-
GAMEPOD.hu
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
dvd24
senior tag
Sziasztok!
Craftolgatok egy ideje magazine fegyver módosítokat de az istennek sem akar kijönni az elvileg best in slot +magazine size / +rpm kombó (persze esni sem esik sehol), viszont összejött egy egész korrekt +102% m.size / +13,5% weapon damage.
Sokkal jobb lenne ennél egy +rpm-es? Érdemes tovább "szenvednem" érte? Eddig kb 50 forgatásból nem jött ki egy darab +rpm-es sem.
-
dvd24
senior tag
válasz Balika23hun #19376 üzenetére
Ha nem veszed meg a DLC-t akkor csak az új incursionről, 4 új setről és az Undergroundról maradsz le.
1.3-as patch attól függetlenül is jön mindenkinek minden platformra június 28-án, abban pedig benne lesznek az új fegyverek (a B.L.I.N.D. fegyó is), lesz egy eddig még meg nem nevezett új set, az általános fegyver balance, heroic mód az eddigi két incursionnek és a challange missionöknek (valamint több missiont lehet majd challangen és heroicon tolni) és egy rakat bug javítás.
Bár még hivatalosan nem erősítették meg de ebből kifolyólag szerintem evidens, hogy DZ 05-06-ban és heroic nehézségen esni fognak magasabb szintű cuccok, szóval nincs miért aggódnod.
-
dvd24
senior tag
válasz kiezTe90 #19898 üzenetére
1.3-al nem jön DZ bővítés, de később a második vagy harmadik fizetős DLC-ben szerintem szinte biztos.
Még ingame is találni rá utalást a General Assembly küldetésben, a konferenciateremben, ahol a laptopról le kell tölteni az adatokat az LMB-ről, ott az asztalra ki van terítve egy hatalmas Manhattan térkép és ott egyértelműen látni, hogy a DZ nagy T alakú, az északi részén van egy nagyobb terület ami mi térképünkön nem aktív
[ Szerkesztve ]
-
dvd24
senior tag
PS 4-en nálam is előjött ez a megnyithatatlan térkép bug, átmeneti megoldásnak azt találtam a neten, hogy alacsony mennyezetű szobában próbáld meg használni, ott kb 90% eséllyel sikerül, pl.: liftek, sátrak, metró aluljáró vagy a BoO bejárat ahol csak sétálva lehet menni (nekem ez utóbbiban mindig sikerül)
remélem javítják hamarosan, nagyon idegesítő
-
dvd24
senior tag
Ha valaki ki akarja próbálni a 4-es Alpha-t 2 LMG-vel, javaslom megvételre a BoO vendortól a Pakhant és az M60-ast ugyanonnan. M60-on csak a capable-t kell áttekerni, a Pakhanon meg a swiftet valami hasznosabbra és máris úgy fogjátok érezni mintha a Halálcsillag lézerével mászkálnátok
-
dvd24
senior tag
Srácok, ha valaki már unja 4 Alpha+FAMAS+random AR kombót, javaslom próbálja ki a D3-FNC-t.
A módszer a következő: 4 D3 FNC + Resourceful táska + Savage kesztyű. A 4-es set bónusz elvileg nullázza az SMG CHC-t, de ez nem vonatkozik se a pulse-ból jövő +CHC-ra se a Savage kesztyű talentjére sem (ezt nem tudom, hogy bug vagy feature). A cuccoknál arra kell figyelni, hogy legyen legalább kettő ami Firearmsra ad, kettő ami Toughnessre, 1 pedig Electronicsra, és minél több enemy armor damage meg critical hit damage legyen, valamint mindenképp legyen beállítva a precise shot talent (ez a neve ha jól emlékszem, ami rak egy alap pulse-t az ellenfélre fejlövésnél).
Az egyik aktív skilled ugye a ballistic shield, a másik meg legyen gyógyítás, ha nagyon lesebeznék a pajzsodat akkor csak elnyomod az overheales gyógyítást és kb maxra visszamegy a shield (ugye a resourceful táska miatt), gyakorlatilag halhatatlan vagy amíg csak elölről lőnek és iszonyatosan gyorsan hullanak a mobok.
Fegyverből - ha szerencsés vagy és van - egy olyan SMG a legjobb amire lehet nagy scope-ot is tenni nem csak kicsiket (pl Vector), talentekből meg hasznos a Destructive, Predatory, Brutal, Deadly, szóval a szokásosak amik növelik a sebzésedet vagy gyógyítanak, kivéve azokat amik CHC-re adnak bármi bónuszt azok ebben az esetben feleslegesek. A fegyvermódosítókra ugyanez igaz, +CHD és +headshot damage ahol csak lehetséges, a +CHC felesleges, az nullázódik.
Nagyjából ennyi, tényleg javaslom kipróbálásra, PVE-ben szerintem sokkal jobb mint az Alpha-meta amivel a játékosok nagy része rohangál mostanában, mivel ugyanolyan gyorsan hullanak a mobok csak kb halhatatlan vagy közben. PVP-re elméletben működhet, de ott nem próbáltam, mert PVP-zni nem szoktam.
-
dvd24
senior tag
Ha csak a +20% stability miatt használod a 2 strikert, az könnyen megkerülhető a steady hands talenttel, amivel ha fedezékbe mész kapsz egy buffot 10 mp-re ami növeli a stabilitást.
Csak ahhoz kell ennél a módszernél hozzászokni, hogy figyeld a buffot, és ha lejár akkor beugorj egy fedezékbe egy pillanatra, illetve ha fedezékben vagy akkor egy pillanatra kigyere belőle és újra vissza a fedezékbe, hogy újra aktiválódjon. -
dvd24
senior tag
Jó dolog, hogy bevezetik a legendary nehézséget, de azt nem értem miért pont a times square-t és a napalm site-ot választották rá?
Szerintem logikusabb és jobb is lett volna, mondjuk a grand central station és a general assembly, ha már úgyis LMB-s srácokkal töltik fel őket. -
dvd24
senior tag
válasz Htibimor #32226 üzenetére
Egyedül el kell jutnia addig, hogy meglegyen a Base of Operations, utána egyszerűen csak be kell csatlakoznod hozzá, ettől lvl 34 lesz minden ellenfél, ezután kezdésnek járjátok végig az összes safe houset, hogy ő is tudjon gyorsutazni bárhova, utána csináljatok meg minden fő story küldetést.
A hátulütője a dolognak, hogy számára unalmas lesz az egész, mert hátul kell mindig rejtőzködnie, és még az alapokat sem tanulja meg, lvl 30-on el lesz veszve.
-
dvd24
senior tag
100% hogy nerfelik, de jelenleg úgy néz ki a SEEKR + Valkyria, az új meta
-
dvd24
senior tag
Ne bántsátok a nyusziruhát nem hiszem, hogy a grafikusoknak akik összerakták sok köze lenne a játékmechanikákhoz vagy a programozáshoz. Sőt! Igazából a játék grafikusai és művészeti vezetői az egyetlenek akik dicséretet érdemelnek, mert a külsőségeket remekül összehozták.
Az alapvető probléma ott kezdődik, hogy mindent egy kalap alá vesznek és együtt akarnak balanceolni mindent, ami soha nem fog működni. (Erre már a 10 éves MMO tapasztalattal rendelkező Blizzardnál is rájöttek). Az hagyján, hogy teljesen külön kéne kezelni a PVP és PVE aspektusát a játéknak (használható skillek, gearek, talentek, stb., tehát minden szinten), de még a PC és konzol optimalizációt és szét kéne szedniük (irányítás, célzás, célzásrásegítés, fegyverek viselkedése, stb.). Amíg ez nem valósul meg addig mindig lesz valami, baj.
Szerintem az anticheat kérdést is ezért mellőzik vagy ezért nem prioritás. Pontos számokat nem tudok, de nagyjából a Division teljes platformtól független játékos bázisának olyan 15-20%-a lehet a PC-s (azért mondom ezt mert a BF1 is kb ilyen arányban osztódik), és ennek is csak egy kisebb része, ahogy ti is írtátok, olyan 30%-a érdekelt a PVP-ben, és csak és kizárólag az ő játékukat lehetetlenítik el a cheaterek. Azt akarom ezzel mondani, hogy a Massive szempontjából ez csak egy zajos kisebbség, pont azért mert csak az összképet nézik, érdekli is őket a teljes játékosbázisuk kb 5-10%-nak a baja. Amikor a többség mást akar, az erőforrásokat is a többség problémáinak javítására fogják felhasználni.
Tételesen leírni a mostani problémákat túl hosszú lenne és eredménytelen is, simán lehet valami ami elsőre jó ötletnek tűnik PVP szempontból, de tönkrevág valamit PVE oldalon. Normális balance csak akkor lesz ha külön kezelik ezeket a dolgokat. Lore szempontból is egyszerű lenne megoldani: a darkzone egy súlyosan fertőzött terület, amikor belépünk minden ruhánkat és felszerelésünket lepakoljuk egy szekrénybe (mint a Survival-ben), átöltözünk a "hazamat" cuccokba és mehet a móka
ui.: bocs h hosszú lett
-
dvd24
senior tag
Érdemes félretenni és 1.6 után nyitogatni a weekly assignment cache-eket? Lesz bennük fix exotic vagy csak azokban lesz amiket patch után szerzünk meg? Erről lehet már tudni valamit?
-
dvd24
senior tag
Srácok! A contamination eventben pontosan mit kell csinálni? Az addig ok, hogy akkor kellene csak lemenni a jelzett területekre, amikor a 10 perc visszaszámlálás van, de mindenhol azt írja ki, h 5-ös szintű szűrő kell, és kb 5 mp alatt halott vagyok. Valahol tovább lehet fejleszteni 4-ről?
-
dvd24
senior tag
Urban MDR-ről mi a véleményetek? Ebben a videóban a srác ezt hozza ki a legjobbnak 1.6-ra minden tekintetben, és tegnap ráadásul mázlim volt, pont esett egy a heti ládából (vicious, destructive talentekkel), de tesztelni még nem volt időm. Tényleg ennyire jó? Mivel érdemes legjobban kihasználni, hogy minél tovább tartsak status effectet az ellenfelen (predator? firecrest? full arany cucc flashbanggel meg gázosító seeker mine-al, vagy zapper turrettel?). Szívesen fogadom az ötleteket
-
dvd24
senior tag
Kis tesztelgetés után - full arany cuccban és PVE környezetben (reckless, skulls, specialized, tenacious) - azt kell mondjam, hogy az Urban MDR-t szerintem nerfelni fogják a legközelebbi patchben
Iszonyatosan durva vérengzést lehet vele rendezni, még úgy is ha nincs épp valami status effect az ellenen. Persze elején szokni kell h nem automata de utána... Sajnos a firecrest cuccaimat kukáztam 1.6 előtt, de amint újra összejön pár normálisabb darab azzal is tesztelni fogom.
-
dvd24
senior tag
válasz ZsyfKo #35305 üzenetére
igen én is kipróbáltam azzal, de mire felvittem volna a 10 lövéssel a vérzést, addigra általában már halott volt a célpont (soloban azért mert úgy hamarabb halnak, groupban meg azért mert akkor ugye többen is lövünk), úgyhogy végül több értelmét láttam a full aranynak.
A firecrest lehet még életképes vele, mert ugye elméletben összeadódik a nagyobb sebzése égő célpont ellen + az MDR nagyobb sebzése status effectesek ellen. Ha meglesz a normális set majd meglátom, mindenesetre full aranyban tarol - mindenféle +headshot dmg módosító fegyverkiegészítő nélkül is 514K a dpsem vele.
[ Szerkesztve ]
-
dvd24
senior tag
válasz micafighter #35317 üzenetére
Azért ez nagyon bután van megoldva.
Amikor először találkoztam az eventtel, akkor kiírta, hogy emelkedik a fertőzés veszély és kritikus szinten van a metrószinteken, elindult egy visszaszámláló, ha jól emlékszem 2 perc körüli, fogalmam nem volt még az esemény menetéről, szóval csak lementem és instant haltam, gondoltam ok, biztos várni kell míg lejár és elmúlik ez a critical szint.
Vártam, lejárt a visszaszámlálás és kezdődött egy új 10 perces visszaszámláló, meg kiírta azt is, hogy semlegesítsem a célpontokat, gondoltam, na akkor ez az, most lehet lemenni irtani, de nem jött össze, mert megint instant haltam. Hagytam is a francba az egészet, mert felba*ott, de ezek szerint még a 10 perces visszaszámlálásnál is várni kell valamennyit, hogy ne egyből haljak a szűrő elfogyása után, hanem csak szép lassan sebződjek? -
dvd24
senior tag
Szerencsére javítják a Last Standes glitchet.
Gondolom hétvégére már jó lesz, elég unalmas úgy, h 8v8-ból kb 3-4 ember akar csak játszani. -
dvd24
senior tag
Akinek van olyan 30-as karija amivel nem gyűjtötte még össze a sok telefont, drónt, laptopot, stb., annak most érdemes megcsinálnia a márc 16-ig tartó dupla field cache reward miatt.
T5-ön kb. 3 ilyen összeszedése elég egy szintlépéshez, altommal egy óra alatt kb 30 ládát szereztem.
-
dvd24
senior tag
-
dvd24
senior tag
Az a loot ami PvE területen esik, az személyes, csak te veheted fel, legfeljebb utána megoszthatod azokkal akik a loot esésénél jelen voltak a csapatodban (ez a lehetőség csak egy órán át él a droptól számítva)
"Ellopni" csak DZ-ben lehet a megölt játékosoktól esett public lootot, vagy Survival módban a más által megölt ellenfelekből esett cuccokat és persze a survival PvP módjában bárkitől bármit, ha megölöd
[ Szerkesztve ]
-
dvd24
senior tag
Én a D3-FNC-hez a következőket használom: chest-hátizsák-térdvédő-holster a set itemek, ezek mellé egy tenacious mask és egy savage kesztyű
Chesten EDR, +HP +ammo, maszkon EDR +burn res., térdvédőn +HP, +burn +shock +bleed res., táskán +Skill p. +ammo, kesztyűn +SMG dam. +CHC +CHD, holsteren meg +HP, a main statok meg úgy vannak, hogy 2 firearmsra ad, 2 elektronikára, 1 meg staminára.
Két fegyver van mellé Navy MP5 PvE-re (Hurried, Deadly, Destructive) MP5 ST PvP-re (Responsive, Unforgiving, Deadly)
a performance modok az 2 +4%-os shield damage és 2 +5%-os Shield damage resilience, a sima modokra nem emlékszem most pontosan, de azok vegyesen vannak
A végeredmény 290k+ firearms, 320k+ toughness 165k+ skillpower 20% körüli EDR 40% körüli CHC 100%+ CHD
a gyógyítós táskát feleslegesnek érzem, szvsz jobban megéri medkittel gyógyítgatni a pajzsod (40%-ot mindig a talent miatt), és ilyenkor ugye a maszknak köszönhetően jön még +10% damage is mindig. Ráadásnak az összesen +10% damage resilience modnak hála, te is meg a pajzsod is 20%-al kevesebbet sebződtök (10% alapból van a pajzson ebből, 10% jön a modokból), azt hiszem ez 1.6 előtt nem volt így, hogy a pajzsodra meg rád is vonatkozik, de azóta így van. A lényeg, hogy így nekem van kb 1milla hp-ja a pajzsomnak + ez a dmg reduction, és ez elég volt nekem mindenhova. Legendaryn talán egyszer lőtték szét a pajzsom, challangeingen még nem történt ilyen és PvP-ben sem, csak nem szabad takarékoskodni a medkittel, ha már kevés van úgyis esik mobokból, valahogy mindig volt elég, ha meg mégse, akkor egy ideig kb 10-15 mp-ig állj úgy, hogy ne tudjanak lőni és akkor visszagyógyul magától.
Ezzel a builddel egész jól boldogulok PvP-ben is, a sok EDR miatt nem öl meg egyből a seeker és elég gyorsan szétkapom 1v1-ben az ellenfelet. Kettő ellen már neccesebb, ha összedolgoznak, de ha két tapasztalatlanabbal kerülök szembe és csak egy oldalról lőnek akkor fekszenek hamar. Háromnál több ember ellen már kb esélytelen, körbevesznek nagyon hamar.
És ahogy írtam PvE-re szintén jó az egész set, a hurriednek köszönhetően szinte megállás nélkül lehet lőni, igaz +dmg to elites az nulla nekem, de ezt kompenzálja a magas CHC-CHD kombó +a destructive.
Jah, és van olyan trükk is fight közben, hogy ha nagyon alacsony a pajzs HP már, és nem akarsz medkitet pazarolni, akkor odaállsz valami biztonságban lévő csapattag mellé, hagyod magad megölni és a csapattárs feléleszt. Ezután CD-se lesz a pajzsodon és élesztés után egyből kiteheted újra max HP-val + ha van nála battle buddy beállítva az szintén jól jön mindkettőtöknek
-
dvd24
senior tag
Kis érdekesség D3-FNC-hez
-
dvd24
senior tag
van egy meticulous-ös Pakhanom egyszer végig mentem vele az LZ bossokon fast travel nélkül, útközben minden kis nyamvadt pirosat lelőve, a végére 2000+ lövedék volt egy tárban
-
dvd24
senior tag
válasz ZsyfKo #36710 üzenetére
Szerintem elektronikából nyugodtan visszavehetsz 170k-180k között elég mindenhova tapasztalatom szerint.
Próbáld meg úgy összekombinálni, hogy 300-320K körül legyen a szívósság, 170-180k körül az elektronika és minden más menjen a Tűzfegyverekre (nagyobb tűzfegyver-szívósság kombóval a specialized táska is jobb, már ha az van rajtad).
Fegyver talentek közül, meg PvP-re a Deadly-Unforgiving-Responsive trió a legjobb szerintem, de ha jól látom ezt inkább PvE-re szánod, szóval Deadly - Responsive - Destructive - Vicious - Brutal - Hurried ezek mind hasznosak.
MP5 ST-re PvE környezetben mehet a fejlövés sebzésre pluszt adó távcső is, ott könnyű folyamatosan fejlövést adni a mobokba. -
dvd24
senior tag
válasz szabesz0524 #36729 üzenetére
Igen a képzettség határozza meg, hogy mennyi HP-ja lesz a pajzsodnak és érdemes a reactive targeting modot használni, +4%-os shield damage performance modokkal, szerintem így lesz a legjobb egyensúlyban a HP-Damage páros.
Ha nem látod, hogy a medkit hatna a pajzsra, akkor lehet nincs beállítva nálad a Combat Medic talent. Az kell hozzá, hogy fixen 40%-t töltsön a pajzs HP-n.
A resourceful táska szerintem felesleges: először is sebződnöd kell, hogy a magadra elnyomott gyógyítás effektíve gyógyítsa is a pajzsot, és akkor is az a kb 80-100k gyógyítás szinte semmi a pajzs milliósnál több HP poolja mellett (Mert ugye csak akkor hat, ha te is gyógyulsz, és overheal effekt nélkül, ha te max HP-n vagy, de a pajzsodat már gyógyítanád, akkor nem fog menni amíg nem löveted magad egy picit. Persze használhatod az Overdose-os First Aid-et, de akkor meg bukod a Booster Shotos First Aid +sebzését és sebzés ellenállását), sokkal jobban megéri specialized táska, vagy a D3-FNC set táska és mellé savage kesztyű. (Nekem speciel a legjobban a tenacious maszk és savage kesztyű kombó jött be a 4 set item mellé)
PvE-re még annyit, hogy minél több elite és armor sebzést pakolj magadra, próbálj mindig fejre célozni (PvE-ben D3 FNC-vel könnyű), és helyezkedj mindig úgy, hogy hátulról-oldalról ne tudjanak lőni. Ha nincs a csapatban Pulse-os emberke akkor érdemes a Precision talentet is beállítanod.
-
dvd24
senior tag
Két dolog sokat javítana a DZ élményen:
- bekapcsolnák ott is a Last Standes normalizationt
- csak 4 fős csapatok lehetnének bent (ha valaki kilép a csapatból akkor automatikusan a legközelebbi chekpointra kerül, onnan ha megint DZ-be akar menni akkor megint auto matchmake, ha meg kimegy DZ-ből akkor bukja a ki nem mentett cuccokat, és természetesen ha valaki 2-3 fős csapattal megy be checkpointra akkor együtt maradnak, csak amikor továbbmennek DZ-be, akkor kerül hozzájuk automatán valaki, persze ehhez egy normális matchmaking rendszer is kéne)Ezzel máris kizárnák a 4v1 vagy hasonló egyenlőtlen helyzeteket, és kiküszöbölnék a hirtelen kidobnak a csapatból és rongyá lőnek szituációkat is Szerintem már ezzel a két minimális változtatással is sokkal jobb lenne a DZ.
-
dvd24
senior tag
válasz s4hu|SyD^ #36755 üzenetére
Ezzel meg az lenne a baj, hogy nagyon feldarabolná a játékosbázist és évekig tartana a matchmake. Fix 4-es csapatok kellenek és annyi. Ha valakinek nem tetszik a csapata akkor kilép és bemegy újra. Ha valaki nagyon renitenskedik akkor a csapat votekick-el és jön a helyére új.
-
dvd24
senior tag
válasz micafighter #36763 üzenetére
Ha egy ilyen rendszer lenne akkor, hogy buknád százasával a kulcsokat, vagy hogy trollkodnának szét? Tényleg érdekel, hogy min siklottam át amikor elméletben összeraktam, hogy mi lenne a jó.
-
dvd24
senior tag
válasz micafighter #36766 üzenetére
két megoldás is lehetne erre:
1. megváltoztatják az egész rugóvá válás szabályait, büntetését, jutalmát, mindent, mert a mostani rossz
2. egyszerűen kiveszik a játékból a DZ kulcsokat és simán nyitható lesz minden láda (amúgy is manapság legtöbben a kulcs nélkül nyitható arany cache-t adó ládákra mennek) -
dvd24
senior tag
válasz ZsyfKo #36842 üzenetére
Csak a különböző modok speciális képességeit nem kapod meg, de a pajzs alapértékei azoktól függnek, tehát a reactive targeting pajzs nem fogja megjelölni az ellenfeleket, az assault shielddel nem lesz gyorsabb a tárazás és nem lesz nagyobb a stabilitás meg a pontosság, a harmadik mod meg nem gyógyít téged ha sebződik.
De ettől függetlenül az elsőnél az alaptól nagyobb lesz a pajzs HP-ja viszont csak +10%-ot kapsz a sebzésre, a másodikkal meg kisebb lesz a HP de +20% megy a sebzésedre (a harmadik gyógyítós mod meg kuka mert pont ugyanazok az értékei mint az alap, mod nélküli pajzsnak).
-
dvd24
senior tag
válasz micafighter #36886 üzenetére
volt egy találó komment redditen sotg-ről, hogy olyan érzés nézni, mint a zenészeket hallgatni a süllyedő Titanicon
amúgy kíváncsi leszek, hogy alakítják át majd a hunter's faith-t
-
dvd24
senior tag
válasz micafighter #36891 üzenetére
Hidd el nekem, hogy a "nehéz vele célozni" az pont elég a konzolos játékosbázis kb 95%-nak, hogy ne erőltesse a deadeye-t. Ps4-en legalábbis nagyon ritkán találkozom velük és akkor se húzzák sokáig
-
dvd24
senior tag
Nem vagy balf*sz és konzolspecifikus a striker dolog. Redditen is előbukkant már jó párszor ez a téma, a nehezebb célzás / célratartás miatt egyszerűen sokkal könnyebben lősz mellé, és ha mondjuk egy mp7-striker kombóban vagy, 1000+ rpm-mel, csodaszámba megy ha 30 fölött tudod tartani stackeket. Egy pillanatra mellé lősz és már nullázódik is. Ez is egy tipikus példája annak, hogy miért rossz, ha együtt balanceolják a konzolt és PC-t.
-
dvd24
senior tag
válasz micafighter #36978 üzenetére
Szigorúan 1v1-ben? Rárohanok figyelve arra, hogy mindig legyen valami fedezék, autó, bármi, kettőnk között, próbálok minél kiszámíthatatlanabbul mozogni hogy ne tudjon sokszor egymás után eltalálni, ha mégis egyszer egyszer eltalál akkor gyógyítom magam, és amikor 20-30 méterre vagyok - pajzsot elő és bemutatom a kedvenc MP5 ST-mnek. Ha ennél a pontnál van olyan buta, hogy ne fusson el, hanem megpróbálja kilőni a pajzs mögül a bal nagylábujjamat akkor lelke rajta... legalább megpróbálta
Persze mindezt konzolon, PC-n nyilván leszedne útközben
-
dvd24
senior tag
Legalább végre javítják, hogy a szétlőtt tűzoltókészülékektől ne sebződjenek a mobok, erre várt az egész Division game community!!!
És ez a hiányzó boss vajon azt jelenti, hogy az összes többi "üres" DZ landmarkon is kéne lenniük?
A nimble és a seeker meg csak pvp nerf, az annyira nem nagy baj szerintem. Viszont végre konzolon is állítható lesz a scope-os célzás érzékenység, szóval a DeadEye is hatékonyabb lesz.
-
dvd24
senior tag
szerintem meg csak átnevezték a gearscore emelést classified item farmolásra , ha valaki továbbra is a maximumra törekszik, ugyanúgy újra kell farmolnia mindenét, hogy a classified verzió legyen meg belőle
"The rolls of a Classified Gear Piece will start at the max-rolls of the current 256 items, so when you get a new piece, it will improve your current build. They are currently working out the max-stats
You will be able to reroll 2 stats of the Classified Gear Pieces (for example Major / Minor or Firearms / Major etc)"
ha ez így marad és ezzel együtt nem növelik a sima arany és exotic cuccok értékeit akkor kb kuka minden mostani gear és az új meta a különböző classifed setek kombinálása lesz - esetleg a ninjabikenak lesz beleszólása a dologba
-
dvd24
senior tag
3 ládából 4 classified (2 DE, 1 Final, 1 Lone) és 3 exo (mind kuka) esett nekem
más: ugye ebből a GE pénzből 10000 lehet maximum, viszont a kérdésem annyi lenne, hogy ez lenullázódik a következő GE kezdetekor vagy megcsinálhatjuk, hogy betárazok 10k-t, hogy legközelebb egyből vehessek pár ládát?
Új hozzászólás Aktív témák
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari