Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Shadowbull #191 üzenetére
Teljesen irrelevans, hogy milyen autoid voltak, lovesed sincs az altalanos kategorizalasrol, az autok egymashoz viszonyitott tudasarol, vagy arrol hogy miert premium a premium. Hja meg lathatoan arrol sincs fogalmad, hogy van-e premiumkategoria meg luxuskategoria.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #193 üzenetére
Marhaság. Az anglol nyelvű Lusxury Brand németül a Premiummarke, nálunk abból lett a prémium gyártó. Nincs külön luxusmárka. Ez totális árnyékbullshit, a járműipar ilyet sosem különböztetett meg, legfeljebb olyanok, akik nem értenek hozzá. Kategóriák között tartunk nyilván luxus (luxuskategória) De ez nem a gyártó jellemzője.
Mint iskola 2. osztályban: schawoka, mondj egy mondatot az újonnan tanult kifejezésekkel!
"A prémium gyártók gyakran készítenek luxus kategóriás autókat."
Hogy csak a legfontosabb német szakértőktől idézzek:
[link] "BMW, Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Volvo, Land Rover, Mini, Cadillac, Acura, Porsche, Infiniti, Smart, Lincoln, Jaguar, Maserati, Bentley und Ferrari. ... Aston Martin, Artega, Bugatti, Fisker, Lamborghini, Morgan, Koenigsegg, Lotus, Rolls-Royce, Spyker, Tesla und Wiesmann"
[link] "Tesla ist völlig neu gekommen und wird eine der wichtigen Premiummarken weltweit"
[link]Ilyen oltári marhaságokon vitatkozni, te jó ég, én kiszálltam. Ha te nem érted meg, nem baj, más úgyis megérti ennyiből. Elég volt telehányni a témával a topikot.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #195 üzenetére
Mondtam, ha úgy érzed, te vagy az összes tudás, ősforrása, akkor rendben. Amúgy meg ez egy kategorizálás, és mint olyan, szubjektív. Ha te akarod, neked van igazad, ha meg én akarom, akkor nem neked. Itt most nálunknál sokkal fontosabb szakértőt idéztem. Kérlek idézz ellenpéldát komoly szakértőtől. Én még tudok tucatnyit. Jöhet? Szükséges?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #197 üzenetére
1. Ez wikipedia forrásmegjelölés nélkül. Ez wikipedia amatőr szerkesztőinek random összeállítása. Hivatkozásnak teljesen értéktelen. Én is wikipediáról idéztem, de ott pontosan megjelöl neves szakrétő szakmai könyvének idézete miatt. Ha nem érted a különbséget, akkor ez van.
2. Itt sem szakértőt idéztél, hanem egy random oldal glossaryját, kislexikonját. Ráadásul nem is autókra vonatkozik, hanem általános termékekre.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az alap TM3 a fapad BMW3-nál jobb, a csúcsnál rosszabb. Anyagminőség és szolgáltatások tekintetében például. Múltkor haverommal dekáról dekára egymás mellett összehasonlítottuk az elég fapad idei 3-asa belterét a Model 3-mal, és hát mindketten megállapítottuk, hogy nagyon gyér. De sajnos neki csak a fapad fért bele a vállalati keretbe, és német cégként csak német autót választhatott.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Shadowbull #200 üzenetére
Nem arról van szó, hogy a csúcs Golf jobb, mint az alap BMW, hanem arról, hogy az alap Tesla3 jobb, mint az alap BMW3.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #205 üzenetére
Természetesen úgy is összehasonlítottuk. A tesla hajátslánca jobb, mint a 320d, a BMW futóműve kicsit kevésbé kemény, és csendesebben jár, az ülése kicsit kényelmesebb a teslának, a szélzaj kicsit jobb a bmw-nél, a tesla szellőzése jobb, a zenei rendszere a teslának sokkal jobb.
Szolgáltatások: Nincs tolatókamera (csak egy nagy fekete képernyő fogad tolatás közben, hogy jól látszon, hogy bakker ezt nem rendelted meg), nem tudja becsukni a tükröket, ezért minden garázsba beállásnál ki kell szállnia kézzel becsukogatnia, nincs első ultrahangos távmérő, nincs fényre automata sötétedő külső tükrök, nincs telefontöltő, . Most hirtelen nem jut több eszembe, pedig volt, még csomó. És nem találtunk egyetlen szolgáltatást sem, ami van a bmw-ban, de nincs a teslában (biztos van azért, de nem találtuk meg).
Tény, hogy 15%-kal olcsóbb volt, mint a legolcsóbb Tesla.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #207 üzenetére
Mivel ez egy szubjektív besorolás, ebben az esetben nincs más lehetőség érvelésre. Ez nem matematika, ott szívesen érvelek neked bizonyításokkal, de itt szubjektív vélemények ütközése van.
Egy általad tekintélynek tartott személy véleménye önmagában nem bizonyíték egy állítás helyessége vagy helytelensége mellett, nem utolsó sorban azért, mert az elismert személy vagy szervezet is tévedhet: alakíthat ki álláspontot téves vagy hiányos adatok alapján ill. helytelen következtetések mentén.
De ettől még egy bizonyíték. Lehet téves, de semmiképp sem attól téves, hogy érvként hivatkoztunk a tekintélyre. Ne keverd.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #215 üzenetére
Lehet, hogy hátsó se volt, 3 hónapja néztük, nekem az első maradt meg memóriában. Tudom, hogy lehet rendelni, de neki nem fért bele a vállalati keretbe. Tolatókamera is van rendelhető, mert bekapcsol a kijelzőre, még a kanyarodás ívét is mutatja az ábra, mintha ott lenne a kamera képe, csak épp nincs. Még olyanra panaszkodott talán, hogy próbált bele rendelni carplayt, de ahhoz valami nagy extrát kellett volna egyben kérni még, amire nem volt szüksége, ezért az se jutott bele. Mert így carplay nélkül elég fapad az entertainment is. De erre nem jól emlékszem, hogy is volt pontosan.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #220 üzenetére
Már hogyne volna benne tábla felismerés? Ezt nem tudom honnan vetted. Alap funkció. Vagy esetleg most bmwről van szó?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #222 üzenetére
Dehogy. Használja a térképet és a táblafelismerés adatait is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #224 üzenetére
Jézus, kérlek, ne beszélj már ennyi marhaságot, minden nap használom. Vannak hülyeségek, mert nem ismeri a kereszteződés feloldó hatását. Ennek nyomán, ha valahol van egy útépítés, és 30-as tábla, akkor az beragad, és nem akar gyorsabban menni addig, amíg le nem kanyarodok.
Annyira felismeri a táblákat, hogy be is rajzolja a 3d útra, amikor elmegy az ember mellette. Túl sokat olvasol túl hülyék tollából. Kb másfél éve jött a frissítés, ami behozta a táblafelismerést, de rendszeresen csiszolják. Ami jön hamarosan, az az okosabb táblakezelés (pl. kereszteződés)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #226 üzenetére
Az autók 90%-a ap3. Én csak azokról beszélek, minden 2018 utáni autó olyan. A régiek senkit nem érdekelnek. Autópályákon is működik a táblafelismerés, de sebességet nem állít hozzá az Autopilot.
Más márkáknál hogy működik az önvezető automatikus sebesség állítója táblafelismerésre? Vw-nél sehogy, Nissannál sehogy, hyundainál sehogy, kiánál sehogy. Teslánál autópályákon kívül megy. Német prémiumokkal nem tudom mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #228 üzenetére
Az ap akárhány a hardvert jelenti. Kamerák számát, feldolgozó processzort. Soha senki nem mondta, hogy egyik hardver ugyanazt tudja, mint a másik. Megint csak túl sokat olvasol túl hülyék tollából. Tesla azt mondta mindig, hogyha valaki megvásárolja a legfejlettebb verzióját az önvezető rendszernek (fsd), akkor ingyenesen kicseréli a hardvert az autóban (ap2-től elérhető) ap3-ra. Így a legeslegöregebb 1-2%-ot leszámítva bárkinek a legfejlettebb verzióját lehet. Tehát ha valaki nyavajog, hogy ezt nem tudja az autó, azt nem tudja, az vagy kérhet fizetős upgradet (2000 euró körüli összeg), vagy megvásárolhatja az fsd-t (6-12000 euró), és kap ingyen upgradet.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #235 üzenetére
Azt nem tudják, ahhoz belül kell legyen a telefon
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #239 üzenetére
Az meg durván visszalövi az embert a huszadik századba. 2002es Renault Lagunám már közelítőkártyás volt. Már arra sem emlékszem, mikor nyomtam utoljára gombot távirányítón.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
a telefon úgyis kéznél van, és tölteni muszáj, akár Tesla, akármi más miatt is. szóval ez csak kényelmetlen plusz nyűg. A nyitás sikeressége a telefontól függ. Ha nem hülye a szoftver, és nem lövi ki ész nélkül a Tesla alkalmazást, akkor itt is megvan a 99-100%. Van olyan telefonom, ahol 80% is öröm (2 Xiaomi is ilyen), van olyan, ahol 95 (LG), és van ahol 99-100 (talán egyszer ha előfordult vele gond egy év alatt), Samsung és iPhone. A szoftver memóriakezelésétől függ.
amúgy meg tök olcsó a Tesla kulcs. Kia eNirohoz csináltattam plusz kulcsot, 230e Ft volt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ezek közül csak a frunkot egyszerűbb kinyitni vele. A többin van egy kézzel elérhető gomb. Szóval oké, azt elfogadom, hogy a frunkot egyszerűbb vele kinyitni, de minden másra pedig sokkal egyszerűbb a telefonos kulcs. Nyilván te nem így érzed, ahogy én meg nem úgy, ahogy te, de nem vagyunk egyformák.
Nálam iphone 11 pro és 12 is 100/100, épp úgy ahogy Galaxy s21 is. Érdekes. Lehet, hogy van eltérés sikerességben autó között?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Javítom magam. Rosszul emlékeztem. Most újra visszagondolva, tényleg volt EU-ban egy hajónyi facelift előtti, első sorozatos, 2020-as kínai szállítmány, amiből néhány példány Mo-ra is eljutott. Után jöttek az amerikai faceliftesek (abból van nekem is), majd a kínai faceliftesek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Gitáros topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Facebook és Messenger
- Építő/felújító topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen