Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsip

    addikt

    válasz nonsen5e #4 üzenetére

    az a fos flightsim még mindig csak 1 core-t terhel ki maximumra, a maradék 7-15 core meg csak malmozik mellette 0%-on? Mikroszoft égre-földre esküdözött megjelenés után röviddel, hogy fél-1 év múlva már faszán párhuzamosítják a kódot, és királyul fog futni minden mainstream gépen. Meg majd a vulkán meg a dx12 csodát fog tenni, mert azok párhuzamosítani fogják "automatikusan". Na látom akkor ez megint szokásos mikroszoftos néphülyítés volt. Mondjuk az is ostoba, aki bármi ilyet elhisz nekik. Ha a msft valamit elbaszik, akkor legalább 5 év, mire képesek ténylegesen kijavítani. De van, hogy 10 év kell nekik.
    Szóval akkor térjünk majd vissza a témára a flightsim 2030-nál :U

    -

  • ricsip

    addikt

    válasz Goll-r #29 üzenetére

    Mikor megjelentek az első core2 duo-k, akkor rengeteg játék beszart a multi-core-tól, ill. a windows sem bírta kezelni rendesen. Akkor az volt a megoldás, hogy valami launcher-rel indítottad ezeket, amikben meg tudtad adni a processor affinity-t. Praktikusan 1 core-t adtál a problémás játéknak, és minden ment jól. Na most nagyjából ugyanez a helyzet: ki kell deríteni a windows-ban látszódó melyik core-okat lehet megfeleltetni a fizikailag melyik helyen levő magoknak. Ryzen master csak elárulja remélhetőleg. Ezután hasonló launcher módszerrel lehet megadni az affinity-t, és akkor talán minden jól fog működni megint. Az h. ezt a windows ütemezője csinálja meg magától, mindenféle szarakodás nélkül, na az lesz megint 1-2 év. Vagy az új windows 12 lesz a követelmény, és így a mikroszoft szokás szerint minden w10/11 usernek mutat egy fakkju-t!

    -

Új hozzászólás Aktív témák