Új hozzászólás Aktív témák

  • genndy

    addikt

    válasz Tirexi #12763 üzenetére

    Na nézzük sorban:

    Csak arra próbálok rávilágítani, hogy tudták nagyon jól hogy szanaszét fogják modolni majd a játékot akkor miért nem növeltek meg alapból ilyen buffer méreteket, hogy ne folyamatosan CTD-zzek?
    Mert ahhoz új motort kellett volna írni, vagy a meglévőt még jobban módosítani. Úgy meg már nem érte volna meg/nem készült volna el.

    A konzolt meg már mondtam, hogy leszarom. Nem sok embert látok itt a Skyrim topicban konzollal játszani.
    Te nyugodtan szard le, de a Bethesda nem fogja, ha ~5x annyit adtak el rá a játékból, mint PC-re (ex has). Ezért érthető tökéletesen, hogy elsősorban a konzolokra csinálták a játékot: meglévő, bár feltupírozott motorral, úgy hogy a konzolokat maximálisan kihasználja. Azok meg most ennyit tudnak, tehát felesleges pénzkidobás lett volna csak csúcsPC-n elérhető dolgokat belerakni a motorba. Nem is raktak. Ezért CTD-zik 16 GB textúramoddal, mert nem lett erre felkészítve. Konzolon nincs modolás, kivéve a gyári DLC-ket. Azokat meg szintén csak a motornak megfelelően írják meg. PC-re megkaptuk az opcionális textúrapakkot.
    Ez a topik (sőt, igazából úgy az egész magyar piac) marhára nem mérvadó. Ismétlem, a Bethesda nem az itteni (csúcs)PC-seknek csinálta a játékot, hanem lehetőleg mindenkinek - amiből a nagy rész a konzolosok.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

Új hozzászólás Aktív témák