Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Teaway #67885 üzenetére

    Hát ez igazán "remek". :(

    Ha az ember biztosra akar menni, akkor amellett, hogy fizeti az egyébként nem olcsó (~10.000 forint) havidíjat, vegyen magának valami profi router/modem eszközt inkább újabb tizen-huszon sokezer forintért? :F

    No, mindegy... az első alkalommal vagy 3 hétig vártam (és tűrtem, az egyre gyakoribb hibákat), most már két példánnyal szerzett tapasztalatok alapján egyértelműen be tudom azonosítani a hiba okát...

    Ha legközelebb ilyen lesz, akkor már úgy hívom fel az ügyfélszolgálatot, hogy "kérem, hozzák a következő cserepéldányt".

    Ha nekik ez jó...

    Mondjuk az elgondolkodtató, hogy a "nagyok" közül ők az egyetlen szolgáltató, akik még nem tértek át az optikai kábelre sem. Az olyan helyeken, mint a mi utcánk (ahol jogutódlással megörökölték a Kábelkom régi kábelhálózatát) megtehetik, mert nincsen konkurenciájuk.

    Pedig csak egyszer kellene beruházniuk rá, csak ugyebár az pénz. (Ahogyan az a plusz kiadás is, amelynek köszönhetően a jelenleginél jobb minőségű modemet tudnának adni az előfizetőiknek.)

    A fő probléma az, hogy 1998 óta átlagosan évente 3-4 alkalommal kell hibabejelentést tennem, vagy tévé, vagy internet szolgáltatás (vagy mindkettő) hibája miatt, és ebből átlagosan 1, de nem ritkán inkább 2 alkalommal kiszállás is szükséges...

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák