-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tekmen #54055 üzenetére
Ahogyan írja is a modem a log-ban, ez kritikusnak minősülő hiba.
https://volpefirm.com/docsis_timout_descriptions/
T3 Timeout ( Ranging Request Retries Exhausted )
Explanation: The cable modem has sent 16 Ranging Request (RNG-REQ) messages without receiving a Ranging Response (RNG-RSP) message in reply from the CMTS. The cable modem is therefore resetting its cable interface and restarting the registration process. This typically is caused by noise on the upstream that causes the loss of MAC-layer messages. Noise could also raise the signal-to-noise ratio (SNR) on the upstream to a point where the cable modem’s power level is insufficient to transmit any messages. If the cable modem cannot raise its upstream transmit power level to a level that allows successful communication within the maximum timeout period, it resets its cable interface and restarts the registration process. This error message is DOCSIS event message is R03.0, Ranging Request.
De a másik topikban írtam, hogy nézd meg a jelszinteket is, azt kihagytad.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tekmen #54057 üzenetére
Hát ez érdekes, mert a jel nem mondható gyengének, sőt lehet még kicsit erős is, bár az SNR meg lehetne több. Én nem vagyok nagy guru, de ilyen jelerősség mellett ez a relatíve gyenge SNR szerintem arra utal, hogy elég zajos a hálózat. Ha tudod nézd át a lakásban a kötéseket, osztókat, mindenhol megfelelően fent vannak-e a csatlakozók, és ha igen, akkor ezzel Te többet nem nagyon tudsz tenni, be kell jelenteni a hibát a 1221-en, mert jó eséllyel a külső hálózatban lesz a probléma. Ha van felesleges osztás a lakásban, esetleg olyan osztó aminek van üresen maradt ága is, azt meg kellene szüntetni, illetve olyanra cserélni, amilyen oda kell.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Tekmen #54055 üzenetére
Nekem is vannak ilyen bejegyzések a Connect Boxon. Viszont itt csak akkor esik 0-ra a sebesség ha eléri a modem a csomag általi maximumot. Azaz eléri a 240-et(ami 258Mbps) megy 5-6mp-ig majd 0b/s aztán újra elkezdi feltornázni magát. Eléri a maxot aztán újra 0. Ping viszont tökéletes.
Volt már kint nálam a szaki. Jelszint oké, kábelezés oké, modem oké. Mégis jelen van a hiba. Holnap jön újra tovább vizsgálni.
Nálam ConnectBoxon van egy "Összerendelt letöltési csatornák" táblázat is. Ott a 15-ös csatorna "Post RS Errors" értéke 180053. Van amikor 400ezer. A többi csatornáé csak pár száz.
Ezt megmutatom a szakinak holnap. "Ennek ilyennek kell lennie?" -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tekmen #54057 üzenetére
Modemértékek rendben vannak, ellenőrizd a kábeleket. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Próbáld meg bridge módban kikapcsolt wi-freevel, ha nem javul jelentsd be lehet modemcsere segíteni fog.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tekmen #54677 üzenetére
Rendben vannak az értékek, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók modemnél/osztónál/toldásnál.
Hívd fel a 1221-en nyomd meg a hiba/csak internethibát helpdesk ügyintéző kifogja kapcsolni, utána ha nem javul próbáld meg bridge módban.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
válasz Tekmen #54675 üzenetére
Detto ez a hibám, network logban is.
Online lehetetlen játszani mert másodpercek alatt felszökik a ping 300-400 körülire.
Próbáltam utp-n keresztül, úgy persze tökéletes. Próbáltam közvetlen a modem mellett (connect box) úgy 160 volt a ping néhány perc erejéig, majd ugyanúgy felment 300ra.
(Értékek rendben, csillapító nincs, csatlakozók rögzítve, próbáltam csatornát is váltani de hiába.) -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tekmen #67873 üzenetére
Szia!
Karbantartások jellemzően éjszaka szoktak lenni, éjfél körül nekiállnak, és hajnal 4-5 óráig befejezik, ha csak nem jön közbe valami probléma. Én mindenképp bejelenteném, ez nem normális működés, főleg, ha nem is egyszer volt ilyen.
degec, hibabejelentő megy hétvégén is, ha ez a helyzet nem várnék vele.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Toth_Jani
őstag
válasz Tekmen #70764 üzenetére
Ha a Windows azt írja hogy a Kábel nincs bedugva, az azt jelenti hogy a kábel nincs bedugva!!!
Ha az internet megy el akkor az a kis nyomorult monitor az óra mellet kap egy sárga háromszöget.
Sajnos akár az alaplapi integrált csatlakozók is tönkremehetnek, vagy éppen az érintkező oxidálódik.
Ha nincs másik kábel, akkor akár egy kés hegyével kicsit meg kell kaparni a kábel érintkezőit, hátha az a bűnös.
Az valószerűtlen hogy a CB minden portja tönkremegy, persze az is lehet, kösd rá a gépet másra ha van a fiókban, router, okos TV, stb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD
- Klipsch Promedia 5.1 + Monitor Audio Bronze BR1