Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Algol

    senior tag

    válasz Karamara #1190 üzenetére

    Az olcsó megoldás, nem kell félni a magas fordulatszámtól és a vele járó zajtól, mert a tápegység nem fogja maximumra felpörgetni.

    SUNON MEC0251V2-000U-A99 MagLev Motor Fan (120x120x25)
    2700 RPM, 93 CFM, 40,5 dBA, 0,28A, ind. fesz: 6V, 5,59 mm-H2O, 60.000 MTBF, Vapo Bearing
    kapható itt, 2.311 Ft.

    Légszállításban a következő is elég lenne, a magasabb statikus nyomása miatt (a Yate Loon 2,6 mm-H2O).

    SUNON EEC0251B3-000U-G99 (120x120x25)
    2200 RPM, 75 CFM, 34 dBA, 0,17A, ind. fesz: 6V, 4,06 mm-H2O, 70.000 MTBF, Two Ball Bearing.
    Kapható ugyanott, de épp nincs raktáron, 2.440 Ft.

    A tökéletes megoldás:

    Cooler Master Excalibur (R4-EXBB-20PK-R0) PWM! (120x120x25)
    2000 RPM, 85,6 CFM, 30 dBA, 0,45A, ind. fesz: 3,6V, 3,53 mm-H2O, 100.000 hours MTBF, Barometric Ball Bearing, kapható itt, ~4.000 Ft. Ez PWM-es, tehát csak az 1. és 2. vezetékével kell bekötni.

    Üdv: Algol

  • Algol

    senior tag

    válasz Karamara #1193 üzenetére

    Azt hiszem a te Chieftec-edben is csatlakozóval van a ventilátor bekötve, legalábbis a GPS-550-ben úgy van.

    A vezetékek elvágása, összeforrasztása és leszigetelése jó megoldás. Esetleg más megoldás is lehetséges.
    Ha a Yate Loon vezetékeinek végén levő csatlakozóban ugyan olyan két érintkező távolsága, mint az Excalibur csatlakozóján, akkor az a csatlakozó esetleg feldugható a tápban található tüskékre, feltéve hogy a panelon semmi sincs útban. Itt ellenőrizni kell, hogy a táp paneljén is ugyanolyan sorrendben jön a két tüske, mint a PWM-es ventilátor csatlakozóján, ahol:
    1 - GND
    2- +12V

    Ha ez nem megy, akkor még esetleg elvégezhető a #1148-ban leírt eljárás.

    A ventilátor vezetékét gondosan vezesd el, legyen rögzítve, ne lóghasson bele a táp nagyfeszültségű részeibe.

    Üdv: Algol

Új hozzászólás Aktív témák