Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • d.zsolt.hw

    újonc

    válasz cocka #128499 üzenetére

    Szerettem volna kideríteni hogy én rontok-e el valamit vagy sem, de inkább másképp kérném a segítségeteket mint a beállításaimmal való küszködést.

    1. Ti mit kaptatok amikor bridge mód + fix ip címet kértetek? Mi a kapott levél érdemi tartalma, adatok nélkül? Mi kellhet a routeremnél még az internet beállításhoz? Vagy telefonon diktálták be?
    Van fix ip cím + gw + subnet + dns. A DNS-t a korábbi emailből vettem ki, de ez közismert.
    A fix ip cím ...129, a gw: ... 130, a subnet ...252 végű.
    Nekem telefonon diktálták be ezeket, bár azt mondták kapok róla emailt, nem kaptam (még).

    2. Akinek van bridge + fix ip cím megírná lszi hogy ő miképp állította be?
    Statikus, Auto,dhcp, Detect vagy Dynamic vagy más? Melyik funkcióval csinálta, mit állított be?
    Gondolom ezeken a hétköznapi routereken nincs túl sok lehetőség.
    Gondolom a Hitron egyik hálózati kimenetét a saját router wan bemenetére dugta be.

    Köszi.

    -------------------- ************* -----------------

    A válaszaim:

    1. Kipróbáltam a router network setup-ban a Detect, a Static IP, a Dynamic IP lehetőségeket is. Az egyik routernél volt Automatic Configuration DHCP, ezt is.

    2. Nem, valószínűleg félreérthető volt, ahogy írtam, áramtalanítottam a két routert, és még kihúztam a saját routerem kábelét is, a ping a 129-re akkor is aktív választ ad (mobilnetre csatlakoztam fel, így futtattam a pinget). A 129 cím fizikailag ekkor tudtommal nem adhat életjelet. Szerintem.

    3. Az ügyfélszolgálaton kaptam korábban (kb április közepe) olyan információt, hogy az ügyem "elakadt az IT-n", aztán, hívnak majd, mert itt helyben a Vodafone nem tudja megoldani, hanem külföldi support kell hozzá, mivel "valami beragadt".
    De, mivel kaptam egy semmitmondó smst a minap, hogy "a xy számú megrendelését sikeresen teljesítettük", felhívtam őket és azt mondta az üf munkatárs hogy próbálhatom, mert náluk minden rendben.
    Ezért ma este is ismét végigjártam az összes opciót.

    4. (És mi az hogy "a Hitron router admin oldala is a 192.168.0.1" és "Ebben az esetben a Hitron NEM bridge módban van! Bridge módban csak a 192.168.100.1 működik!!!"
    ??)
    Telefonban azt mondták bridge üzemmódban van.

    Úgy vélem NEM nálam van a hiba.

    Köszi.

    ui:
    (Nézd meg a három mellékletet, szerintem ez kaotikus:
    03.31-én kértem a bridge módot + fix ip címet,
    04.11-én a 03.31-én korábbi fix ip címemet adták meg,
    04.13-án ...130/32-es ip címet hozzá 255x4 subnetet,
    04.24-én ...130/30-as ip címet,
    05.03-án kérésemre telefonban bemondták az ip címeket)

Új hozzászólás Aktív témák