Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
Tisztelet!
Egy kérdésem van, lehet, hogy meg tudjátok válaszolni. Adott egy alaplap, ami visszamegy garba, majd visszajön, hogy megjavították. A lap megérkezik, de kiderül, hogy nem az elküldött lap az, hanem egy teljesen másik. Leírás alapján megjavították, a garancia a garanciális ügyintézés idejével kitolódik. Az eredeti lap szériaszáma rá van ragasztva az új lapra...
Az én álláspontom: ha a terméket nem tudják javítani, akkor azt ki kell cserélni, ha nincs teljesen megegyező típus, akkor a számlaárat le lehet vásárolni.
Mi lehet az álláspont ebben az ügyben szerintetek? Mennyire korrekt a vásárlóval ez a fajta hozzáállás?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz HUN]Repa #3272 üzenetére
Nagy köszönet érte. Nekem nem volt gondom a bolttal igazán sose, már több garanciális ügyintézésem is volt, mert elég sokmindent vásároltam már nálatok, több komplett gépet is és több plusz alkatrészt is, és eddig nem volt semmi gond és látom ebben is, hogy gyártói megoldás ez. Egy ismerősöm, aki ebben a szakmában volt sokáig elmondta, hogy a gyári szervízeknél ez bevett szokás, hogy a bevett lapokat összegyűjtik, majd elküldik egy olyan országba, ahol egy marék rizsért egy hétig dolgoznak, majd azon kicserélnek kb mindent és visszaküldik. Ha gubanc van, akkor próbálnak javított lapot küldeni helyette, de én ezt nem szeretném. (Szerintem érthető )
Most már erősen gondolkodom, hogy mi lenne jó helyette, mert feldobták azt az ötletet is, hogy mi lenne, ha kiárulnám a maradékot és áttérnék az amd-s vonalra, most nagy töprengés van. Tudsz esetleg ebben tanácsot adni, vagy te inkább a vevői oldalon vagy?
Q6600 futott ebben a lapban, tehát mindenképpen 4 magos oldalon maradnék, most már ddr3, lehetőleg 1600MHz, és azzal elég sokáig ellennék. Intelből i-s sorozatra nem szeretnék váltani, nem szimpatikus.
Ezt néztem első körben nálatok: [link] , de mint írtam teszteket még nem láttam.
Szerk.: természetesen itt nagyobb lenne az összeg, de akkor új cuccaim lennének, tehát egy lap egy proci és a memória.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Lehet valahogy szűrni az oldalon arra, hogy küldjön mail-t, ha felkerül az i5-2500K?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Én csak azt nem értem, hogy mi köze a boltnak ahhoz, hogy hibás volt az alaplap?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Újabb plusz pont, csütörtök hajnalban leadtam a rendelésemet és pénteken 11-kor már át is vehettem 300 km-rel arrébb. Köszönöm!
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz joecontra #3332 üzenetére
Eddig nekem minden működött, ami visszajött, elvileg ha külső szervízben van a cucc, akkor amint megkapják, leellenőrzik, hogy működik-e, és ha minden jó, akkor jön a mail, hogy a garanciális ügyintézés befejeződött.
Ha van egy listájuk a szerencsétlen emberekről, hogy kinek mit és mennyit kellett már gariztatni, akkor én lehet ott figyelek a falon egy nagy Wanted felirat alatt... Sajnos már azon lepődök meg, ha működik a cucc, amit veszek, és nem akkor ha nem. Már kaját is neccesen merek választani, hátha valami romlott benne, vagy szalmonellás.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz joecontra #3334 üzenetére
Nagyon változó, többször volt, hogy amint megkérdeztem pár hét után egyből jött a válasz, hogy a garanciális ügyintézés befejeződött, de volt olyan is, hogy pár nap után automatikusan jött. Biztos függ attól, hogy ők néznek-e rá a cuccra, vagy külső-e a szervíz.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Nagy pirospont HUN]Repa kollegának a segítségéért, nagyon segítőkész volt, respect.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Amikor megjön a mail, hogy átadták a futárnak a cuccot, akkor másnak megjön. Nekem mindig 11 magasságában hozza a futár (aki már névről egyből tudja hova kell jönni ), nekem szokott előre telefonálni, amikor a környékre ér, gondolom ez az elfogadott náluk, de ez biztos hely és helyzetfüggő. A héten még meg fogod kapni biztosan. Ha nem előreutalással kérted, akkor a futárnak fizetsz.
@(#3339) joecontra: hivatalos úton lejelentett garanciális ügyintézésed is nála köt kit, én kb mindig tőle kaptam a mailt.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Én csak jelezni szeretném, hogy összeraktam az új lappal a rendszert és végre minden müxik rendesen, köszönet érte.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Közben meg is érkezett a notebook, fel is telepítettem és frankón működik minden. Kicsit féltem tőle, nehogy pixelhibás legyen, de szerencsére semmi gond nem volt vele, az új szériának sem vettem észre semilyen hátrányát eddig.
@(#3394) zenwalk: két dolgot ajánlok a figyelmedbe: olvasd el még egyszer, hogy mit írtak, biztos oka van annak, hogy a jövő keddet írták. A másik pedig az, hogy ilyen esetben lehet, hogy jobban jársz és előbb lesz cuccod, ha normális hangnemben beszélsz velük, elég korrekt supportjuk van. A Sandy-s topicban többen írták már, hogy Iponról vették a lapot és egy szó nélkül cserélték nekik, ebből gondolom, hogy van még befolyásoló tényező.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Gaming notebook topik
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs