Új hozzászólás Aktív témák

  • szjoci

    őstag

    válasz szjoci #991 üzenetére

    No, pikk-pakk meg is jött a válasz:

    "Köszönjük ügyfélszolgálatunkhoz küldött levelét. Tájékoztatjuk, hogy a készülék vélhetőleg hibás. Amennyiben garancia nem kapcsolódik vásárlásához, önköltségen tud javítást végezni, illetve a megrendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehetünk."

    14 napon túl vagyok már, szóval vissza nem tudom adni (meg hogy őszinte legyek, nem is akarom). Viszont 1 év szavatosságot vállaltak rá, ami erre az esetre elképzelhető hogy érvényesíteni lehetne, vagy nem jól gondolom? Egy dolog zavar, hogy a számlán ez szerepel:

    "- Tudomásul veszem, hogy a jelen számlán értékesített készülék és tartozékai csökkent értékûek.
    - Elfogadom, hogy a Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és tartozékaira jótállást nem vállal. A Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és a hozzá adott tartozékra a vonatkozó jogszabályoknak megfelelõen 12 hónap szavatosságot biztosít."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák