Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz kalozhun100 #22896 üzenetére
Pedál gumit nem cseréltem,de ha veszel újat szerintem adja magát.Lógó ajtónál nem mindegy hogy a zsanér kotyog akkor csap csere vagy az oszlop ereszkedett meg.Ha a második akkor meg kell emelni az ajtót,mondjuk emelővel amíg helyre nem áll.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #22939 üzenetére
Próbáld előre,hátra mozgatni a kocsit,hátha kipattan.Ha máshogy nem vedd le a kereket,aztán a fékdobot.Ha igaz két csavar tartja+a tengelynél kellegy fűrészlappal megkapargatni és nézd meg mi baj van.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #22968 üzenetére
Szívesen.
-
pjen
félisten
Csak úgy.Ma vizsgázott az 1,3 swift em,10év-100000km,csont nélkül.Eddig a kötelezőkön kivül csakegy hátsó ajtó zár lett cserélve az is gariba+ 1 éve aku.A lengéscsillapítók elől:70-73%,hátul:60-63%.Ha még 10 évet elmegy így elégedett leszek.
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #23324 üzenetére
Jó felé tekered?Nagyon finoman megkocogtathatod,vagy szoktak csinálni egy darab fából és gurtniból leszedőt,inkább olaj szűrőhöz.Egy kemény fa darabot a széléhez szorítasz és kocogtatod.(én még ilyet nem láttam).
-
pjen
félisten
válasz Bandus99 #23634 üzenetére
Én kifejezetten a fogyiról írtam,nem leharcolt olajról és 200K t futott,szétkopott motorról.Szerintem nem véletlen a 6-7 fokozat.A melós autónk most egy kangoo maxi 1,4 diesel és 1800/min fordulatnál már ég a lámpa,hogy kapcsoljak fel.Természetesen ilyen szinten nem értek hozzá,de mindenhol azt szajkózzák minél alacsonyabb a fordulat annál kevesebb a fogyi.
-
pjen
félisten
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #23694 üzenetére
Hűtési rendszer leeresztése
H5RS0B1606004
! FIGYELEM
Az égési sérülések elkerülése érdekében ne
vegye le a hűtőfolyadék-tartály sapkáját,
amíg a motor és a hűtő még forró. Ha túl
hamar veszi le a sapkát, nyomás alatt álló,
égést okozó folyadék és gőz törhet ki a
nyíláson.
1) Emelje le a hűtőfolyadék-tartály sapkáját az
óramutató járásával ellentétes irányba, hogy
kieressze a nyomást.
2) Lazítsa meg a leeresztőcsavart (1) a hűtőn, hogy
leereszthesse a hűtőfolyadékot.
3) A hűtőfolyadék leeresztése után erősen húzza meg
a leeresztőcsavart.
A hűtési rendszer feltöltése
H5RS0B1606005
1) Használjon jó minőségű etilén-glikol fagyálló és víz
50/50 százalékos keverékét a hűtőfolyadék
kiegyenlítő tartály feltöltésére (1).
A FULL jelzésig (3) töltse fel.
2) Járassa a motort levett hűtőfolyadék-tartály sapkával
(2), amíg a hűtő felső tömlője forró nem lesz.
3) Alapjáraton töltsön be hűtőfolyadékot a hűtőfolyadék
kiegyenlítő tartályba (1), amíg a folyadékszint eléri a
FULL jelzést.
Helyezze vissza a hűtőfolyadék-tartály sapkáját (2)
az óramutató járásával megegyező irányba
elfordítva.
A hűtési rendszer átöblítése és feltöltése
H5RS0B1606006
! FIGYELEM
Az égési sérülések elkerülése érdekében ne
vegye le a hűtőfolyadék-tartály sapkáját,
amíg a motor és a hűtő még forró. Ha túl
hamar veszi le a sapkát, nyomás alatt álló,
égést okozó folyadék és gőz törhet ki a
nyíláson.
1) Emelje le a hűtőfolyadék-tartály sapkáját (1) az
óramutató járásával ellentétes irányba, hogy
kieressze a nyomást.
2) Levett hűtősapka mellett járassa addig a motort,
amíg a hűtő felső tömlője fel nem melegszik (ez azt
mutatja, hogy a termosztát kinyitott, és a
hűtőfolyadék átfolyik a rendszeren).
3) Állítsa le a motort, és eressze le a hűtőfolyadékot.
4) Szorosan csavarja be a hűtő leeresztőcsavart (1).
Töltse tele a rendszert vízzel, és járassa a motort,
amíg a hűtő felső tömlője ismét fel nem melegszik.
5) Ismételje meg néhányszor a 3. és 4. lépést, amíg a
leeresztett folyadék csaknem teljesen színtelen nem
lesz.
6) Eressze le a rendszert, majd zárja szorosan a hűtő
leeresztőcsavarját (1).
1
2
I5RS0B160004-01
3
4
1
2
Szia.Ezt most másoltam ki a suzuki szervíz CD ről. -
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #23699 üzenetére
Ahogy én tudom,logikus.amíg nem nyit a termosztát csak a rövidrezáró csövön megy a viz+ ha fűtesz a radiátoron is.Addig nem is lesz meleg a visszatérő amig a termó nem nyit.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #23862 üzenetére
Akut ilyenkor kilehetne próbálni egy fogyasztót direkt rákötve.Mondjuk egy 12V 100w os izzó.Pl egy fényszóró égő összekötve a két ízzó szál.Ha jól világít lehet nem az aku a hunyó.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #23874 üzenetére
Szia.Áramot kéne mérni az aksi negativ és a test között,valami leszívja az aksit.Az alacsony aku feszt nem jelzi semmi,esetleg vehetsz egy ledes indikátort.Ha ég a töltés ellenőrző az sem feltétlen generátor hiba,lehet sokminden,de leginkább ékszíj szakadás.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #24150 üzenetére
Teljesen igazad van,lányoméknak van egy 10 éves diesel puntójuk több mint 200K van benne és a kopó alkatrészeken kívül semmi baja,pedig mindenki szidja a fiatot.