Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyno

    veterán

    válasz DigitXT #19593 üzenetére

    Azt tudom hogy a kanyart elrontom :DDD

    De én az indulásra akartam rávílágítani, hogy valamikor irreálisan kevés időt mutat pedig szinte ugyan ugy indulok 4000rpm-en indulok amíg hallom, hogy nem teljesen tapad csak ugyan ugy nyomom a gázt, miután érzem hogy mehet taposom tövig aztán teszem kettesbe és ott már csak váltáskor csúszik csak meg a kerekem egy kicsit.....na a lényeg így indulok mindig, volt amikor -0.12 az első mért ponton, de volt hogy ugyan ilyen indulással +0.84, pedig valóban ugyan ugy indulok, probálom méterről méterre megtervezni a perfekt körömet, még csak az egyenes van kész :C Már a fenti első kanyar is jól megy, tudom már az ívét, csak utána a 90°-os balosba rossz íven fordulok és kigyorsításnál korrigálnom kell sajnos. :)

    Na de azért köszi az ötleteket.

    Majd megprobálok egy olyan kört, hogy kcisit hosszabb féktávok, ívesebb nem csuszkálós kanyarvételek, így legalább nem kell arra is figyelni, hogy csúszik a segge a kocsinak. :)

Új hozzászólás Aktív témák