Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ra3

    őstag

    válasz balcsida #12711 üzenetére

    Szerintem az arany idők alatt azt érti hogy nem kellett kifogni egy különleges fél órát amikor lehetett csapatmunkában tolni, hanem ha felmentél a kocsmára akár hétköznap is, este 7-től hajnali 1-ig bármikor megkaptad azt a játékélményt amire annó a tf2 ki lett találva.
    Folyamatos kommunikáció ment, mindenki ismerte a pályákat, és egykét admin mindig volt fent aki kiszórta trollokat/balf@szokat, intézte a scramble-t, meg a mapváltásokat, és nem utolsósorban volt egy törzsközönség ami miatt a hangulat is mindig garantált volt.
    Akkoriban akár félórákat is képesek voltak az emberek sorban állni hogy bejussanak, és emiatt nem kockáztatták meg még a kick-et sem, mert 5-en vártak a helyére.
    Ja és már akkor tudtuk jól hogy ingyenes hétvégéken játék helyett tanácsos más elfoglaltság után nézni :)

    ''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''

  • munky

    őstag

    válasz balcsida #12711 üzenetére

    Jók a szándékaid, de hidd el nem lehet mindig mindenkire tekintettel lenni. Egy idő után belefáradsz. Akik a tizedik halál után tizenegyedszerre is rásétálnak ugyan arra az ordas sticky csapdára azok a keverés után is ostobák lesznek a játékhoz. Ki szeretne velük egy csapatban erőlködni a balance miatt, amikor tolhatnád a haveroddal is? Ez egy játék amivel mindenki szórakozni szeretne, de ahhoz kell egy minimális intelligencia. Mivel FPS-ről beszélünk itt vissza lőnek az ellenfelek és senki nem képes megtanulni mások helyett játszani.

    A haveri társaságomban szinte mindenki a megjelenése óta tolja a TF2-t. Még mindig szórakoztató a játék. Viszont ennyi idő után már nem hoz 100%-ig lázba, hogy feltétlenül bevigyük a táskát vagy betoljuk a kocsit. Már annyiszor megtettük, hogy nem okoz katarzist egy olyan public meccsen mint a tegnapi. Ha felnézünk egy órára publicra, akkor kritelünk párat és kész. A Kritzkriegel meg oda megyünk ahol a legtöbb fragre van esély, mert így van értelme. Ha mellette a pálya feladatát is meg tudjuk oldani akkor mehet, de nem mindig az élvezi a fő prioritást. Tegnap hárman mentünk a kezdőtök irányába, mert ott ment a legtöbb harc. Rajtad meg Vegason kívül nem láttam mást a csapatotokban aki érdemben próbált volna együttműködni. Ennek meg is lett az eredménye, mert egy darabig tényleg nem tudtatok kijönni. Nem vagyunk halhatatlanok, úgyhogy egy ilyen eset nem hiszem, hogy csak minket minősít, hanem azt a 10 embert is akik nem tudnak vele mit kezdeni az ellenfél oldalon. Ha kiélezettebb a játék és úgy érezzük, hogy tolnak minket, akkor örömmel fókuszálunk mondjuk a pontvédésre, de tegnap már a csatornában kellett volna nyilazni ahhoz, hogy kiegyenlített legyen a játék. Mi meg nem azt szeretjük.

    Nyilván az olyan arcok mint te, akik csapatmunkában gondolkodnak, nagyon kilátástalan a helyzetbe kerülnek amikor egy olyan csapatban vannak amelyik beszorult a kezdőre és/vagy képtelen támadni. Benneteket nevezlek ártatlan áldozatnak. Manapság ott tartunk, hogy egy ha egy tapasztaltabb Medic + Demo összeáll könnyen átmehet a játék ordas nagy szívatásba. Pedig itt csak két emberről beszélünk, ami ugye a beugró ahhoz, hogy egyáltalán csapatmunkáról beszélhessünk.

    Lehet sportszerűségről vitatkozni, de a kemp dolog csúnyán fel van fújva, hiszen szinte az egész játék a kempelésről szól. Egy Dustbowl védés nagy vonalakban úgy néz ki, hogy sarokról sarokra minden tele van stickyvel és sentry hegyekkel... Turbineon is le lehet kempelni középen a rolót, vagy a fenti csatornát és ott még nem is látja az áldozat a csapdát... A pályák kialakítása lehetővé teszi és néha meg is kívánja, hogy ha csak átmenetileg is, de a rolónál kopogjon a sticky. A Demoman nem véletlenül az egyik legfontosabb kaszt (waron is): remekül tud területeket levédeni és ez a fő feladata az épületromboláson kívül. Ez is a játék része, csak nehezen fogadják el. Amikor Vegast gyógyítottad és odajött a kezdőhöz párszor meghaltam ott, mégsem ugattam senkinek, váltottam olyan kasztra amivel ki tudok szabadulni. Ezt bárki megtehetné, de csak kevesen képesek rá.

    Ra3 szépen kifejtette nagy vonalakban mire gondoltam az "arany idők" kapcsán. Annyit tennék hozzá, hogy szerintem akkor azért is volt jobb és színvonalasabb játék a szervereken, mert akkoriban még érdekelte az embereket a klánozás a warozás stb. Ezért publicon gyakran voltak olyan szituk, amikor a klán tagok együtt mentek publicolni és minden csapatba jutott 2-3 rivális csapat játékosa.

    Manapság meg szinte csak szabadúszó emberke van, aki csak felnéz 1 órára aztán nem nagyon érdekli, hogy mi történik a pályán, csak a saját kis dolgával van elfoglalva és a fragre utazik. Régen ráadásul pár új fegyveren kívül nem volt több feloldható fegyver a játékban, így azt viszonylag hamar megszerezte akinek szüksége volt rá és onnantól a játékkal volt elfoglalva. Ma ez már nem így megy, marha sok a fegyver és a cserebere lebeg a szemek előtt a játék helyett... Így is lehet jókat játszani, csak ki kell fogni egy olyan társaságot. Ez meg a legtöbbször nincs meg, tehát marad a szimpla fragelgetés, csak nekünk ez nem a csatornában nyilazást jelenti, hanem minimum egy Medic + Solly kombót és ott ahol feltehetően a legtöbb frag várható...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák