-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zitronensaft
aktív tag
válasz mefistofeles #35361 üzenetére
Csak közlöm,hogy az előfizető számítógépeihez semmi köze a upc szerelőnek..
A füvet ne nyírjuk le?[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz mefistofeles #35365 üzenetére
Ez nem szolgáltatófüggő, ui. mindegyik szolgáltatónak a saját eszközén van az átadási pontja.
-
mlinus
őstag
válasz mefistofeles #35361 üzenetére
Az a vicces, hogy megint megérkeztünk a "EZ MAGYARORSZÁG" kijelentéshez, pedig külföldön(nyugatabbra) eléggé standard az, hogy nem nyúlnak az emberek gépéhez, hanem saját, bevizsgált, 100% ismert eszközön nézik meg.
Másrészt, nem értem mi a nagy dráma oka? Kijavítják, nem? Az apósod nem kérte, hogy nézzék meg a saját eszközön, jól értem? Ebben az esetben teljesen értelmetlen ez a hangnem. Ha azt mondják, bocs de nem, akkor oké, de így...
Én direkt kértem hogy ne piszkálják a gépemet amikor bekötötték, csak lerakattam velük a modemet valahova, megnézték tableten, minden ment és kész.
[ Szerkesztve ]
-
moonguru
őstag
válasz mefistofeles #35371 üzenetére
Általában az UPC ebből a szempontból rugalmas, nekem még azon a TV-n is rendbe hozták a képet ami ugyan UPC-s de nem az én előfizetésemhez tartozik!
Monitor Guru!
-
aram01
nagyúr
válasz mefistofeles #35377 üzenetére
Nem akarok bele vau-vau, de miért nem hívtátok ki őket még egyszer? Én már hívtam ki anno 3x egymás után a digi szerelőjét, húzta a száját de nekem volt igazam, csendben tette a dolgát. Negyedjére már nem kellett jönnie.
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
glaci
őstag
válasz mefistofeles #35376 üzenetére
Úgy látom nagyon elment OFF -ba a topic a sok személyeskedés miatt. Ezért csak röviden és egyszer szólnék hozzá.
Én, amíg IP -t installáltam az UPC -nek mindíg minden eszközt ellenőriztem, aminek a kábeléhez hozzá kellett nyúlnom, akár új bekötés volt, akár meglévő hálózaton dolgozás.
Úgy gondolom, hogy a legtöbb lelkiismeretesen dolgozó (volt) kolléga hasonlóan cselekszik, hiszen a munkalapját is csak akkor zárják le, ha a munka rendesen el van végezve és az eszköz ki van próbálva, ami a központból is látszik. (Ellenkező esetben vissza kell mennie és rendbe kell raknia a dolgokat, ami csak + macera lenne, ezért ez nem érdeke senkinek.)
Mindennek tükrében szerintem az történhetett, hogy az apósodnak eszébe sem jutott ott, akkor kipróbálni ill. ellenőrizni a dolgok működését vagy csak nem volt bátorsága kérdezni.
A szerelő pedig valószínűleg figyelmetlen volt, vagy fáradt, esetleg sietnie / kapkodnia kellett, mert valamelyik címen nagyon "megcsuszott" és még sok címre kellett mennie aznap.
Mindenesetre nagy általánosságban ez alapján kijelenteni, hogy az UPC szerelői trehányak nagy bolondság, hiszen nem voltál ott és nem ismered minden részletében a körülményeket.
A lényeg, hogy a bejelentésed után a cég kortekt módon kezelte és visszamentek "rendesen" megcsinálni, így tulajdonképpen azt is mondhatjuk, hogy "kis hibával", de végül is jó kiszolgálást kaptál ...Szerk.:
És még egyszer: Minden jó, ha a vége jó (és most ugye tulajdonképpen ez történt)!
Engem csak a személyeskedő (bár személyesen szerencsére már nem érintő) hangnem zavart ...[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
poli27
veterán
válasz mefistofeles #35376 üzenetére
Sztem egy kicsit törjél le az arcodból,mert ha egy moderátor teszi meg akkor szarul jársz.....
-
Zitronensaft
aktív tag
válasz mefistofeles #35365 üzenetére
Okoska?? Hatalmas király lehetsz...
A tv-ről nem írtam,hogy nem kell kifogástalanul működnie.
Az ügyfél számítógépeihez meg akkor sincs köze a upc szerelőnek,ha neked ez nem tetszik.
Nem szeretném hosszú lére ereszteni az okait(a dumádból látszik,hogy el sem gondolkodsz rajta,hátha magad is rájössz),de ...
1. Sok olyan adat,kép,egyéb lehet egy gépen ami abszolút magánügy.
2. Sok olyan megvásárolt szoftver lehet egy gépen,amik károsodásáért,véletlen letörléséért nem tudjuk és nem is akarjuk vállalni a felelősséget.
3. A számítástechnikai eszközök jelentős hányada ósdi,elavult,telehányt,szemétből kiszedett,szakszerűtlenül üzemeltetett moslék. Ha ezeken mind be kéne mutatnom a szolgáltatás működését,napi egy hibát tudnék kijavítani...Ettől függetlenül a pályafutásom alatt több millió ft értékű hardveres,szoftveres javítást végeztem el előfizetők eszközein,teljesen ingyen. Néha úgy,hogy az ügyfél nem is tudott róla. Mindezt csupán azért,hogy későbbi hibabejelentéseket előzzek meg és elégedett legyen az előfizető.
Okoskázó hőbörgőknek meg beviszem a laptopom,megmérem a sebességet és elköszönök.Egyebet nem tudok mondani,kérem kapcsolja ki...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen