Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz PeL #31813 üzenetére

    Nah megjött a válasz a UPC-től:

    Tisztelt ****************!

    2015.02.17-én jelzett panaszának kivizsgálása eredményeként tájékoztatjuk, hogy annak szerződési feltételeink alapján nem tudunk helyt adni.

    Ugyanakkor a felmerült problémáért szíves elnézését kérjük, megértjük, hogy ez Önnek kellemetlenséget okozott. Emiatt egyedi elbírálás alapján 1500 Ft jóváírást biztosítunk Önnek a következő havi, de legkésőbb a 2015.03.26-ai számlán.

    Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét, és ezáltal lehetőséget biztosít nekünk arra, hogy az Ön visszajelzését is felhasználva feltárjuk az esetleges hiányosságokat, fejlesztésre szoruló területeket.

    A szolgáltatásainkkal kapcsolatos elégedettsége nagyon fontos számunkra, esetleg felmerülő további kérdéseivel kapcsolatban is keressen bennünket bizalommal.

    Minden további kérdésével kapcsolatban szívesen fogadjuk megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

    Tisztelettel:

    Herendi Judit
    UPC Magyarország Kft.
    Ügyfélszolgálat

Új hozzászólás Aktív témák