Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Labolt

    csendes tag

    válasz subaruwrc #8811 üzenetére

    Miért, milyennel 'tehetném' meg? :F
    2015.02.19-én adtam le.
    2015.03.24-én kaptam egy levelet, hogy a bevizsgálás befejeződött.
    A szervíz értesített március 4-én, hogy a javítás elkészült. 6-án be is mentem, deaz alaplap nem volt a Tüzét utcai üzletben. Akkor még ügyintézésen volt a termék.
    2015.04.02-én érdeklődtem, hol tart az ügy.
    Zanzásítva.
    Nem írtam ideges emaileket, nem fenyegetőztem. Próbáltam partnerként hozzáálni a dologhoz, de érzésem szerint ez volt a hiba. :(((
    Egyszer kaptam (érzésem szerint) korrekt hozzáálást. Amikor másodszorra mentem és 04ahgy összerakott elöttem egy konfigot az alaplappal és ott tényleg nem produkálta a hibát. És még pénzt sem kért érte, pedig dolgozott vele. De első alkalommal, amikor a pultos sráccal beszélgettem az esetről és meghallotta egy mondatomat (valami ilyesmi: vásárlásnál nem számít az ember arra, hogy nagyítóval kell a helyszinen átvizsgálni a termékeket, ő ezt támadásnak gondolhatta, odalépett és közölte velem, hogyha így áll a vevő a dolgokhoz, akkor beszélhetünk úgy is! :U ) Még a pultos srác mondta neki, hogy csak beszélgetünk.
    Vagy az utolsó alkalommal, amikor a komplett gépért mentem és nem volt egyértelmű pár dolog a javítási szakvéleményen kértem jöjjön ki, ő jó hangosan 'megjegyezte' az ügyintézőnek: nem ér rá, soka a dolga. Meg különben is minden oda van írva, ha nem tudom értelmezni, akkor nem tud mit csinálni velem. Igen, az ügyfélváróban is lehetett hallani.
    És még akkor sem voltam örjöngő vadállat, csapkodtam az asztalt, fenyegetőztem és kértem a vásárlók könyvét.
    :(

    Agy nélkül is van élet!!!

Új hozzászólás Aktív témák