedtestet meg ez lett:
Mitől lehet ez az ugrálás?
-
|AP|
veterán
válasz kabelmania27 #44839 üzenetére
a "rendszer" fül alatt kellene lennie? Ha igen, akkor itt nem látok rá lehetőséget.
-
|AP|
veterán
lehet, hogy hülye kérdés, de már nincs több ötletem:
A UPC-nek, mint szolgáltatónak lehet bármi köze az HBO Go Chromecastre küldéséhez?
Hosszú ideig tökéletesen működött a dolog, pár napja viszont nem megy a kiküldés a Cc-re. Sem android eszközről, sem PC-ről.
Telefonról/tabletről tudok csatlakozni, a TV-n megjelenik az HBO Go. Viszont amikor indítanám a filmet "lejátszás Chromecast eszközön" paranccsal, akkor csak tölt, és az android eszközön a "Hiba, a futó feladat túl sokáig nem válaszol" hibaüzenet jelenik meg, és nem indul a Tv-n a lejátszás.
Minden más appal működik (YouTube, videostream, stb), csak az HBO Go-val van probléma... PC-ről is bármit tudok küldeni (chrome, stb). PC-n, androidon megy is a lejátszás (tehát nem az előfizetéssel van a gond), csak a CC-re küldés nem megy.Amit eddig próbáltam:
-két Chromecast is van itthon (1. és 2. gen.), egyikkel sem megy
-CC újraindítás, gyári állapot visszaállítás, újra beállítás
-Google cast app újratelepítés
-HBO Go app újratelepítés
-router újraindításMár az HBO-nak is írtam, ők azt mondják letesztelték a felhasználónevem, és náluk tökéletesen megy... Itt jutottam el oda, hogy már másra nem tudok gondolni, mint hogy nem a UPC-nél van-e a gond. Vagy ez teljesen tévút, nekik ehhez semmi közük nem lehet?
-
|AP|
veterán
ERRE nincs bárkinek ötlete?
Tudom, hogy ritka probléma, de most már egészen biztos vagyok benne, hogy az itthoni hálózat az oka, ugyanis kipróbáltam máshol ugyanezekkel az eszközökkel és minden ment tökéletesen.Technicolor modem van, már újraindítottam, reseteltem, mindent megpróbáltam....
Nem lehet, hogy jött valami frissítés, vagy bármi beállítás módosítás a modemre, ami szűri, korlátozza azt a port / port tartományt és tcp vagy udp részt amin a HBO GO a szerverhez csatlakozna?Ha másik routert használnék, és a UPC-s modemet csak bridge módban használnám az segíthetne?
-
|AP|
veterán
9. kerületben jelenleg teljesen halott a szolgáltatás... Másnál is van gond?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!