Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Pierre75 #1794 üzenetére
Valóban, a Shogun 2 már jó(jobb) volt,de amit én nagyon hiányoltam és sajnáltam, az az egységek közötti diverzitás,ami a Rome1 és Medieval 2-ben is megvoltak(valamint a Rome 2-ben is megvannak).
Ez számomra egy külön elvárás egy TW játéktól.(és talán emiatt csalódtam nagyot az Empire-től kezdődően) -
őstag
válasz Pierre75 #1805 üzenetére
Valahogy meg kellett csinálniuk,és ez most így sikerült. Engem eddig nemigen zavart,számomra élvezhetőbb lett a játék,mert van időm közbe "gyönyörködni" a közelharcokban.És taktikusabb lett a játék.
Amit én észrevettem(már 3. legendary kampányomat nyomom) ,hogy kampánytérképen a városok békességének egyensúlya kissé felborult.
Eddig játék beállított nehézségi fokától függően minden város alapból +5 vagy +7 vagy +10 (stb) "örömfaktorral" indított,attól függően hogy a játékos milyen nehézségen játszik. Legendary szinten is volt azthiszem +5 alapból,de ez most eltűnt.
Így az összes városomba át kellett építenem a struktúrát,több lett az örömöt okozó épület,és kevesebb a termelést vagy katonaságot előállító épület. Ez végeredményben jó,mert nehezebb lett a játék,én viszont vagy 30 évvel visszaestem,mert nem volt elég pénzem,hogy minden városban egyszerre romboljak le és építsek újra egy épületet. -
Kotomicuki
senior tag
válasz Pierre75 #1812 üzenetére
Nyilván, a kötöttségekkel és korlátozásokkal is szeretnék segíteni, így ráerőltetve a játékosra, hogy biztosan és mindent bevessen a felhozatalból, hogy a játékról a még "élvezhetőbb és játszhatóbb" kép alakuljon ki, de pontosan ezek azok, amik érzékeltetik a felhasználóval, hogy ez már korántsem az minőségű a játék, mint volt, anno:
- ha összetűzésbe keveredsz 3, egymással szövetségesi viszonyban lévő frakció egyikével (volt, hogy 7(!!!), egymással ilyen-olyan szövetségben lévővel sikerült összerúgnom a port), akkor akár 2-3x akkora seregük és ügynöklétszámuk is lehet, amit semmilyen módon nem lehet ellensúlyozni - hogy a csatákban győzöl még nem feltétlenül vezet a győzelembe, ha a hátországod, gazdasági helyzeted romba dől a megállíthatatlan ügynökök seregétől... Nem, nem akarok Agent Total War-t játszani!
- Rómában elhatározás és pénz kérdése volt, hogy megépül-e vmi, vagy nem (ha kellett, akkor felégették érte a szegénynegyedeket is (by Néró pl.)), tehát eléggé megszorítónak érzem az elődhöz képest ezt a beszabályzottan nemépítkezési rendszer (anno, már az EB-ban is jobban megoldották ezt, ahogy minden mást is...), hiába próbálják meg a területek összevonásával enyhíteni ezt a súlyos korlátozást
- mi az, hogy csak x számú légióm/seregem lehet - igaz, a játék még erre is sajnálja a pénzt a játékostól - (ezzel a korlátozással akarták a ETW 1-2 egységes raid-seregeit felszámolni az ai "játékosoknál" - de akkor ez a megkötés vonatkozhatott volna csak rájuk), amikor csak egy-egy provincia megtörésére/leigázására egyszerre 2-3 felállítását is elrendelték/megengedték és ha haladni óhajtana az egyén itt is kell ennyi hozzá; hogy a ****-ba hadakozzak 2 fronton így, ami nem ritka, ha csak nem begubózik az egyén a kezdeti területeire
- a fentiek miatt is, a játékban egyre fogy a "levegő" a játékos körül és egy "rosszkor" bekapott hadüzenet akár a kampány végét is jelentheti - a világ másik végére kéne áthelyezni a már lekötött hadsereg egy/nagyobb részét, aminek a sebessége hihetetlenül eltér a valóságostól (250 nap - tehát: heti 2 pihenőnappal az évben - , napi 20km-es (ez napi 5-6 óra menetelésnél nem több - Marius alatt volt ez 40 km és Afrikában is...) gyaloglásokkal az 5000 km -> ez ~ Skócia-Boszporusz távolság - nehogy már ne lehessen ennyit elvárni a harcedzett légiósoktól, egy év alatt, saját felségterületen, ha nincs harcérintkezés az ellenséggel és élelem is akad...) Menetből ostromtornyok meg katapultok, amik szét is zúzzák a falakat, mire a gyalogság odaér, az van, de hogy egy hónapi csavargásnál távolabb ballagjanak a legények, egy év alatt, az már lehetetlen, ebben a játékban!
- területet adni-venni-igényelni lehetett már az elődökben is, itt már ezt sem lehet (és még fejlődést vizionálnak egyesek e-téren, amikor a területszerzés lenne az egyik legfőbb célja a játéknak és már akkor megmondták, hogy az igazán okos és ügyes hadsereg nélkül is tud területeket szerezni...)
- a polgárháború, ebben a formában történő erőltetése egyenlő a katasztrófával (igen, az elődben ez is jobb/átláthatóbb/kiszámíthatóbb volt - ahogy a valóságban is, az árulásokat kivéve)
- az útkeresési rutintalanság már több, mint fájó a játékban (pl. a Neápolisz - Kárthágó útvonal megtételének megkísérlésének módja); minden egységet "kézen kell fogni" és úgy vezetni, szörnyűNem akarom elhinni, hogy a fizetőképes kereslet ennyire szomjazná a fölöslegesen és károsan új elemeket a régi, jól beváltak helyére, ami nemhogy visszalépés, de egyenesen a sorozat meggyilkolása!
Ha csak a grafikán javítanak is már sokkal többre mentek volna, mint így - ha meg átveszik az EB rendszerét, akkor még nagyok is lehettek volna (megfejelve a kutatásokkal, hajócsatákkal)...
...és mindezt rengeteg hónap alatt, több játék áráért teszik a "fejlesztők", miközben a vásárlójuk a béta-teszterük -> jobb helyeken ezért fizetni szokás, nem pénzt kérni!A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Hardcore café
- OpenWRT topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Panasonic LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Ukrajnai háború
- Lexus, Toyota topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
- Bontatlan Lenovo ideapad 3 "Kis Gamer" Laptop -25% 15,6" RYZEN 7 5700U 16/512GB FHD Radeon 2GB!!!
- Honor 200 Lite 256GB, 1 Év Garanciával, Kártyafüggetlen
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával,
- Samsung Galaxy S24 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest