Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xerxész
őstag
Szuper!
Remélem, nem csak szöveg, hanem tényleg képesek is megcsinálni.Ezek a nagy dolgok:
• A játék világa negyvenszer nagyobb, mint az előző részé, és 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé
• A világ bejárható lesz gyalog, lóháton vagy akár hajóval is
• Az ellenfelek nem skálázódnak a játékos szintjével
• A boss harcokat a mesterséges intelligencia irányítja, nem lesznek szkriptelve
• A világban található tárgyakat felhasználhatjuk majd, így pédlául harc közben az ellenfelünk feje felett lévő darázsfészket megbolygatva elterelhetjük a figyelmétNekem ez a lényeg, a többi igazából "hidegen hagy". Ha ezek tényleg teljesülnének...
-
Xerxész
őstag
Az az óriásszarvas lény tetszetős. Legyenek csak nagyobb termetű ellenfelek, helyes.
-
Xerxész
őstag
válasz GypsFulvus2 #57 üzenetére
Detto, annyi különbséggel, hogy nálam nem hibaüzenetet ír, hanem hogy az oldal le van tiltva...de nálunk ez cégpolitikai okok miatt van. Kevés oldal van, amit innen meg lehet nézni...videók alapból letiltva, stb.
Úgyhogy nálam is csak az első kép jön be, az óriásszarvasos.
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
Gyönyörű a grafikája!
-
Xerxész
őstag
Nem tudom, volt-e már: Witcher 3 teljes térkép.
Sajnos nincs nagyobb felbontásban...én csak Novigradot találom ismerősnek meg a Skellige-szigeteket. A többi helységnév nekem kínai.
Ez melyik része lehet a Witcher univerzumnak? -
Xerxész
őstag
Valóban jó lenne, de akkor már kéne evés, ivás, alvás, fáradtság, mint ahogy a modderek ezt megoldották a Skyrim esetében.
Elnézem ezt a hiányosságot, de tény, hogy hatványozottan növelné a játékélményt.Én inkább azt kifogásolom, hogy hiába az éjszaka, ugyanúgy lehet látni, mint nappal. Ezt minden játékban eljátsszák. Nem kell feltétlen koromsötétnek lennie (bár a Skyrimben nagyon merész volt ez a mod ), de azért 5-10 méternél ne lehessen már távolabb látni. Annyira értelmét veszti így a fáklya pl.
-
Xerxész
őstag
Nekem megvan a mentés, de az isten tudja, hogy hogyan döntöttem az egyes esetekben...régen játszottam már vele.
Arra emlékszem, hogy az 1-ben a strigát megöltem, a végén a Vadak vezetőjétől (ha az ő volt) bátran elköszöntem küzdelem helyett (az mekkora volt, te jó ég! ), a 2-ben Iorveth útját választottam és talán Trisst megmentettem.
A többi döntés totál a homályba vész.
Hátha lesz egy kis összefoglaló az első indításkor, amikor végigmegy a kulcsfontosságú döntéseken...mint anno a Mass Effect esetében is.[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz #16729600 #469 üzenetére
Dehogy.
Információcseréért fórumozok, nem szokásom fórumon trollkodni, mást ilyennek meg olyannak minősíteni még annyira sem.
Bocs, ha félreérthető volt.Szó szerinti sötétségállításra gondoltam a játékban...merthogy én a falra tudok mászni a bosszúságtól, hogy egy szerepjátékban éjszaka van, de kis túlzással jobban látsz éjjel, mint nappal. Mi a fenének akkor fáklya meg egyéb a látást segítő fényeffekt (pl. macskaszem főzet), ha az éjszakát világosra csinálják?
Nyilván nem koromsötétet akarok, mert az meg a játékélményt öli meg (Skyrimben próbáltam, de az már igen durva volt ) de azért kb. 15 méterről már ne lehessen sokat látni.Szóval remélem, hogy ezt is lehet majd valahogy állítani.
-
-
Xerxész
őstag
-
Xerxész
őstag
válasz BoneDragon #816 üzenetére
Milyen konfigurációval és beállításokkal játszol?
-
Xerxész
őstag
Ha egy küldetésből egy részküldetés nem teljesül (piros X jelöli a zöld pipa helyett), attól még be lehet fejezni készre az adott missziót, ugye?
Volt egy küldetésem, hogy a fűszeres nővel kell beszélnem egy növényről...na, ez a lépés kimaradt, mert barangolásaim során egészen véletlenül belebotlottam az adott növénybe a víz alatt. -
Xerxész
őstag
-
Xerxész
őstag
Én miért nem látok kérdőjeleket a térképen?
Felveszem az összes hirdetést a táblákról és mégsem látok kérdőjeleket...
Lehet, hogy a legnehezebb előtti fokozaton nem mutatja őket a térkép? Vagy valami bug lehet nálam? -
Xerxész
őstag
válasz Nuada herceg #1820 üzenetére
Hát, nekem továbbra sem mutatja a kérdőjeleket a térképen.
Minden ikon be van kapcsolva és azok meg is jelennek a térképen, ha véletlenül odatévedek, de kérdőjeleket nálam nem jelenít meg.Valaki, aki a Blood and Broken Bones nehézségen játszik, nyilatkozzon már legyen szíves, hogy ő látja-e a kérdőjeleket a térképen.
Nem tudok másra gondolni, minthogy ezen a nehézségen nem mutatja a kérdőjeleket a térkép. -
Xerxész
őstag
válasz BoneDragon #1847 üzenetére
Az lesz, mert már mást nem tudok kipróbálni.
Te milyen nehézségen játszol? -
Xerxész
őstag
válasz Prosector #1853 üzenetére
Köszi!
Akkor valamit rosszul csinálok...1. Új területre érkezés: indulás az első falucskába, ami útba esik.
2. Irány a hirdetőtábla.
3. Az összes hirdetmény felvétele.
4. Az összes hirdetmény elolvasása.
(5. A térképen az összes ikontípus - pl. kovács, hajó, szörnyfészek, küldetés, stb. - aktív, látható.)Kell még valamit csinálni ezután, esetleg kihagyok egy lépést?
Ha küldetéses hirdetés van, akkor a küldetés bekerül a listámba...de a nyavalyás kérdőjelek, mint meglátogatandó vagy érdekes helyek, nem láthatóak. Csak a helynek megfelelő ikon, de az már azután, ha véletlenül megtalálom/odamegyek.
-
Xerxész
őstag
Szerkesztési idő után...
Szóval igen, elolvastam őket. Nem értem, lehet hogy valami bug.
Mégegszer átfutom majd a menüben a játék beállításait, hátha van valami opció, ami erre vonatkozik és nálam ki van kapcsolva...Ha így sem jön össze, akkor marad a vakon felderítés...
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
Korábban volt szó róla, hogy mennyire rossz ötlet az, hogy meditációnál újratöltődnek az olajok, főzetek, bombák, stb...
Jelentem, egyáltalán nem az, mert csak akkor töltődnek újra, ha megvan hozzá az alapanyag... Én kifogytam a főzetek alapját képező alkoholokból vagy egyéb folyadékokból és ki is írta meditációnál, hogy nincs meg hozzá a kellő alapanyag, ezért nem töltődik újra.Szóval ilyen tekintetben egyáltalán nem hülyeség az újratöltődés...mert ha megvan minden hozzá, akkor miért ne?
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
Megvolt az első elhibázott küldetésem.
Tetszik, hogy egy küldetés nemcsak sikeres lehet, hanem sikertelen is. -
Xerxész
őstag
Megoldódott a kérdőjel probléma.
Van egy opció a Gameplay menüben, ahol a kérdőjelek megjelenítéséért felelős beállítás ki volt kapcsolva.Novigrad amúgy eszméletlen szép, földrajzilag igen jó helyen van, és istentelenül nagy város. A Skyrim Whiterunja bőven elbújhat mögötte.
Ja, még valami... Tudja valaki, hogy hol van a Bank of Novigrad?
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz Dr. Student #2345 üzenetére
A gólem elég tohonya, lassú...nem nehéz velük elbánni, így nem csoda, ha legyőzted.
Fussál össze egy Leshennel, ami erősebb, mint te. Egy suhintás, és meghaltál. Én egyelőre, ha Leshent látok, homlokvesztve menekülök.
Akik még szerintem erősek, azok a szellemek, akiket csak akkor tudsz sebezni, ha Yrdennel megfogod őket. -
Xerxész
őstag
válasz Dr. Student #2348 üzenetére
A Leshen egy fa-szerű lény, ami tudja befolyásolni/irányítani a környezetében lévő növényeket és állatokat, jellemzően fagyökereket és farkasokat. Erdőkben fogsz vele találkozni.
Mocsári Bula alatt mit értesz? Amire tudok gondolni, az a Water Hag...egy ilyen púpos boszorkányszerű lény. Nem tartom nehéz ellenfélnek, persze ha közel jön, tud csapni elég erőset, távolról meg ugye dobálózik.
-
Xerxész
őstag
válasz brumi1024 #2351 üzenetére
Lehet, hogy a fő sztoriszálban nincs benne, én a barangolásaim során találkoztam össze vele. Egy Leshennel véletlenül egy erdőben átutazóban, az mellett voltak farkasok is, viszont szintben nem volt olyan erős. Egy másik Leshnennel pedig egy mellékküldetés során (talán Witcher contract?) találkoztam. Ő egyedül volt, volt saját neve is, de valami istentelenül erős volt. Távolról mindig a fagyökerekkel támad, ha közel mész, akkor pedig suhint a karjaival...lassan és komótosan, de elég egy csapás, és bepusztultál. Erős ellenfél.
Leshen
-
Xerxész
őstag
válasz bugylee #2355 üzenetére
Akkor még biztos nem találkoztam vele. Egyelőre csak a térkép nyugati felén jártam, még Oxenfurtban sem voltam.
Van 2 mellékküldetésem, amikkel át kellene mennem a Skellige-szigetekre. Viszont nem tudok, mert ott még nincs gyorsutazásos jelzőtábla. Addig nem tudok átmenni, amíg a fősztori át nem visz oda?
-
Xerxész
őstag
Szörnyspecialistákat kérdezem, hogy azok a vízi szörnyek, amiket a koncepciós térkép (nem a játékbeli!) jelez, azok benne vannak-e a játékban?
Pl. valami vízi kígyószerűség a Bald Mountaintól nyugatra eső part melletti vízes területen...vagy Novigradtól szintén nyugatra valami kardhalszerűség...aztán a Skellige-szigetektől északra is jelöl valamilyen halszörnyet a rajzolt térkép.A szárazföldi és levegőben élő szörnyek mind stimmelnek a koncepciós térképen megjelöltekkel, viszont én még vízi szörnnyel nem találkoztam (igaz, nem is kerestem), kivéve Drownerekkel. Meg azt tudom játékmenet bemutatókból, hogy bizonyos sárkányok tudnak majd víz alatt is mozogni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen