Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alibiman

    aktív tag

    válasz arnikusz #48144 üzenetére

    Igen, most összeraktam papíron, a mostani cuccokkal ezt lehet:

    Persze merülnek itt fel kérdések. Pl. az, hogy nem vagyok biztos benne, hogy a nagyobb tár esetében nem jobb-e, ha a CHC / CHD helyett újratöltési idő és rpm van, vagy pl. a gonosz is csak egy darabig él, talán jobb a kérlelhetetlen vagy a fogékony. Nekem most kérlelhetetlen / halálos páros van a Houson, de talán gyártok egy MP5N-t (kell sok alkatrész) ami kérlelhetetlen / halálos / fogékony v. gonosz van v. ádáz van.

    5% RPM növelés: Egy "párbaj" kb. 5-10 mp-ig tart.

    Legyen 5 mp. és House, 19 800 seb / skuló.

    Alapsebzés 5 mp. alatt 850 RPM esetén 1 402 499
    +5% RPM, azaz 892,5 esetén 1 472 625

    A különbség kb. 4 skuló 5 mp alatt, de ez sebzésben 79 200 (70 126). Egy ragacsnak van kb. 380 000 életereje, ez tehát kb. az ötöde, ami szerintem nem kevés, ha azt vesszük, hogy 5 mp. 20%-al több életet lehet levenni. Ez persze mind csak elmélet és okoskodás. A gyakorlatban ez a különbség rögtön elenyészik, ha a célpont picit ügyesebben mozog, taktikázik, stb. Vica-versa.

    (Időközben Anonymous is írt, na mindegy. :D Az Ádázt természetesen kihagytam, mert nem nagyon játszik)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák