Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • localhost

    Közösségépítő

    válasz mephi666 #22215 üzenetére

    Ne haragudj mephi666, de egy JÓL működő CRM-mel a hátatok mögött nem gond más ügyfelét kiszolgálni...
    Tudom, tapasztalat!
    A CRM-et mindaddig utálja a Zember, amig nyűgnek tekint rá, de amint ráérzez arra, hogy ha az ügyfél telefonál, hogy toner kellene a faxába.. és amig mondja, már látom is, hogy milyen faxot vett tőlünk, milyen tonert szoktunk neki szállítani és látom, hogy Sajtoskomáromban lakik, ahová futárral szoktunk szállítani... meg hogy átutalással fizet.
    És ekkor elég annyit kérdezni, hogy : "Hogyne persze, futárral, mint a múltkor és már holnapra ott is lesz, küldöm a számlát, még valamit? - viszlát"" :R

    ¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

Új hozzászólás Aktív témák