Aktív témák

  • krece

    csendes tag

    Sziasztok!

    A weboldalt természetesen kijavították, gyakorlatilag pár perc alatt. A hibájukat is elismerték, sűrű elnézéskérések közepette, ez volt a dolog pozitív oldala. Ami nem tetszett, hogy mereven elzárkóztak attól, hogy bármilyen szinten kárpótoljanak (mikor felajánlottam, hogy akkor ráfizetek inkább egy jobb cuccra (ahhoz képest, amit az eredeti 370k-s listaárért kaphatok), de tekintettel a plusz költségeimre (nem bp-i vagyok, plusz már el kellett volna utaznom) adjanak valami kedvezményt, azt mondta az üzletvezető, hogy amit ő adna, az max. két doboz sörre lenne elég - na ez már nem volt szimpatikus. Mindegy, végül úgy alakult, hogy mégis jól jártam, mert nemcsak ez a link volt elszúrva, nem kis káosz van ennél a cégnél a webes árlistát illetően...
    Ja és ami a legszebb volt, hogy mondtam, akkor kérem vissza a pénzt (120k-t fizettem be, a többi hitelre ment), akkor ismételt elnézéskérések közt megkértek, hogy várjak délig, akkor jön a hiteles kolléga. Nincs is ezzel baj, ki is van írva. De hogy önhibámon kívül fél napot szobrozzak náluk, plusz még az idő, amíg hazaérek (reggel nyolckor már úton kellett volna lennem), ez már sok volt nekem. Szóval nem volt lelkiismeretfurdalásom, mikor láttam, hogy ezúttal sem pontos teljesen a specifikáció, csak most kivételesen én jártam jobban. Annál is inkább, mert ugyan tetszik ez a Z61m, de az a T60 azért más kategória lett volna...
    Kíváncsi lennék ilyen esetekben a Fogyasztóvédelem mit tudna tenni, mert a weboldalukon ott van, hogy az esetleges hibákért nem vállalnak felelősséget. Mindegy végül is a T60 reális árát valószínűleg nem fizettem volna ki, mégis van egy tényleg klassz gépem, csak hát ugye ehhez nincs 3 év gari, az akku messze nem bír annyit és ez egy vastag, nehéz jószág, nem olyan finom apróság, mint a T60 lett volna :(

Aktív témák