Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz kabelmania27 #60267 üzenetére
Szerintem szerencséd volt.
Ha megnézed itt a fórumon, akiknél új vagy jól megépített a hálózat, azok nem vagy keveset panaszkodnak, így kevesebbet hívják az ügyfélszolgálatot, olyanok mint én is gyenge hálózat (volt Rubicom), sűrűbben telefonálunk, többször belefutunk a várakozásba.Amit linkeltél, az nem ér semmit, már teszteltem, direkt 14:30-kor telefonáltam hétköznap, ekkor volt a 17 perc.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Watercolour #60269 üzenetére
Az a gáz, hogy ilyen triviális önellentmondásokat képesek egy beszélgetés alatt vagy levélben is produkálni.
és
ha éppen fél órás hívásvárakoztatás közepén szakadna meg az internet - és ezáltal a hívás - valószínűleg agyvérzést kapnék.
Akkor én mit szóljak, vezetékes telefonon beszéltem velük, HGW gondom volt, egyszer csak közli velem a hölgy, hogy egy újraindítást küld a HGW-re, nem is tudtam szólni, hogy a telefon hívás is meg fog szakadni, már indult is újra a HGW. Visszahívás már nem volt, nem érdekelte, hogy a probléma megszűnt-e. De még el sem köszönt.(#60271) sunnysys Ugyan az, mint Neked (gold TV 2 készülékre, 120-as net, Nonstop S telefon, ePack kedvezmény, összesen: 6 279,99 Ft).
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Egy újabb Horizon box hiba, videó.
Érdekes módon csatorna váltás után megy tovább, mintha semmi sem történt volna. Ez már a második alkalom, tegnap is volt egy.Gyenge minőségű videó, ennyit tud a telefonom.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Egyelőre még nem tudom, hogy mi okozza. Kisebb akadások már voltak, de ilyen hosszan ahol a hang is elmegy még nem. Meleg biztos, hogy nem lehet, 24 fok van a szobába, ennél volt már jóval melegebb.
Azóta már kétszer volt 1 másodperces akadás. Lehet már haldoklik, vagy az új szoftverrel jött.
Megint csinálja, már csatorna váltás után a másik csatornán is.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Pityupoeta #60294 üzenetére
Nálam jelenleg megy, de olyan, mint a mesében, hol megy, hol nem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz expander #60298 üzenetére
Szerintem jelentsd be a 1221-en hibára, elsőre biztos veled is meglépik a "mágikus" resetet, ha nem válna be (esetek többségében nem old meg semmit), akkor ismét lehet próbálkozni. Persze, említsd meg a másik készüléket is, hogy ott jó.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Kétlem, hogy a meleg lenne a gond, nem rég óta van nálam a box (még fogóval kell kivenni a kártyát belőle), de a másik szobában lévő is elkezdte csinálni. Ott pedig van hűtés rendesen, egy vízszintes 12-es betonacélra van középen kötegelővel rögzítve, körülötte 50 cm-re nincs semmi, felül 25 cm-re van a TV (régi, vasból készült maszek TV állvány).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz elodman #60346 üzenetére
Szia!
Amit megtehetsz az az Admin, Wi-Fi jelszó módosítása.
Sajnos ez utóbbi bejelentkezési felület akár Wifi-ről is elérhető, ezt hol lehetne tiltani?
Nem lehet tiltani, de szerintem nincs is értelme, csak gondolj bele, először a Wi-Fi-t kellene feltörni, majd az Admin oldalt.Igaz, h. csak a szolgáltató frissíti a firmware-jét?
Igen. Szerintem más nem tud hozzáférni a koax hálózat módosítása nélkül (nem értek hozzá, de ez gondolom).Esetleg más fontos javaslatotok van?
Nem fontos, de ha ennyire gond a HGW sebezhetősége, akkor át kell tenni modem módba és saját router-t kell használni, jóval több beállítási lehetőség van benne.Amit linkeltél, azzal Te nem tudsz semmit kezdeni, az a gyártó, szolgáltató dolga lenne.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz 4Grider #60363 üzenetére
Én tavasszal próbáltam csak netet (30-as) hűség nélkül, nem is nagyon akarta adni, inkább a 2 év hűségre akart rábeszélni, mikor az árakról kérdeztem, akkor 2 év hűséggel 5000 Ft-ért akarta adni, hűség nélkül nem volt hajlandó konkrét árat mondani, csak a lista árakat emlegette. Utána már nem is próbálkoztam.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #60398 üzenetére
Valamit biztos alkottak, mert eddig a bix.hu-ra jóval magasabb volt a ping, mint a google.com-ra, a helyzet most:
PING google.com (216.58.214.238) 56(84) bytes of data.
64 bytes from bud02s24-in-f238.1e100.net (216.58.214.238): icmp_seq=1 ttl=56 time=15.6 ms--- google.com ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99147ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.641/15.669/26.790/2.289 msPING bix.hu (193.239.149.210) 56(84) bytes of data.
64 bytes from bix.hu (193.239.149.210): icmp_seq=1 ttl=58 time=16.2 ms--- bix.hu ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99148ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.966/15.686/26.590/1.550 msA sebességben nincs eltérés, megvan a max le, fel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz 4Grider #60403 üzenetére
A traceroute pont az ellenkezőjét mutatja:
traceroute to bix.hu (193.239.149.210), 30 hops max, 60 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 0.388 ms 0.545 ms 0.723 ms
2 catv-176-63-51-254.catv.broadband.hu (176.63.51.254) 15.098 ms 15.117 ms 25.997 ms
3 catv-89-135-215-94.catv.broadband.hu (89.135.215.94) 8.892 ms 8.903 ms 8.927 ms
4 hu-bud03a-rc1-ae31-2020.aorta.net (84.116.241.130) 16.220 ms 16.209 ms 20.757 ms
5 hu-bud05a-ri1-ae12-0.aorta.net (84.116.137.2) 21.063 ms hu-bud05a-ri1-ae15-0.aorta.net (84.116.137.78) 21.026 ms 21.012 ms
6 r1.bix.iszt.hu (193.188.137.7) 21.716 ms 15.262 ms 15.447 ms
7 bix.hu (193.239.149.210) 15.661 ms 16.101 ms 16.741 msJó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz DonThomasino #60414 üzenetére
Ha pendrive kinézetű kártyaolvasóról kérdezel, akkor a válaszom, ki kell próbálni, lehet kevés lesz az írási sebesség.
Nekem egy régi 4 GB-os pendrive-ra készített HD felvételt.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
A héten elég sokat szóba került a visszanéző, most, hogy lemaradtam a Boxutcáról, gondoltam megnézem.
A Horizon box-on nagyon rossz a minősége, eredetileg HD, amit kaptam a visszanézőben, az minősíthetetlen! Az M4 logóján rendesen látszik, hogy pixeles a kép, a 15 percnyi műsor alatt 5-ször állt meg a kép (ez is érdekes, kezdésnek a hang csúszik el, majd ~30 mp után megáll a kép). Én ezzel le is tudtam ezt a csúcs szuper funkciót, inkább felveszem a műsort.
Tudom, ingyenes, nincs rá garancia. De! Akkor nem kellene agyonra reklámozni, hogy nem marad le semmiről! Ezzel is saját magát minősíti a UPC.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #60462 üzenetére
Pont ezért is írtam, hogy melyik box-ról van szó. De, ha megnézed, hogy mennyire erőltetik a box cserét (Horizonra), akkor már egy kicsit érdekes a dolog.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz donmackó #60465 üzenetére
Én semmit nem csináltam a 15 perc alatt, még a távirányítóhoz sem nyúltam. Még azt sem mondhatom, hogy melege volt, mert előtte kapcsoltam be (helyeztem áram alá).
De lehet, hogy van valami gond, elég sűrűn jön elő, hogy az EPG-ben nem lehet vissza lépni (elmúlt műsorok irányába).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #60461 üzenetére
Adtam még egy esélyt a Horizon box-nak, hátha reggel nincs annyira leterhelve a visszanéző rendszer. Kár volt, a minőség ugyan az, a hibák ugyan úgy jelen vannak (már eleve hang elcsúszással kezd).
Megnéztem a hangot is, sima PCM, nem tudom mi volt az eredeti, de gondolom, hogy Dolby Digital 2.0 (jelenleg is Dolby Digital 2.0 van az M4-en). Itt már látszik, hogy butítva van a stream, de ez még semmi, a mintavételi frekvencia is butítva van, 44.1 kHz! Az SD adásoknál ez 48 kHz, kivétel nélkül.
Most a Boxutca utáni műsor megy, ugyan úgy PCM 44.1 kHz a hang, kíváncsi lennék más box-okon (Cisco, Pace) a hangra.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz kabelmania27 #60488 üzenetére
Akkor erre kíváncsi leszek, hogy emelik-e, vagy marad így.
Amúgy elég hülye lépésnek tartottam, hogy a 60-asat kivezették, a 30-as meg maradt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #60495 üzenetére
Nálam is vannak ilyen megakadások (F1-es autók ugrottak egyik kanyarból a másikba ), szerintem ilyenkor vagy az EPG-t frissíti, vagy valami dolgoztatja a procit a háttérben, vagy éppen küzd a hálózattal (elég sűrűn nincs visszanézés).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Nos, két lehetőséged van:
1, Csinálsz egy "Gyári beállítások visszaállítása"-t, ha ez nem segít, hívod a 1221-et és bejelented hibára, valószínű technikusi kiszállás lesz.
2, Hívod a 1221-et és bejelented hibára, az ügyfélszolgálatos úgyis a "Gyári beállítások visszaállítása"-t fogja kérni először, ha ez sem segít, akkor küld egy technikust.
Mint látod, a két lehetőség alig különbözik, csak a sorrend változik. Rád bízom, hogy melyiket választod.
Tréfát félre téve, sajnos ez a box ilyen, mindig van valami nyűgje. Ha megnézed itt a fórumon, a többség panaszkodik rá.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Egy újabb bug (vagy már haldoklik), a Horizon box-on. Bekapcsolás* után se kép, se hang, látszólag minden jó, kijelzi a csatorna számát. Csatorna váltás (rosszabb esetben két váltás kell) után helyre jön.
* Nálam gyors indítás mód, plusz áramtalanítás van.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
A UPC webes felülete ismét nem áll a helyzet magaslatán. Ma 4:45-kor jött az e-mail, hogy kész a számla (már nagyon vártam, mert számomra érthetetlen összeg van rajta), ezzel szemben a képen látható oldal fogad.
Nem értem, hogy miért nem sikerült még gatyába rázni a webes felületet (a többi szolgáltatást már nem is említem). Eddig ez az egyetlen cég, ahol ennyire nem foglalkoznak (vagy nem értenek hozzá) a rendszerrel. csoda, hogy még működik.
A számla összegéről annyit, hogy eddig minden évben legalább egyszer rosszul számláznak (esetek többségében ez nyáron fordult elő), ide is írhatnám a fenti mondatot, igen, ez az egyetlen cég.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #60577 üzenetére
Mostanra már annyit javult a helyzet, hogy a számlát le tudtam tölteni, de a szöveg, hogy még nem készült el a számla, az ott figyel az oldalon.
A rossz összeg nem a UPC hibája, mobil hívás ott figyel a számlán. Egy kicsit érdekes, mert az előző előfizetésnél letiltottam a kimenő mobil hívást, úgy látszik, hogy megújított előfizetésnél ez törlődik a rendszerből. Most újra aktiváltam.
A számlázással kapcsolatban, nekem a havidíj 3 szorosát számlázták ki, ráadásul pont a legrosszabb időben (temetést intéztem), de nem hatotta meg Őket, ki kellett fizetni.
A fogyasztóvédelmet felejtsd el, [link].
A perhez nem csak idő, de pénz is kell. De szerintem, ha tömeges bejelentés érkezne az NMHH-hoz, talán érne valamit.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
A nagy melegre való tekintettel itt vannak a jelszintek.
Gondoltam, egyúttal ránézek a log-ra is, találtam is egy érdekes (eddig még nem láttam ilyen) bejegyzést.
2017-07-28 22:19:07: [Warn] TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number;CM-MAC=fc:52:8d:be:...
Remélem lesz olyan, aki értelmezni tudja, hogy mi is ez (ami egyből feltűnt, az a "TEK", a többit a fantáziátokra bízom).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #60580 üzenetére
Sajnos rossz helyen lakom, a legközelebbi iroda 30 km-re van tőlem, így az akkori helyzetben ez szóba se jöhetett, a 1221 meg annyira segítőkész volt, hogy "de hát, majd utólag jóvá írjuk a számláján", ezzel el is volt intézve a dolog.
Engem már csak az internet tart náluk, a többit meg tudom másképp is oldani, ha ez megváltozik, akkor búcsút veszünk egymástól.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Uthenger #60583 üzenetére
Köszönöm szépen!
Én hülye, eszembe nem jutott volna rákeresni a Google barátommal, pedig mindig azt szajkózom, hogy csak annyi kell, hogy bemásolni idéző jelek közé a keresőben a hiba üzenetet, majd enter. Lehet a meleg teszi.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Valami itt is kezdődik, eddig nem volt gond.
--- bix.hu ping statistics ---
100 packets transmitted, 76 received, 24% packet loss, time 99375ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.817/2173.188/8507.762/2292.664 ms, pipe 9Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ArthurShelby #60869 üzenetére
Nem tudom, nálam még most is működik.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Miska0330 #61136 üzenetére
Én nem tudom, hogy Te nálad van-e Horizon HD Mediabox, de a nálam lévő box ugyan olyan, mint a képen látható (talán az elején, a Horizon feliratnál látható világosabb rész zavart meg).
Most ez mire volt jó, hogy cím nélkül nem lehet megnézni az árakat. Ráadásul agresszív módon teszik ezt!
Egyes oldalak olyannyira természetesnek veszik a JavaScript meglétét, hogy nélküle az oldal nem is működik. Pedig van sok olyan ismerősöm, akik letiltják (a hardver gyengesége miatt), így náluk a UPC oldala nem is működik (kép), pedig Ők is UPC-sek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Mióta behozták a Horizon box-ot, azóta nincs "szereld magad" csomag. Meg a háttér dolgozók hanyagsága (aktiválatlan kártyák, Horizon box-ok aktiválatlan net elérése) is besegített, hogy ennyire ügyetlennek, bénának (igyekeztem finoman fogalmazni , simán írhattam volna, hogy hülyének) nézzék az ügyfeleket.
Sokszor elkerülhető lenne a telefonálás. Gondolom, ebből az jött le nekik, hogy a postán, vagy személyesen kiadott eszközöket a felhasználó nem, vagy nem megfelelően tudta beüzemelni.Pedig egy kis képzés sokat segítene az ügyfélszolgálaton (meg a háttér dolgozókon is). Már én is többször tapasztaltam, hogy nem állnak a helyzet magaslatán.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sajnos rossz hírem van, a Horizon box ilyen. A visszanézés a többi box-on jó (legalább is itt a fórumon többen jelezték).
A kijelzővel csak annyit tudsz csinálni, hogy eltakarod valamivel, vagy a menüben a "Készenléti állapot"-ot "Eco mód"-ba rakod, ilyenkor ~10 perc után kikapcsol a kijelző (azért éjszaka fel szokott ébredni, frissítést keres, ez lehet 30 perc is), vagy ha már nem kell, áramtalanítod (én ezt használom, így nem ébreszt fel éjszaka).
(#61258) khorvat Nálam is így van, tegnap még a régi számlákat sem mutatta. Ahogy látom, nincs olyan hónap, hogy ne halna meg náluk valami.
Komolyan mondom, egy kis szolgáltató (Profinter), betárcsázós internetet adott anno, nem hogy leállások nem voltak, de még e-mail is jött előre a karbantartásokról! Itt meg ha bejelentek egy hibát, még engem néznek hülyének! Az új eszközökről már ne is beszéljünk.(#61238) golfvariant Az a bizonyos ló elég jól el szaladt velük.
Még a legolcsóbb csomagjuk is többe kerül, mint amit jelenleg fizetek (természetesen az én címemre vonatkozik).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz dbocskai #61392 üzenetére
Nem tudom mennyit ér benne a tűzfal, de ha még azt is kikapcsolod, hát, én biztos nem kötnék rá tűzfal nélküli gépet (lehet csak én vagyok ennyire paranoiás).
Én jobban megbíznék egy saját router-ben, nem beszélve a bővebb beállítási lehetőségekről (pláne, ha még egyedi szoftver is futna rajta).Amúgy ezt tudatni kéne a UPC-vel is, hogy itt egy nagyon nagy biztonsági kockázat a HGW-ben.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Intruder2k5 #61402 üzenetére
Arról tudok, gondolom Ők is tudnak róla. De, hogy a tűzfal kikapcsolásával helyre jön, arról nem biztos, hogy tudnak.
(#61404) gduck A Horizon box-ról eddig nem jött olyan információ, hogy biztonsági hibát tartalmaz a hardver és/vagy szoftver, a működéséről meg már tudjuk, hogy nem tudnak vele mit kezdeni, egyedül a hozzá illő szoftver segítene rajta, ami szerintem nem lesz.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Intruder2k5 #61406 üzenetére
Szépen elbeszélünk egymás mellett. Én erre reagáltam, ez volt az előzmény. Itt, ha jól sejtem, a Wifi-ről van szó.
Összefoglalva, a Connect box Wifi-n jelentkező packet loss és lagg hiba javítható a tűzfal (firewall) kikapcsolásával (én így értelmeztem a leírtakat). Ezek alapján kétlem, hogy köze lenne az általad említett hibához. Inkább a UPC hozzá nem értése játszik szerepet ismét.
Ahogy többen is írták, hogy a Cisco nem engedte a firmware-t módosítani, így ez az eszköz használható maradt, ezzel szemben meg lehet nézni az összes többit.Az már más kérdés, hogy ez mennyire járható út (biztonság szempontjából), meg az is, hogy az említett tűzfal mit jelent a valóságban.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz DonThomasino #61652 üzenetére
Szia!
A magyar HD csatornák Dolby Digital 2.0-ban (M4 Sporton az F1-et 5.1-ben) adják (ehhez az erősítőnek tudnia kell dekódolni), a többi csatorna általában Stereo PCM 48 kHz-ben adnak. Nem olyan régen néztem az M4 Sproton az F1 2. szabadedzését 5.1-ben.
Meg kell próbálni több csatornán is (pl:. Animal Planet HD szokott még többcsatornás hangot adni, akár magyar nyelven), a hang választásnál ki is írja, hogy Dolby Digital.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz DonThomasino #61687 üzenetére
Szerintem igen. Nekem a hang a Horizon HD box-nál scart-tal van összekötve a TV-vel (nincs HDMI, csak DVI, digitális hang nincs támogatva), a TV-n az 5.1-es műsoroknál is van hang.
Az AVR-rel meg optikai kábellel van összekötve a box, így a több csatornás hang is megoldva.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz sz.v.endre #61701 üzenetére
Ez a beállítás optikai kimenetnél nem csinál semmit. A "Dolby Digital", "nem engedélyez"-nél ugyan úgy kimegy a 2.0 és az 5.1 is optikán, HDMI-t nem tudom kipróbálni.
(#61703) dbocskai Nógrád megye, Mátraszőlős, minden megy.
(#61707) kabelmania27 Az komoly. Itt csak eső esett, tegnap volt komolyabb szél is (extrém időjárás, na, az nem volt), de nem volt gond.
A másik ok a modemeknél jelentkező probléma, ami miatt a felhasználók nem tudnak visszakapcsolódni a hálózatra.
Azért erre kíváncsi lettem volna, hogy mi az a probléma, talán a UPC elcseszett szoftvere.Akinél működik az internet-kapcsolat, de lassulást tapasztal, az semmiképpen se próbálja meg a modemet újraindítani, mert valószínűleg nem tud majd visszatérni a világhálóra.
Ezt nem kellett volt tudatni az előfizetőkkel? Akár egy e-mail-ben. Bezzeg azt ki tudják küldeni, hogy egy hét múlva lejár a fizetési határidő, simán küldhették volna azt is.Más, már megint haldoklik a TC, Wifi-n és kábelen csatlakoztatott eszközök nem látják egymást, a "DHCP-ügyféleszközök" listában nem szerepelnek a Wifi-s eszközök, pedig net van rajtuk. Reset, újraindítás nem segített.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Egy érdekes alkalmazást találtam Androidra.
Akik TC7200, UbeeEVW3226 HGW alap beállításait (ami a készülék alján is található) használják router módban, azok hálózata nincs biztonságban!
Az említett alkalmazást teszteltem a nálam lévő TC7200-val, simán megvolt a Wifi jelszó, 2.4 GHz-en 18 db-ot, míg 5 GHz-en 27 db lehetséges jelszót dobott ki. Ezek után már nem egy nagy ördöngösség végig próbálni a jelszavakat.
De, ha ez túl bonyolult lenne, akkor itt az automata változata (ezt nem teszteltem).Mindkét alkalmazás tavaly július 2.-án frissült utoljára (biztonság szempontjából a UPC több, mint egy évig nem tett semmit ellene, vagy nem tudnak róla, vagy nem érdekli Őket), a Play szerint a telepítések száma az elsőnél 10 000 – 50 000, a másodiknál 100 000 – 500 000.
Én kezdésnek a belépési jelszót módosítottam (a technikus rám is szólt, hogy minek módosítom, úgysem tudnak belépni, vagy mégis), majd a Wifi nevet (SSID), jelszót! Utána jöhet a többi finom hangolás.
A fent említett alkalmazások használata törvénybe ütközik! Csak azért írtam róluk, hogy felhívjam a figyelmet erre a problémára!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Ear001 #61984 üzenetére
Egy kicsit nehéz lett volna elmagyarázni, hogy mi is a problémám.
Abba már bele sem gondolok, hogy a linket az alkalmazáshoz hogyan diktálnám le, hogy meg is értse, hogy miről van szó.Látom, nem olvastad el, hogy mire válaszoltam.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz tmp0124 #61989 üzenetére
Ez mind szép és jó, de itthon (Magyarországon) valahogy nem reklámozták. Én sem tudtam róla, csak véletlenül találtam rá az alkalmazásra.
Csak remélni tudom, hogy a Magyar UPC nem tudott róla. Ha mégis, akkor már tényleg nagy a baj náluk, nem hiszem el, hogy egy ilyen komoly probléma nem érdekli Őket.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #61992 üzenetére
Most hívtak a UPC-től. Tudnak a problémáról!
Annyit mondott még, hogy körülbelül egy évvel ezelőtt minden ügyfélnek küldtek figyelmeztetést, hogy a Wifi beállításait változtassák meg.
Közöltem, hogy én nem kaptam ilyet (sejtem, hogy itt a fórumon nem vagyok vele egyedül). Nagyon sajnálja, majd továbbítja a főnökei felé, hogy nem mindenki kapott figyelmeztetést.Látja, hogy én már megváltoztattam a Wifi beállításait, mondtam, hogy nálam ez a kezdés, semmit nem hagyok alap beállításokon.
Ennyi, ezzel zárta a hibajegyet.
Nem ismerem a "konfig fájl" (amit a HGW letölt) tartalmát, de ha az alap beállításokat tartalmazza, akkor simán lehet módosítani központilag, majd az új adatokat kiküldeni az ügyfeleknek.
Tudom, sokba kerül, de ha az egyik ügyfél tudta nélkül belekeveredik egy támadásos ügybe, és kiderül, hogy nem tehetett róla, akkor az mennyibe fog kerülni.Ezek után javasolnám a topikgazdá(k)nak, hogy tegyenek említés az összefoglalóban az érintett két HGW-ről, amíg nem orvosolják a problémát.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen