-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirexi
addikt
válasz joke38 #15540 üzenetére
Az összefoglalóban vannak magyar videók hogyan kell elkezdeni a játék modolását. (ENB is)
Azokat ajánlott megnézni.
Ha utána is van még kérdésed akkor válaszolok.Amúgy ENB az csak a látványt javítja, textúrákat és játékmenetet nem.
(#15539) genndy:
Igen közben rájöttem én is, hogy mi a sorrend. Ami ki van tömörítve a Data mappában az lesz látható a játékban.
Hát nem volt egyszerű de megoldottam, hogy ne ütközzenek a modok egymásba.[ Szerkesztve ]
-
-
Tirexi
addikt
válasz joke38 #15721 üzenetére
Eléggé gépigényes mert még az én gépemet is megeszi bizonyos helyeken.
Van egy weboldalam ahol fent van az a mod, de azt már ne szedd le. Azóta frissítettem és sokkal jobb lett.
Majd feltöltöm újra a Lite verziót aztán nézd meg milyen. Brutál szép.
Itt vannak képek: [link] -
-
Mister_X
nagyúr
válasz joke38 #15779 üzenetére
Szerintem kevés a VGA, alsó kategóriás Nvidia, nem is a mostani generációból. Nekem Radeon HD7750-em van, ott minden csutkára tekerve (1440*900, 8x AA, 8x AF) 35-50FPS között mozog, beltérben, barlangban megvan a 60FPS (Vsync megfogja). Nem tudom, hogy a különböző grafikai modok mennyit vennének le, de nem nagyon izgat, jó nekem a mostani grafika (konzolról jövök).
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
nagyúr
válasz joke38 #15779 üzenetére
Játék előtt indíts egy Feladatkezelőt a Teljesítmény füllel, akkor pár perc zúzósabb játék után meg tudod nézni, mennyit RAM-ot eszik a gáma. Nekem a 4GB-ot anno simán felkajálta, utána már a HDD swapolt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
addikt
válasz joke38 #16507 üzenetére
Leginkább azért érdemes felülírni, mert ha a mod cseréli a mesht is, akkor a saját textúrája kell ahhoz, hogy a játékban normálisan is nézzen ki, különben rusnya vagy rózsaszín fákat kapsz.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
kozi71
senior tag
válasz joke38 #16673 üzenetére
Kérlek szépen, úgy történik, hogy minden ami volt megmarad. Csak lesz egy új legördülős lista, a páncélkészítésnél, és abban lesz eszméletlen mennyiségben mindenféle kacat. Van olyan ami úgy néz ki mintha egy f15 vadászrepcsi roncsaiból készült volna.
A régi páncélokhoz meg mindenféle változatok. pl: Sárkányoshoz van kicsit cicomázott, nekem jobban bejövős. Oldalt váll résznél nem olyan kiálló kampós cucc.[ Szerkesztve ]
high tech, low life
-
kozi71
senior tag
válasz joke38 #16676 üzenetére
Nekem mondom az új daedra nagyon tetszik futurisztikusabb. Jobban ki van dolgozva. Látni kell. Lehet másnak nem tetszik. Nekem a régivel sem volt gondom, de ez nagyságrenddel tetszetősebb. Nem csak a páncél hanem a kiegészítői is. A kesztyű, a csizma, a sisak.
[ Szerkesztve ]
high tech, low life
-
Lézerparaszt
őstag
válasz joke38 #17290 üzenetére
Úgy látom ez a HDR Lightning is ilyen valósághű fényeket ad. Eddig én is olyat használtam, de nagyon nem jött be. Eleinte jó volt, hogy a barlangban tényleg sötét van, meg minden, de aztán elég zavaró lett hogy percenként vissza kell varázsolni a gyertyafényt hogy lássak. Bár élesben még nem láttam, de a képek alapján az jön le nekem hogy sötét :s
Más: Van valami online képgaléria ahova tudok feltölteni ingyen képeket és mások galéria szerűen meg tudják nézni? Sosem foglalkoztam ilyenekkel, fogalmam se nincsen a dologról.
A játék az nem játék!
-
kiskornel
addikt
válasz joke38 #17336 üzenetére
Hmmm... egy próbát megér, bár az 1GB VRAM vékonyka. Szerintem ments egyet. Jegyezd meg, hogy az a régi mentés, majd írd bele az inibe az értékeket. Aztán Random futás a játékban. Amerre csak tudsz, torony iránt, végig futni ide-oda, de folyamatosan. Ha 10 perc után nem dob ki az asztalra, akkor a géped nyert...
Ha gáz van, írd vissza a régi értékeket, vedd elő a régi mentésedet, és játhatsz tovább.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Lézerparaszt
őstag
válasz joke38 #17338 üzenetére
Próbálgasd, de nem kötelező mentést csinálni, írhatsz az inibe megjegyzést magadnak.Pl:
uExterior Cell Buffer=64 ; 36 az eredeti érték.
Az a lényeg hogy az eleje ; a vége . legyen a megjegyzésnek.
Könnyebb így nyomon követni mit mire állítottál.Szerk: Jaa, közben leesett hogy játék mentésre gondolt a kolléga...
Hála Istennek rá tudom fogni a náthára hogy nem látok[ Szerkesztve ]
A játék az nem játék!
-
k4rL^
senior tag
válasz joke38 #17501 üzenetére
Akkor neked nem volt feltéve olyan mod, ami változtat a füvön. Attól függ milyen vga-d van, de ha csak sürübb füvet akarsz nézd meg a Grass on steroids modot.
-
Tirexi
addikt
válasz joke38 #17978 üzenetére
Nos emberek én asszem megtaláltam a legideálisabb ENB-et számomra ami valami veszett jól néz ki.
Kountervibe ENB Extensive Shaders.
Mind a nappal az éjszaka és a belső terek is kiválóak.
Na meg a karakter bőre is tök reál.
Már csak egy kis finomhangolás és kész is.Videó majd jön.
-
Tirexi
addikt
válasz joke38 #19039 üzenetére
Én most lefuttattam a BSA részét is. Párszor behalt a progi mert nem mindegyiket tudta olvasni de az eredmény ez lett:
Előtte: 25.2GB
Utána: 24.8GBIsmét redukálódott a lagolás mértéke, de még most sem az igazi. Pont azt kéne mint amit te is csináltál, hogy 1024x1024-re tömörítse be.
Lehet kipróbálom csak előtte még csinálok róla biztonsági mentést hátha én meg észre veszem a különbséget.Hát ez a két lehetősége van a azoknak akik a modolás mellett szeretnék normálisan tolni a játékot. Vagy olyan VGA-t vesznek amin több a VRAM vagy butítanak a textúrákon.
-
Tirexi
addikt
válasz joke38 #19041 üzenetére
Lefuttattam és átkonvertáltam én is mindent 1024-be.
Textures mappa eredmény:
Előtte: 11.1GB
Utána: 6.4GBElképesztő mennyivel kisebbek lettek.
Minőség vesztést csak akkor veszed észre ha rákoncentrálsz a textúrákra és közelről nézed őket. De akció vagy felfedezés közben nem venni észre. Sőt... Átlag játéknál nem látni egyáltalán.
Viszont óriásit redukálódott a stuttering. Még mindig van egy kicsi persze.Vajon a BSA-kat is át lehet méretezni? Mert az sztem megoldana már mindent.
És működik a BSA-ban is a Resize!!
Na végre...[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz joke38 #19050 üzenetére
Na végre emberek.. Mennyivel jobb így játszani, hogy végre nem áll be a kép mp-ekre.
Így már lehet nyomatni szebb textúrákat és a látóhatárt is felnyomtam maxra.Így is eljut a VRAM 2800MB-ig de még mindig jobb a helyzet mint előtte. Akkor ezek szerint bebizonyosodott, hogy valóban a VRAM miatt van a lag. Így több textúrát tud a memóriában tartani és nincsen felesleges töltögetés.
-
addikt
válasz joke38 #19075 üzenetére
Egyébként én úgy tudom, hogy a legjobb (leggyorsabb) megoldás a betöltésre az összes textúrát kicsomagolni (tehát a gyári bsa-kból is) - csak legyen helye ehhez az embernek. HD-kkal felülírni a gyáriakat, stb. Persze ilyenkor az ini-ből is érdemes kivenni a vonatkozó bejegyzéseket, hogy ne töltögessen feleslegesen.
És akkor így ráereszteni az optimalizálót, nem kell a bsa-kban sem turkálnia.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia