Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
TP-Link WR1043ND - N450 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
cimp
senior tag
Olyan problémát kellene megoldanom, hogy egy ismerős routerét (vargalex 1.1.7 van rajta) rá kellene venni, hogy mobil netről üzemeljen. A szükséges csomagokat is külön kellene letölteni és rátolni, meg a konfigolás se egyszerű mert kb. 500 Km van köztünk, és az ismerős sem egy tálentum ezen a téren. A kérdés az, hogy hogy lehetne összepakolni valami egyszerű csomagot amit felmásolhatna és putty-ból elindíthatna!?
Várom az ötleteket.
Előre is kösz.Xiaomi Mi4 W. & Xiaomi Mi3 W. & Xiaomi MiPad & Xiaomi Mi2 & Xiaomi Redmi 1S & Xiaomi Piston & Xiaomi Piston 2 & Mi Headphones (Brutálisan gyönyörű hangzás!!!)
-
becsitibi
senior tag
válasz vargalex #42598 üzenetére
Hali!
Nem nagyon vágom a byte-okat,a Digi-nél vagyok előfizetve a legnagyobb kábel+netes csomagra,az sem értem sajnos hogy milyen wifi van a kliensben,eléggé kezdő vagyok-e téren.Tehát ha be van dugva a kábel a gépbe akkor megvan a legnagyobb letöltési sebességem,de ha kihúzom,és a wifit használom,akkor mindez lecsökken a felére.A gyári FW van fent.
-
zsolt501
nagyúr
válasz becsitibi #42602 üzenetére
Ha sok a környezetedben a WIFI hálózat akkor visszaveszi a sebességet a router wifin, erre van lehetőség, hogy ne vegye vissza asebességet, de nem mindig jár jó eredménnyel. Nekem pl. a sok wifi hálózat miatt kell az 5GHz-s routert beszereznem, mert nekem sem megy rendesen a hálózat wifin.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
zsolt501
nagyúr
válasz becsitibi #42604 üzenetére
Sajnos nem, max ha Faraday-kalitkát csinálsz a lakásból, de akkor a mobil telefon sem megy ki sem be. ha a 2,4GHz telített akkor csak a gond van, főleg ha ezek forgalmaznak is, mert az zavar igazán. az 5GHz-n még nálam nincs senki, de a 2,4GHz már nálam is telített.
[ Szerkesztve ]