Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cantus

    tag

    Egy kis történet, hátha más tanul belőle:
    - Rendeltem egy pizzát a Pizza Királyból (Fő fasor) 18.00 órakor, jelezve, hogy pontban 20.00 órára hozzák ki.
    - A 32 cm-es 1 db pizzát pontosan 21.40-kor hozták ki. (A blokk szerint 18:15-re elkészült a pizza.)

    A futárnak jeleztem, hogy ez engem némileg elszomorít, aki a diszpécserhez irányított. A diszpécsert felhívtam, aki a főnökhöz irányított. A főnöket hívtam volna, de csak hangpostafiókot kaptam. Visszahívtam a diszpécsert, aki szerint elérhető a főnöke. Mind a futár, mind a diszpécser elnézést kért, mondván sok rendelés futott be.
    Jeleztem számukra, hogy tanultam a hibámból és igyekszek a következő rendelésemnél egy olyan pizzafutár céget keresni, akik tudják teljesíteni korrektül a rendelésemet és nekik meg szép estét kívántam.
    A sok-sok elnézés és másra mutogatás helyett senkinek se sikerült azt mondani, hogy hibáztunk és így és így szeretnénk némileg kárpótolni...

    Vajon mikor sikerül megérteni és gyakorolni az embereknek azokat az elemi etikai elemeket, amik elengedhetetlenek egy vállalkozás sikeréhez?

    Mindezek után Rád bízom, kedves olvasó, hogy bizalmat szavazol -e a Pizzakirálynak. Lehet sokmindenben királyok, de a pizzában aligha...

Új hozzászólás Aktív témák