Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz Watercolour #59081 üzenetére

    A te esetedet már az NMHH törvény védi! Bejelented a hibát. Indul a 72órás hibaelhárítás. Ha letelik a 72óra, indul a kötbér. A kötbér pedig elég szép összeg. Idézem:
    A kötbér összege, a szerződésben vállalthoz képest alacsonyabb minőségű szolgáltatás esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén (ha a szolgáltatást nem lehet igénybe venni) az előbbi összeg nyolcszorosa.
    pl egy szolgáltatás havidíja 4000Ft és az aktuális hónap éppen 30napos. Abban a hónapban a szolgáltatás napi díja 133,33Ft. A napi kötbér 533,33Ft. Ha a hónapban jelentetted be a hibát akkor 30napból -3nap: arra a hónapra 14.400Ft jár.
    Tavaly év vége előtt volt egy net hibám. Ha maximális sebességen töltöttem akkor szakadt a sebesség. Jeleztem a kötbér igényt, jó is írták a kötbér összegét. Soha nem volt még előtte a upc-vel gondom. Azóta sincs.

    Az egyik mobilszolgáltatónál egy 8.990Ft-os szolgáltatással volt gondom amit az elején tagadtak. Végül elismerték a hibát és javították. A 8.990Ft-os szolgáltatásnak a 4havi kötbére 133ezer Ft volt. :D 1évig rendezve is lett a telefonszámlám...

Új hozzászólás Aktív témák