-
GAMEPOD.hu
Kiadó: Valve
Fejlesztő: Valve
Megjelenés: 2007. október 10.
Motor: Source Engine
Platformok: PC, Mac OS X, Linux, Xbox 360, PlayStation 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
bolic
őstag
válasz
Darahian #3593 üzenetére
Korábban sokkal-sokkal hatásosabb volt az Ambassador, mostanában már felejtős és túl gyenge, próbáltam ezzel lövöldőzni nagy távolságban, jobb a kézipisztolyos scout és engi.
(#3594) KubanitoS: Ez meg mi?!
Bárcsak örülnék a TF2 MOVIE-nek!
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
Hi all!
A Spy karakternél hogyan lehet fejleszteni az Invisibility watch-t? A fegyver már fejlődött,de ez csak level 1es maradt. Köszi -
KubanitoS
veterán
-
attiati
veterán
tényleg köcsög dolognak számít orange3-on beugrani a spawn területre, és írtani az afk embereket sunyiban?
tegnap az ellenfél nagy rohanása, teleportálgatása közepette vagy 60 killt bevittem 16 ellenfél között
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Láttátok ezt az új updatet? [link]
Kapsz egy sapkát, ha megveszed a játékot omg -.-" Vagy nem jól látom?
-
BalaNce87
addikt
válasz
Vasinger! #3610 üzenetére
Hát szerintem lesz egy két elmebeteg, aki ezért veszi meg azt a játékot, ez a tf2 már rég elment egy teljesen más irányba, ebből látszik hogy kölyköket akarnak a játékba vonzani, lásd ezt a mostanit, nyuszis sapka, komoly?
Már a sapkák bevezetése is nagy baromság volt, ezzel elindult az idlezek csak, de játszani nem játszok a játékkal, csak legyen 500 cuccom meg sapkám hogy fasza legyek...[ Szerkesztve ]
-
Unbaised-Ben
senior tag
Nem csak a sapka, hanem a +2 fegyver, már rég szánalmas a tf2, látszott ez a legutóbbi update-en is, jött az új sapkák mellé 3 teljesen értelmetlen fegyver ami 10 esetből 1x használható úgy hogy azt mondom f*sz*.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Unbaised-Ben #3613 üzenetére
Új updétet kapunk új tárgyakkal --> reakció --> szánalmas a TF2. Én kérek elnézést.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
BalaNce87
addikt
válasz
Unbaised-Ben #3613 üzenetére
Most néztem ez nem két új fegyver, hanem csak reskinje a scout pisztolyának és a spy revolverének... persze akkor kaphatod meg ha előrendeled ezt a játékot, ez már tényleg vicc kinek csinálják ezt a játékot 5 éveseknek?
-
KubanitoS
veterán
válasz
Vasinger! #3616 üzenetére
őőő Ezt most nem vágom.
Mi az, hogy ezeket nem mindenki használhatja? Ha az új update során kapott tárgyakról van szó pl csoki, azokat mindenki használhatja, csak meg kell találni őket.
Ha kifejezetten a Sam and Max-es cuccokról van szó, akkor pedig "ki kell izzadnod a pénzt" az új Sam and Max játékra is és csak akkor kapod meg őket. Ezek a tárgyak nem a Team Fortress 2-höz járnak, hanem a Sam and Max játékhoz. Ez csak egy kis bónusz, amivel azoknak Sam and Max rajongóknak kedveskednek, akik megveszik az új játékot. Nem igazán látom ebben a problémát.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
KubanitoS #3619 üzenetére
A csoki meg a többi rendben van.
De ami a S&M-es cuccok a sapka + 2 fegyó azt ugye egy mezei ember nem tudja megkapni, csak aki megveszi a S&M-et. Örültem, hogy TF2-re kiizzadtam a 3k-t....
Most meg azt várom, hogy DOD:S olyan 1k körül legyenMeg a L4D is lejjebb menjen, kb a TF2 árára.
Szóval az ilyen 33 eurós játékról még álmodni sem álmodok
-
munky
őstag
válasz
KubanitoS #3615 üzenetére
Nem azzal van a gond, hogy kapunk új tárgyakat hanem azzal, hogy ezek az utóbbi időben teljesen felborították a játék egyensúlyát, a legtöbb túl erős és/vagy nem illeszkedik a játék alap koncepciójához.
Persze megértem, hogy aki publicon rohad annak olyan mindegy csak kapjon sapkát meg minél több tárgyat a többi nem számít, de aki kicsit szeretne komolyabban játszani warozni stb. annak ez a sok imba, op cucc és a folyamatos változás (rossz irányba történő) szép lassan az idegeire megy.
Az egész nem érdekelne, ha a Valve nem kente volna meg a legnagyobb európai liga nevezetesen az ETF2L gárdáját, hogy lenyelesse a sok update fost a kompetitív résszel. Kérdem én miért kell nekem ugyan azt a szart játszani mint a publicosoknak
Na ezért szánalmas már a TF2.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Vasinger! #3627 üzenetére
Megveszed a játékot, abban találsz egy kódot, ezt a kódot beütöd a Steam kliensedbe és meg is jelenik a játék a saját listádban. Lehet tölteni (vagy telepíteni a bolti DVDről) és mehet is a játék.
Itt egy lista, melyik boltban vásárolt játékokat lehet aktiválni a Steam kliensben.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
munky
őstag
Eddig a legidegesítőbb szerintem az Equalizer volt, eleve érthetetlen a fegyver logikája hiszen annak mi értelme van egy multi FPS játékban. hogy ha lesebzem az ellenfelet akkor saját magamat szopatom le. A legutóbbi update ezt valamelyest enyhítette, mert a sebzését csökkentették ugyanakkor a war update valamikor a szezon elején jött ki most pedig már az utolsó heti meccsek jönnek mindenkinek többnyire szal egy szezon lement úgy, hogy volt egy idegesítő átgondolatlan fegyver az arzenálban aminek gyakorlatilag nincs hátránya a mai napig.
Tényleg kellemes például ha lezúztok szinte mindenkit Badlands közepén, de egy ellenséges soldiernek sikerül megmenekülnie, elbújik majd pixel hp-val kivárja a megfelelő pillanatot és fényebességgel nekimegy a medicnek egy csapással megölve azt. Még annyi időd sincs, hogy elnyomd az übert az egész annyira gyorsan történik.
Tovább borzolja a kedélyeket a Direct Hit. Scout egy lövés vele, levegőben minikritel hiszen a public játékos a sima rakétával nem találna el senkit a levegőben. Kellett tehát a gyorsabb rakéta illetve a minicrit (krittel minden könnyebb). Ezt is megcsinálhatták volna úgy, hogy waron kikapcsolható legyen a minicrit illetve kevesebb sebzés kellene eleve a rakétavetőnek.
Az olyan fegyverekről nem is beszélve mint a Huntsman ha vissza keresel ebben a fórumban linkeltem videókat amin láthatod mennyire bugos az egész cucc a területre ható sebzése miatt. Igaz nagyon ritkán találkozik az ember ezzel a fegyverrel waron, ugyanakkor ismerve a hibáit nekem már az is nagy kérdés, hogy engedélyezhetnek kompetitív játékhoz egy ilyen közismerten hibás fegyvert? (Tulajdonképpen a nem akkora kérdés az előző hozzászólásomban már utaltam a Valve és az ETF2L viszonyára. hehe)
Force-A-Nature: Eleve a mikor már biztos volt, hogy a Goldrush, Pyro és Heavy update nem az utolsó kaszt frissítések voltak hanem a Valve végig megy mindegyik kaszton megígérték, hogy olyan fegyvert nem tesznek a játékba ami kiveszi a játékos kezéből az irányítást. Ehhez képest már a következő Scout update-el meghazudtolták magukat. Elég csak a Sandman-re vagy a FAN-ra gondolni. Mindkét fegyver sok változtatáson esett át megjelenése óta, de valahogy még mindig nem az igazi. A Sandman nem érdekel mert annyira nem elterjedt, de a FAN-t bizony szokták használni és az egyik legidegesítőbb fegyverek közé tartozik. Eleve a logika, hogy a játékost "kibillenti az egyensúlyából" az az tulajdonképpen teli találta esetén blokkolja rövid időre. Az egész mondjuk egy medic szemszögéből úgy néz ki, hogy jön a scout belém lő egyet full hp-ból marad 30 és vagy elnyomom az übert vagy reménykedem, hogy nem talál el és túlélem a csapattársaim jóvoltából. Nos waron a medic egy megfelelő időpontban elnyomott überrel akár az aktuális kör végkimenetelét is eldöntheti tehát nem nehéz belátni, hogy egy ilyen fegyvernek egyáltalán nem elhanyagolható a hatása.
A pályákra nem is térnék ki sokat, a Valve lassan már nem is emlékszem mikor csinált egy valamire való 5cp-s mapot a kompetitív játékosoknak. A nagy ovációval kompetitív barátnak beharangozott A/D mapot az az a gorge-ot el lehet felejteni szerintem 6v6 játékhoz túl nagy és teljesen lutri pálya nem mutatja meg a csapatok valódi erőviszonyait.
KubanitoS Nincs lehetőségem meghatározni milyen fegyverrel jöjjön az ellenfél. Viszont épp annyi jogom van ide kommentálni mint neked. És én azt mondom, hogy a régi önmagához mérten tényleg egy szánalom ami lett a TF2-ből ahhoz képest amivé válhatott volna ha nincs ez a sok szemét átgondolatlan baromság és ha a Valve nem ilyen sapkákban meg szarokban gondolkodna. Persze nekik már csak az a lényeg, hogy a lehető legtöbb pénzt kihozzák ebből a játékból, egy sapkát legyártani nekik nevetséges mennyiségű munka, de a nép megőrül érte annyira, hogy a bugokkal ordítóan kiegyensúlyozatlan fegyverekkel már nem is törődnek.
Fáj azt látni, hogy ha felnéz az ember egy TF2-el foglalkozó fórumra akkor ott nagy valószínűséggel nem arról megy a diskurzus, hogy tegnap milyen jót játszottunk haverokkal, milyen szépeket lőttünk, milyen király csapatmunka és hangulat volt hanem arról kinek milyen sapkája van meg hány Ithem lapul a táskájában. Ez a szánalom szerintem ha egy ilyen játékról van szó mint ez.
Összességében nézve a TF2 számomra még mindig waron, megfelelő emberekkel csapatmunkában játszva a legélvezetesebb. De sajnos ezekből az idegesítő dolgokból egy idő után kezd elege lenni az embernek...
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Én bizony nagyon szeretek publicon "rohadni" a haverjaimmal és egy jót játszani. Szerintem ezen a fórumon sokan vélekednek hasonlóképp. Ez egy vicces és szórakoztató játék. Természetesen megértem és tiszteletben tartom, hogy nem akarsz"ugyanazzal a fossal játszani, mint a publicosok", ebben az esetben viszont nem értem minek írsz ide. Ez nem egy kőkemény waros fórum...
Egyébként, ha nem tetszenek az új fegyverek, akkor war közben döntsétek el mit szabad használni és mit nem. Ennyi erővel a CS-re is lehetne mondani, hogy fos, hiszen ott az AWP 1 lövés 1 ember elven működik és az a játék bizony 100-szor inkább warra termett, mint a TF2.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
munky
őstag
válasz
KubanitoS #3631 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő, de eszembe jutott még pár gondolat szóval itt folytatom.
Teljesen rendben van, hogy szeretsz a haverjaiddal pubon lógni nem akartam meg bántani senkit én is szerettem anno amíg a játékmenet nem lett ott ennyire random és normális társaság volt fent. (Társaság dologt konkrétan a magyar szerverekre értem, nem tudom, Ti hova jártok.)
Ezt a "warra termetstég" dolgok viszont cáfolnom kell ugyanis nem tudok még egy olyan játékot amiben ekkora csapatmunkaára van szükség a siker érdekében és ennyi taktikai lehetőség rejlene benne mint a TF2-ben és úgy gondolom ez is lehetne akkora war játék ha nem nagyobb mint a például a CS.
Nem tartom szerencsésnek -és akkor még enyhén fogalmaztam- amikor alkalmi játékosok (akik még életükben nem játszottak egy wart sem) mondják meg, hogy bizony ez egy vicces casual játék. Hát nem. Ezt lehet/lehetne máshogyan is játszani. Ezt kellene elfogadnia mindenkinek. Kellene egy külön "pro mod" vagy hasonló meg külön a public rétegnek a sok update cuccos verzió és mindenki boldog lenne.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Túl sok véletlenszerű dolog történhet a játékossal, ahhoz, hogy vérbeli war játéknak lehessen mondani a TF2-t. Mi a helyzet a random critical lövésekkel, a spy facestabbjével, de akár említhetném a csipa Huntsmanjét is, ahol sokszor a véletlenen múlik, hogy eltalálsz-e valakit. Régen nekem is volt saját klánom, ahol CS-vel, majd később CS:Sourcecal játszottunk warokat, szóval hidd el, tudom miről beszélek. A Cs-ben vagy lelőtted az ellenfelet, vagy ő lőtt le téged. Ott csak a játékos saját tudása számított, nem pedig a véletlenszerű kritikal rakéta.
Egyébként azt állítod, hogy a TF2 nem vicces casual játék. Pedig a Valve ezekkel a poénos frissítésekkel pont ez irányba viszi el folyamatosan a játékot. Az új tárgyakkal nem a warozni vágyó játékosokat célozza meg a Valve. Szóval, lehet nem a játékkal van a baj, hanem azzal a módszerrel, ahogy játszani szeretnél. Lehet ebben a TF2 nem partner.
De ha mégis eltekintünk a fenti dolgoktól, nem értem, hogy miért nem tudtok úgy warozni, hogy megbeszélitek, hogy csak az alap fegyverekkel lehessen játszani. Semmi Direct Hit, Huntsman, Fan stb. Az úgy már más lenne, nem?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
munky
őstag
válasz
KubanitoS #3633 üzenetére
Waron természetesen nincs random krit.
Szerintem pont az teszi sokkal inkább alkalmassá a warozásra, hogy a CoD, CS és hasonló játékokhoz képest itt sokkal nagyobb hangsúly van azon, hogy az a 6 ember együtt tudjon működni. Természetesen itt is számít az egyéni skill, egy bizonyos szintig működik is ha csak pusztán jobban lősz mint a másik, de egy határon túl a csapat összeszokottsága, rutinja, kommunikációs képessége és taktikai érzéke válik a döntővé. Mik ezek ha nem egy warozásra alkalmas FPS ismérvei?
Pontosítom az állításom ez nem csak egy vicces casual játék. Pont ez lenne benne a jó, hogy aki csak munka után le akar ülni hülyülni egyet fél órára az is megtalálja benne a számítását meg az is aki kicsit komolyabban szervezettebben szeretne játszani. Átgondolt frissítésekkel ez mind megoldható lenne és volt is sokáig.
Több mint 300 csapat jelentkezett az idei ETF2L szezonra szóval nem hiszem, hogy csak én gondolkodom így. Többen vagyunk mint gondolnád.
A fegyverekkel kapcsolatban mint már mondtam a legnagyobb európai liga engedélyezett minden innentől kezdve mindenki azt használ amit akar és nem kötelesek belemenni kompromisszumukba.
Ha játszanál megfelelő mennyiségű wart TF2-ben akkor talán rájönnél miről beszélek, de amíg nincs rálátásod erre a részére a játéknak szerintem jobb befejezni ezt a beszélgetést, mert csak elbeszélünk egymás mellett.
Nem akarom magam mindentudónak beállítani, de több mint két és fél éve szinte csak ezzel játszom napi szinten, ebből 1 év public még a legelején és az utóbbi 1,5 évben szinte csak war szóval azt hiszem van összehasonlítási alapom a játék régi és jelenlegi állapotára vonatkozóan.Természetesen nincs világ vége, mert a war még most is nagyon szuper (A public olyan amilyen, de régi játék megjelenést követő bő fél-háromnegyed évéhez képest egész egyszerűen szánalmas.), csak mint mondtam lehetne sokkal jobb is ha nincs az a sok átgondolatlan, hibás fegyver és az utóbbi időben jelentősen megváltozott Valve üzletpolitika, ami néha néha heves családfa emlegetésre ösztökéli az embert.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Hát én is úgy vagyok vele hogy a tf2 nem a komoly warozásra lett kitalálva, egy jó pár kaszt waron ki sincs használva.
Én azokon az embereken röhögök, akik a l4d-be waroznak, amikor az egy full fun játék és a szerencsén alapul az egész versus része. Én valahogy nemtudom vér komolyan venni, egyszerűen nem erre lett tervezve.
Szerintem a tf2 se "warozós" játéknak indult, csak páran ebből is versenyszerű játékot kreáltak. Szóval én inkább tartom a cs-t verseny játéknak, mint a tf2-őt.
Én a tf2-vel játszok egy jót, nem akarom full komolyan venni, nekem ez is egy fun játék persze más értelemben mint a l4d, persze azért engem is kiborít hogy mennyi hülye ember van és mennyire nem értik miről szól a játék...de hát ez van. Persze biztos más egy war, mint egy zsúfolt 30 fős szerver, aminek semmi értelme.[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
válasz
BalaNce87 #3636 üzenetére
Van 9v9 Highlander is ahol mind a kilenc kaszt "ki van használva".
Sokan a rajzfilmes grafika miatt nem tudják komolyan venni amúgy szerintem.
Továbbra is tartom a véleményem miszerint a TF2 is lehetne -bár ma már ez inkább múltidő- legalább olyan (ha nem nagyobb) verseny játék mint a CS vagy a többi hozzá hasonló.
UI: Akit érdekel annak: itt egy király kis fragmovie az érdekesség kedvéért, nem a legfrissebb ugyan, de szerintem egész jó. Szerintem érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
A highlanderről csak hallomásból tudok valamit nemtudom mi az, egy más játékmód?
Az alap war kasztok a soli scout medic, persze ott a demo vagy sniper, de legutóbbi elég ritka, ezekkel szoktak lenni, többit eléggé elhanyagolják.
Frag moviek vannak jók nem az, persze kipróbálnám magam egy waron hogy milyen, de nem vetem el a pubot, mert alapból ez a játék arra készült, az már más hogy elment egy más irányba az egész, ami nekem nem igazán tetszik.[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
válasz
BalaNce87 #3638 üzenetére
Highlanderen mind a kilenc kaszt játszik, egyes limit van mindegyikre értelem szerűen.
Általában A/D ( badwater, dustbowl stb.) pályákon tolják.
Kevésbé elterjedt játékmód, főleg azért, mert 18 embert nehezebb összeszervezni mint 12-t.
Párszor játszottam egész élvezetes, de azért a 6v6 jobban pörög még ha nincs is minden kaszt végig.
Amúgy ezt szeretem benne többek között, mert ki nem állhatom a rengeteg Pyro-t, kémet, random spam festet meg a sok sentry hegyet.
-
Unbaised-Ben
senior tag
Egyébként amit nem értem (nem b*szogatásból) de hogy van véleménye x embereknek a tf2 warokról amikor alig tud róla valamit, merre hány méter, stb. Azért számomra ez feltűnt
Kubanitos: Az a bajom hogy a 3 fegyvernek sok értelme nincsen, így nem értem minek van benne a játékban, ha megengeded egy hasonlattal élek: egy fullos telefonba amibe alapból van gps, wifi, beleraknak még egy olyan wifit ami kevesebb memóriát eszik de lassab, a gps szintén, kérdem én minek?? Ez kb ugyanaz szerintem, ha nem értesz velem egyet hülye vagyok.
Az húz fel az összes updattel kapcsolatban hogy én azt szeretem/szerettem hogy tudtam mire számíthatok, ez a régebbi időkben így volt, mert ha jött velem szembe egy soldier a játékban tudtam mit lehet ellene tenni, de ez már a mai tf2-ben NEM így működik, mert van 10 féle cucc, fegyver a soldier-en, meg a többi más kaszton, a problémát fokozza ha több minden jön egyszerre.
Megjegyzem talán még a csoki jó, de a többi maszlag szerintem, főleg a pyronak a kalapácsa, ahhoz aztán GZ!
-
KubanitoS
veterán
válasz
BalaNce87 #3636 üzenetére
Igen, nagyjából én is ezt gondolom. Egyébként elég szépen ki lett tárgyalva a téma, egy nap alatt több hozzászólás érkezett, mint előtte több héten keresztül.
Unbaised-Ben: Biztosan így vagy, én már egy kicsit belefáradtam ebbe a témába.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Kanczy
veterán
Még jó, hogy nem dob valamiből többet, mint a többiből.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Darahian
tag
"Sose higgy el feltétlenül mindent, amit az interneten olvasol!" -Abraham Lincoln
-
Darahian
tag
válasz
Vasinger! #3649 üzenetére
Várjál, van egy másik is (igaz, ez egy Blur szám, de akkor is kemény
), most találtam: Scout song #2
[ Szerkesztve ]
"Sose higgy el feltétlenül mindent, amit az interneten olvasol!" -Abraham Lincoln