-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz
interstate76 #122753 üzenetére
Valójában az egész feleslegesen van agyonvédve. Ésszerűbb lett volna meghagyni a webes törlést is.
-
cocka
veterán
válasz
ztibor #122755 üzenetére
Nehéz bevallaniuk, hogy szarok a modemek, de legalábbis a modemeik szoftverei. Cisconál érdekes módon soha semmi baj.
Annak is az előfizető issza meg a levét, hogy a saját szerelőik egymásra licitálnak és egymás munkáit kritizálják ill. felülbírálják. Ebből épkézláb megoldás nyilvánvalóan nem születhet, és mindezt természetesen az előfizető kárára teszik.
-
cocka
veterán
válasz
Nikaré #122758 üzenetére
Ha már a menürendszert említed, szerintem tartalmi szempontból (mivel nem is nagyon adnak lehetőséget szinte semminek a beállítására) faék egyszerű, viszont strukturális szempontból és kezelhetőség szempontjából katasztrófa. Pl. nem értem, hogy miért kell vízszintesen terjeszkedni. És az a vicc, hogy van olyan rész, hogy rányomsz a menüpontra és ugyanúgy vízszintesen bontja ki az az alatti menüpontokat is. Csak összezavarja a usert. Miért nem lehet a klasszikus fentről lefelé menüt preferálni oldalra nyíló menükkel, ahol a menüpontok szintén fentről lefelé látszanak? És akkor nincs ez az agyatlan vízszintes terjeszkedés.
Meg az is fasza, hogy pl. felvételeknél amikor törölsz egy adott felvételt nem ugrik vissza a törölt felvétel utáni epizódra, hanem mindig ugyanoda valahova jóval előrébb és mindig vissza kell mozogni a nyilakkal, ha meg akarom nézni hogy mik maradtak még.
néha nem akar bekapcsolni
Neked csak néha? Nekem minden áram alá helyezés után megy a szarakodás a bekapcsolással. Elsőre mennie kéne a távos bekapcsológombbal, de ha nem megy, akkor vadul nyomkodni kezdem a számgombokat, hátha feléled. Persze ezt sem lehet tudatosan befolyásolni, mert vagy felébred vagy nem.
Nincs elegendő erőforrás....
Mihez? LOL
-
cocka
veterán
bár csak vezetékes internet szolgáltatásom van, a közleményben mindkét számlánál mobiltelefon előfizetés szerepel...
Nálunk mobil is van, de mivel a vezetékes összegek nem egyeznek a mobilos számlák összegével, általában elég egyértelmű, hogy melyik melyik. Ennek ellenére itt is "mobiltelefon díj" van a közleményben a vezetékes esetén. Ja és természetesen a myvodkafonban továbbra se lett jóváírva. LOL
-
cocka
veterán
válasz
fant0mi #122802 üzenetére
Így kell jól működő eszközöket kidobatni. Mindezt a nagy büdös "modernizáció" jegyében.
Modemet majd esetleg akkor leszek hajlandó cseréltetni, ha kész az optikai hálózat és GPON-t adnak. Ha még az előtt és maradnak a gagyi sebességek, akkor köszönjük és szerződésbontás.
Tudod ki fog hűséget kötni bármire is. Főleg így, hogy már a legkisebb csomaghoz is forszírozzák a modemcserét.
Azt a +100 megabitet amit adnának pedig adják inkább a feltöltéshez. Egy 150/110-nek sokkal jobban örülnék.
-
cocka
veterán
válasz
Marcell1578 #122808 üzenetére
A médiabox? Tudtommal a Kaon az egy "rezsó". Ételmelegítésre talán alkalmasabb, mint amire hivatott.
-
cocka
veterán
De, csak a régi fogyasztói azonosítóval, ennek ellenére a bank szerint az "mobiltelefon díj".
A rendszerben viszont továbbra is fizetetlenként látszik. Úgy kb. július óta "fizetetlen/lejárt". Csak azóta már nem 1 van, hanem három. A következő levonás a héten lesz esedékes.
nem is kaptam értesítést a sikertelen beszedésről most
Mi a francnak? Ha belépsz a netbankodba, nem látod? Annál a banknál, ahol vagyunk kb. négy különböző menüpontban vannak infók a csoportos beszedésekről.
1. felhatalmazás, 2. rendelkezés, 3. teljesítésre várók, 4. nem teljesültek
beszéljek az ügyfélszolgálattal,
Van annak egyáltalán értelme?
Megmondom őszintén.. mióta felvásárolta a voda a UPC-t, azóta úgy tűnik, mindent megtesz annak érdekében, hogy hívogatni kelljen az ügyfélszolgálatukat. Eddig csak egyszer hívtam, egy kedvezőbb ajánlat miatt, de az még tavaly volt, azóta nem, mert minek. Pedig lett volna miért... nem idegesítem magam. Felesleges. Nem az a fajta vagyok, akinek a halála után még lángvágóval kell leégetni a füléről a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz
gduck #122825 üzenetére
Voda előfizetőként miért eszi az adatkeretemet a saját VTV alkalmazásuk?!
Nekem rémlik, mintha a beállításoknál lenne arra opció, hogy mobilnetet használjon-e vagy sem. Ha amúgy van vezetékes hálózatról származó wifi, akkor ugye letojod ezt a beállítást, de feltehetően mobilnetnél már számít.
De gondolom ha mondjuk szappantartós wifi jelet vesz, akkor is leszarja ezt a beállítást, mintha a szappantartós wifi jel a mobileszköz saját wifije lenne.
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #122882 üzenetére
Aki a már meglévő banki megbízásban átírja a régi ügyfélszámot ill. fizető azonosítót az újra, az magának csinál galibát…
Hehe, hát nem is ezt csináltam, meghagytam a régit és mellé beállítottam az újat.
De mivel a régivel vonnak, így gyakorlatilag az új nem sok vizet zavar.
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #122883 üzenetére
Ez így együttesen havi 11 393 Ft lesz, ami kb. 600 Ft-tal kevesebb
Ez jó szar ajánlat. Utoljára amikor még be volt állítva, hogy cseszegethetnek ajánlatokkal ugyanilyen minimál csökkentéssel akarták kiszúrni a szemem. Utána a 1270-en jóval kedvezőbb ajánlatot kaptam.
Ez így együtt: 6530 Ft.
Ebből simán lehetne faragni még egy ezrest szerintem.
Internetben marad az 500/22-es Internet L: 2863 Ft.
Szerintem ezt is kapta már más 2000-2500 körüli áron.
Tegnap óta 4 db e-mailt is kaptam a Vodától, mely szerint rögzítették az újonnan megrendelt szolgáltatásaimat, és az ezzel kapcsolatos szerződéseket a My Vodafone fiókomban találom, a Dokumentumok alatt.
14 napon belül kérhetsz új ajánlatot a 1270-en. Vesztenivalód nincs. Ha jobbat ajánlanak ennél, akkor váltasz, ha szarabbat vagy ugyanazt, akkor nem.
Ott viszont csak 3 db régi szerződés mutatja magát – a dátumozás alapján azok, amelyeknek közelgő lejárata miatt tegnap meghosszabbítottam az előfizetésemet. És ez a három dokumentum sem kattintható, csak a címük jelenik meg, de nem tölthetők le, nem olvashatók el.
Tipikus. Miért nem vagyok én ezen meglepődve.
-
cocka
veterán
válasz
Soma01 #123109 üzenetére
Simán. Tudtommal kezo0 meg én is wifivel használjuk. Igaz, az ő nevében nem tudok nyilatkozni, de nekem elég volt ehhez egy access point is, amit kliens módba állítok és akkor a wifi routerem szolgáltatja a wifi jelet az access pointnak, amit az access point vezetékes jellé alakít, ez megy a boxba.
6-7 megabit a minimum, mivel vannak csatornák, amik többet, vannak, amik kevesebbet "esznek".
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #123122 üzenetére
Valójában én is a régi routeremmel akartam megoldani, csak azzal bizonytalannak tűnt a kapcsolat, állandóan valami szakadozás volt, plusz a routeres megoldásnál az a bukó, hogy ha ezen a bizonyos 2. routeren bármit meg akarok nézni vagy állítani, akkor vele azonos hálózaton lévő fix IP-t kell állítani annak a gépnek, amiről a 2. router webfelületét el akarom érni, ekkor viszont nincs net, mert ugye a főrouter nem oszt címet a gépnek, a 2. router meg nem fogad ilyenkor netet.
Ha meg ugyanígy WDS bridginggel a főroutertől kéri az IP-t meg a netet is, akkor meg nem tudom elérni a webfelületét.Na ez a mizéria az access point használatával megszűnt, mert ott ugye dedikált (kliens) mód van erre és mindig el is tudom érni az access point webfelületét, mert dinamikusan is tud magának a főroutertől IP-t kérni. Igaz így az adott hálózattól függően változhat az access point IP-je, de a domain szerencsére mindig műxik, míg a router esetében nem.
Legalábbis tp-linknél így van, hogy ha WDS bridgingbe állítom, akkor a rácsatlakozó gépeknek tud a főroutertől IP-t kérni és lesz rajtuk net is, de magának a routernek nem oszt IP-t.
Hüvely 4G modemmel ugyanez a helyzet bridge módban, hiába vannak ugyanazon a belső hálózaton a routerrel, traceroute kiírja az IP-jét, tehát a forgalom átmegy rajta, de a csatlakoztatott routeren keresztül nem tudom elérni. -
cocka
veterán
válasz
kezo0 #123123 üzenetére
Hát kb. két kezemen meg tudom számolni hányszor jártam a Westendben, de azért utálom, mert rohadt sokat kell gyalogolni az épületben is kb. bármiért plusz szopatva is van a jónép a "szem alakú" alaprajzzal, hogy kb. három felé ágazik minden útvonala, amik aztán összeérnek egybe és ha nem figyelsz, simán összezavarodhatsz, ha nem jársz ott mondjuk legalább havi vagy heti egyszer, mert visszafelé már lehet hogy másik ágon indulsz.
Meg van ott az a mozgólépcső, asszem talán a vízesésnél, ami konkrétan csak egy ruhaüzletbe visz fel és nem az emeletre.
Ja azok a nevek is marha jók... mindenesetre kell a térkép, mert elbolyonghatsz úgy ott órákat, hogy soha nem találod meg, amit keresel. -
cocka
veterán
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #123151 üzenetére
Engem igazából az basz fel az egészben, hogy miután az egész TV szolgáltatást kvázi kitessékelték a netre, így ha bármi gebasz van a szerveroldalon, ahogy azt most is írtam, meg folyamatosan tapasztaljuk, akkor állandóan ki vagy téve a hülyeségeiknek, az ügyfélszolgák meg nyilván rögvest a usert hibáztatják, teljesen alaptalanul.
Mert mit is tud csak koaxszal ez a VTV box? Valójában SEMMIT, élő adást nézheted és pont. Műsorújság talán van, ja meg teletext.
Aztán a hitelesítés sem tud létrejönni és jogod sem lesz az előfizetett csatornák nagyját nézni. Szóval szép... Nevezzük meg konkrétan a gyereket: Ezt hívom én kiszolgáltatottságnak. Egy TV szolgáltatás, ami net nélkül lényegében nem jöhet létre.
Feltéve, hogy vissza is akarsz nézni műsorokat.
A rezsóbox (néhai Horizon HD most Kaon) alól is kirúgták a netet, ha jól tudom. Azzal vajon még lehet felvenni külső HDD-re? Az is vicces, amikor a leírásban kikötik, hogy SSD-t nem használhatsz. Aztán miért is nem? Mert a szoftver van annyira intelligens, hogy felismeri, hogy ez most nem egy külső HDD, hanem egy SSD?
-
cocka
veterán
válasz
TheHardOne #123207 üzenetére
Súgok valamit. A grimbuszok oka főleg a csodás modemeikben keresendő, kiszórják a sok szart, amik vagy hardveresen és/vagy szoftveresen szarok + olyan sávszélességeket kínálnak a usereknek, amikre még mindig nincs kész a hálózat. A kettő együtt okozza ezt a szívássorozatot.
Merthogy én a régi modememmel meg a 150 megabites csomagommal semmi problémát nem tapasztalok, kivéve a pdfben előre jelzett karbantartásokkor.
Szóval ez SEM user errorok miatt történik.
-
cocka
veterán
válasz
TheHardOne #123212 üzenetére
hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor jó volt.
Hát csak akkor nem 250, 500 és 1000 volt a három csomag, hanem kicsit lejjebb voltak a generált igények. De ha még ezekkel a sebességekkel is jó volt, akkor gyanús, hogy a modemek vagy ha úgy tetszik HGW-k a szarok.
Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni.
Még ha esetleg meg is tudnád, biztos, hogy minden érintettnek lenne ideje és energiája arra, hogy a vodkafont győzködje, hogy márpedig állítsa vissza a korábbi szoftvert, mert azzal még jó volt?
Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára
Másik szolgáltatásuknál sincs. Nevezetesen: vodkafon TV médiabox. Lényegében szinte semmi nem állítható be rajta, ki vagy téve a hibaüzeneteiknek. Weben is meg appban is meg csak odabiggyesztenek egy WT1807-et és majd én sakkozzam ki, hogy szerintem mi lehet a probléma oka. Jegyzék erről nuku. Majd ha mi, felhasználók összeírjuk és statisztikát vezetünk arról, hogy kinek melyik hibakód milyen esetben és milyen körülmények közt jött elő, akkor talán majd tudunk bővebb felvilágosítást adni bárki másnak is, csak az a probléma, hogy ezzel nem nekünk kéne foglalkozni.
És valahogy ez a hibakódmutogatás is afféle vodafone-os szürrealitás. Tapasztalok valamilyen hibajelenséget, aminek okát egy hibakóddal írják le és bár a hibát én tapasztalom, azt nem tudhatom meg még az ügyfélszolgálattól meg a technikusoktól sem, hogy az adott hibakódot mi miatt írta a rendszer, és miután az ok ismeretlen marad, így azt sem, hogy a hiba érdemben hogy orvosolható. Bizonyos hibakódok esetén puffogtatnak bizonyos hibaelhárítási sablonokat, amik aztán adott esetben vagy működnek vagy nem.
Azaz olyan, mintha direkt nem akarnák, hogy tudd, hogy mi a hiba oka, viszont az érdemi kijavításra sem törekednek, hiszen a webes és appos szolgáltatás csak egy plusz, ami valójában az alapszolgáltatásnak nem része. Így aztán nem is kötelezi őket semmi arra, hogy lehetővé tegyék az ügyfeleknek a zökkenő- és hibaüzenetektől mentes használatot. -
cocka
veterán
válasz
pkaresz #123271 üzenetére
Mit adtunk fel? LOL
1. Internet nálam tökéletes, mint mindig.
2. Vezetékes telefon szintén, bár néha megbuggyan és azt hazudja, hogy a hívott szám nem elérhető, ugyanazt mobilról hívva meg kicsöng.
3. Vodkafon TV-vel nem foglalkozok napi szinten. De utolsó emlékem még az, hogy működik rendesen, bár a vtv boxos laggal igazán kezdhetnének már valamit. Csak addig nincs lag, amíg nem kap netet. Miért nem tudja ugyanezt a lagmentes működést prezentálni nettel is? -
cocka
veterán
válasz
pdr755 #123436 üzenetére
Erre azért ne vegyél mérget, mert vannak esetek, amikor a UPC mellé még a vodás felvásárlás előtt kiépült a Trékom optikai hálózata is. És hiába van koax, nekem meg koaxszal nem működik. Jobban mondva, ha koaxot és ethernetet is kap, akkor vannak csatornák, amik ennek ellenére sem jönnek koaxon. Ha viszont csak ethernetet kap, akkor a helyieket kivéve minden előfizetett bejön.
-
cocka
veterán
válasz
kabelmania27 #123439 üzenetére
Ki a francnak elég a kódolatlan?
Közmédián kívül: kétszer Galaxy meg egy ukrán Nickelodeon és 3 rádió. Slussz. Ez aztán kínálat.
-
cocka
veterán
Újabb fantasztikum pár órával ezelőttről a VTV boxról:
Nem jön be semmi és közben nonstop:
A kiszolgálóhoz történő kapcsolódás sikertelen vagy megszakadt a kapcsolat.
Már mitől szakadt volna meg, mert az itthoni hálózaton eddig se múlt? A kérdés inkább az, hogy miért nem tud a szerverhez kapcsolódni? Ja mert a szerver a hunyó?
Nyilván nem fogják bevallani soha az életben. Mindenesetre mostanában szerencsére nem bővült a hibalista, el ne kiabáljam.
-
cocka
veterán
válasz
zzola #123595 üzenetére
ha a mobil és otthoni internet vagy TV előfizetések havidíja eléri a 40 000 Ft-ot
Csak nem hasonló havi díjakra lehet majd számítani? LOL
Dedikált Vodafone One ügyintézőink segítségével telefonos és személyes ügyfélszolgálatainkon gyorsabban intézheted ügyeidet.
Úgy, mint a bankoknál? Kapsz egy személyi bankárt, akit egy éven belül minimum háromszor cserélnek "alólad".
72 óra korlátlan mobilnetet biztosítunk mobil előfizetéseden, ha otthoni interneteddel egyedi hibád akadna, és jelzed felénk.
Ezzel a hordó fos mobilnetükkel?
A kedvezményekhez hosszabbítsd meg meglévő szerződésedet vagy válassz új előfizetést.
Hogyne, hogy még bukjak is rajta. Még mit nem!
Super Wifi:
Stabil WiFi-kapcsolat minden szobában jelerősítők segítségével
Ezt a saját routerem jelerősítők nélkül is tudja. És még az access point se kéne különben, ha lenne a trágya VTV boxukban wifi vevő.
Wifi 6 technológia a magas sebességért és gyors válaszidőért
Wifi 5-ön is kimaxolom a sebességet, a válaszidő meg semmivel sem nagyobb, mint vezetékes esetben. 11 msnél kevesebb szerintem még soha az életben nem volt. Hova nem elég a Wifi 5? És ha a Wifi 5 is megüti ugyanazt a szintet, amit a vezetékes net válaszideje, sebessége, akkor mi a francnak Wifi 6?
Csak azért legyen wifi 6-om, hogy majd talán egyszer a távoli jövőben lesz vodkáéknál is 10 gigabites optikai net? Erre még rohadtul ráérünk. Bár Klausz Svábéknak biztos sürgős.Amikor otthonodban mozogsz, készüléked automatikusan kapcsolódik a legerősebb jelhez
Ezt legfeljebb csak a nagyon low-end szintű routerek nem tudják manapság.
Könnyű saját vagy gyors szakértői beüzemelés
Úgy ahogy szokták, hogy nagyjából egy hónapot kell rimánkodni, hogy méltóztassanak megjelenni nálad?
Az internettel működő Vodafone TV szolgáltatás internet kábelezés nélkül is beüzemelhető
Köszönjük, erre való egy access point vagy egy 2. router is.
A jelerősítők növelik a WiFi hatótávolságát, a felhő alapú öndiagnosztikai rendszer pedig optimalizálja a kapcsolatot és elosztja a sávszélességet az eszközök között.
És vajon mire is jó még ez a felhő alapú rendszer? Pl. megfigyelésre, adatlopásra stb.? Na kedves marketinges győzz már meg légy szíves, hogy miért is ne egy saját mesh rendszert vegyek, ha már itt tartunk.
felhőalapú öntanuló algoritmusok is részét képezik, amely révén a hálózat idővel folyamatosan fejlődik, és képes reagálni a belső és külső változásokra.
Megy ám itt az eavesdropping ezerrel.
Energiafogyasztás normális használatban kb. 8,5 W, maximális 12,2 W, készenléti állapotban 4,5 W
Parádés, tehát nem keveset fogyaszt!
A Vodafone által biztosított eszközökhöz ráadásul szakértői támogatást is biztosítunk, ellenben az elektronikai áruházakban megvásárolható eszközöktől, ahol a hibaelhárítás és beüzemelés is mindig az ügyfél feladata.
Hasonló színvonalon, ahogy általában szokták? LOL De azt egyszer kifizeted és használod, amíg működik, plusz jár hozzá garancia. Itt meg még fizessél is havi 1700 Ft-ot.
D3.1 WiFi modemem esetén már egy jelerősítő is elegendő a Super WiFi szolgáltatáshoz. Ehhez a modemhez max. további 3 jelerősítőt választhatsz. A jelerősítők havidíja 1700 Ft/db.
Egyéb modemek esetén a szolgáltatás működéséhez legalább 2 jelerősítőre van szükség, melynek kedvezményes havidíja 3000 Ft, és max. további 2 jelerősítőt választhatsz. A további jelerősítők havidíja pedig 1700 Ft/db.
3000 nice!
Vodafone TV szolgáltatás esetén, ha a modem és a Vodafone TV médiabox egymástól távol helyezkedik el, és szeretnéd elkerülni a kábelezést.
Ja kérem erre akkor kellett volna gondolni, amikor a Sagemcommal legyártatták ezt a (vélhetően) wifi nélküli elektronikai hulladékot. Így a nagy büdös stabilitás jegyében vagy a fél lakásban kábelt kerülgetsz vagy mindenképpen egy másik eszközt kell használni a wifihez, ami plusz fogyasztó. Ahelyett, hogy ebbe raktak volna egy jó erős wifi antennát. (akár külsőt is)
-
cocka
veterán
Elvileg olyan nincs, hogy egyik napról a másikra értesítés nélkül lekapcsolnak. Olyan volt, hogy előre bejelentették, hogy bizonyos területeken le fogják kapcsolni az analógot. És miután lekapcsolták, akkor is maga az analóg adó megjelenít egy üzenetet, hogy mi a teendő. Nem kapásból hangyafoci van.
-
-
cocka
veterán
válasz
Ron Swanson #123690 üzenetére
És mikor használtad utoljára a kártyát? Mert állítólag szokása egy bizonyos idő elteltével nem működni, mert valami hitelesítő biszbasz nem megy át. Volt aki azt írta, hogy 45 percig szenvedett a kártya mire végre normálisan működni kezdett a tévével. Volt aki 1270-et magyarázott, hogy fel kellett hívnia és ők aktiválták újra a kártyát stb..
-
cocka
veterán
válasz
MiZo1990 #123692 üzenetére
Nálam tegnapelőtt volt ez. De amikor visszajött akkor is nézem, kockásodás, képszétesés befigyel. De még mindig jobb, hogy ugrik a kép, mint az, hogy kicsit belaggol és elkezd egyre jobban csúszni a hang és a kép is. Ahány akadás, annyi csúszás. Na ezt utálom, de szerencsére vodáéknál ez nincs.
Visszanézhető anyagoknál van egy laza kis 250 mses csúszás, de ez felvételeknél utólag korrigálható.
-
cocka
veterán
válasz
loulou #123716 üzenetére
Két nagy alapvető baja van. Le van spórolva róla az összes alapkelléknek számító port (USB port meg van rajta, de user nem használhatja, akkor minek) és ki van "szervezve" az egész szolgáltatás a netre. Tehát ha az ezt kiszolgáló szervereik akadoznak, akkor az előfizető hiába biztosít mögé jó, akár vodás netet is, nem fog működni. Mert a probléma a másik végen van. LOL
De természetesen ezt soha nem vallanák be, tehát itt is mindig ki kell játszani a user error ütőkártyát és addig ütni a usert, amíg lila nem lesz a feje a sok idegeskedéstől.A távirányítónál az az igazán "parádés", hogy még a kiemelkedő gombok se mindig reagálnak elsőre. Vagy túlreagál a gombra a cucc vagy nem reagál, csak többszöri gombnyomásra. Jó hogy nem már óraműpontossággal derítsem ki, hogy mekkora erővel nyomjam, a gombnak konkrétan melyik részét és milyen irányba, hogy MINDIG azt csinálja, amit elsőre akartam.
-
cocka
veterán
Ha már a felvevős témánál tartunk.
Vajon biztos jobb, hogy az időzített felvételek miatt nonstop bekapcsolva kell tartani a boxot? Plusz ugye 3.5-es HDD is biztos jó keveset fogyaszt benne.
Most meg úgy "vehetem fel" akár több csatornáról is egyszerre az anyagot, hogy ehhez lényegében be se kell kapcsolnom a boxot hetekig, mert akár weben is kiadhatom a rendszernek, hogy ezt vagy azt vedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!