Új hozzászólás Aktív témák
-
szjoci
őstag
No, pikk-pakk meg is jött a válasz:
"Köszönjük ügyfélszolgálatunkhoz küldött levelét. Tájékoztatjuk, hogy a készülék vélhetőleg hibás. Amennyiben garancia nem kapcsolódik vásárlásához, önköltségen tud javítást végezni, illetve a megrendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehetünk."
14 napon túl vagyok már, szóval vissza nem tudom adni (meg hogy őszinte legyek, nem is akarom). Viszont 1 év szavatosságot vállaltak rá, ami erre az esetre elképzelhető hogy érvényesíteni lehetne, vagy nem jól gondolom? Egy dolog zavar, hogy a számlán ez szerepel:
"- Tudomásul veszem, hogy a jelen számlán értékesített készülék és tartozékai csökkent értékûek.
- Elfogadom, hogy a Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és tartozékaira jótállást nem vállal. A Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és a hozzá adott tartozékra a vonatkozó jogszabályoknak megfelelõen 12 hónap szavatosságot biztosít."[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen