Új hozzászólás Aktív témák

  • Upo

    addikt

    válasz kenguru99 #246 üzenetére

    Sajnos nem így van. P3 technikáig bezárólag, P+, Auris, a régi platformon futnak, amik alatt egy primitív, nagyon buta hátsó futómű van. Hullámos, nyomvályús, egyenetlen utat nem nagyon szereti a kanyarban, 150-160 felett már nem az igazi, ott még az 1-es yarissal is minimum 20-al többel átmentem a priushoz képest.
    A P4 már a TNGA platformos, egész jó hátsó futóművel, nagyon ég és föld az úttartása a régiekhez képest. Tetézi a dolgot, hogy a motor, bár ugyanarra az alapra épül, elég nagy mértékben átdolgozásra került. Szívó oldal, hűtés, hengerfej jelentősen fejlődött. És a hibrid rendszer is teljesen új, a P410 helyett a P610 hajtómű került alá. Nekem teljesen megfelel a hibrid hajtás, értem és értékelem ami folyik benne, de hagyományos autóból átülőknek furcsa lehet ("motorbőgés", stb.), függetlenül attól, hogy magasan jobb bármelyik fokozatokkal rendelkező váltónál. A P610 platform ebben a tekintetben is jobb, sokat optimalizáltak rajta, magasabb sebességig tud a villany is besegíteni (~130 a ~87-el szemben).
    Ha P4-et akar, akkor mindenképp TNGA hibridet kell kipróbálni, annyival jobb minden szempontból. Lehet hogy P3 vagy Auris hibrid kipróbálása után elengedné az egészet, ha meg P4 vagy Corolla hibridet próbálna, az meg instant get lenne.

    Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

Új hozzászólás Aktív témák