Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    Tapasztalatok tesómtól, amikre nem számított. (közismert jellemzőkről most nem lesz szó, kivéve a festés)
    Problémák:
    - Az ajtókat erősebben kell csukni a szokásosnál. Néha nem sikerül, és akkor nem indul az autó.
    - Az index működése random. Hol veszi, hogy mit akar kapcsolni, hol nem. Hol kikapcsol visszatekeredés közben, hol nem.
    - Egy apró, gombostűhegyni fényezési folytonossági hiány a lökhárítón. A szín is hiányzik, nem csak a lakk, ezért van egy fekete pötty a fehér autón :D Közelről kell nézni, hogy látsszon, de úgy vicces.

    Semleges:
    - Az FSD hiánya durva. A sima gyári alap Autopilot sokkal kényelmetlenebb, mint a többi autó butább adaptív tempomatja. A normál adaptív tempomat olyan ostoba, hogy nem törődik semmivel, ha van előtte autó, rááll, aztán ennyi. A Tesla autopilotot viszont állandóan ki-be kell kapcsolgatni sávváltás előtt, és után. És minden ki-be kapcsolást hangos bimbammolással jelez. Azt mondta, hogy dallamtapadása van a csengőtől. A másik gond ezzel, hogy néha elfelejti visszakapcsolni előzés után. Ezt csak akkor veszi észre, amikor az autó megy tovább egyenesen a kanyarban. Szóval elég veszélyes mutatvány. Valószínűleg meg kell rá venni az FSD-t, vagy ki kell találni valamit (Openpilot?), mert ez így gáz.

    Előnyök:
    - Mondhatni szinte termeli az áramot, de ez itt nem túlzás, hiszen tényleg termeli is a villanyt időnként. Szóval a fogyasztása Budapesten belül 100-110 Wh/km (25km átlaga), pályán 135-145 között 140-150 Wh/km (250km átlaga). Max töltés Ionityn 141 kW (22%-nál), 1050 km/h, Tesla Superchargeren 125 kW körül, 950 km/h.
    - A hivatalos Tesla weboldalas infóval ellentétben nem 7, hanem 11kW-os AC fedélzeti töltője van a többi Model3-hoz hasonlóan (3x16A).

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák