Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ncc1701

    veterán

    válasz hemaka #63543 üzenetére

    Gőzborotvás autómosó max arra jó, h lecsapasd róla a durvább vackot. Utána haza kell menni, két vödrös módszerrel kézzel lemosni, majd bogár eltávolító az elejére, vas eltávolító az egész kasztnira, utána állapottól függően lehet át kell még gyurmázni. Na, ezután lehet polírózni, és vmi spec bevonatot rátenni.

  • válasz hemaka #63543 üzenetére

    A motormosást is szakemberre bíztam, ha már polír + kerámia ment rá akkor nem akartam a motorral külön szenveni. Többször majdnem rászántam magam, de kellett volna valami normális vegyszer is, azt meg sosem vettem meg :D

    De ő is azt mondta, hogy át lehet rajta menni magasnyomásúval, a lényeg szigetelve van, nagy kárt nem igazán lehet tenni benne. Én továbbra sem szívesen állnék neki :)

    Sokáig mostam kézzel, kétvödrös technikával, öblítettem, szárazoltam, waxoltam; de már annyira mosókarcos volt a fényezés (~10 éve volt polírozva), hogy annyira gyorsan ledobta a felvitt keményviaszt is, hogy a motorháztetőn / tetőn már 4-5 eső után is alig maradt valami. Így meg idő és anyag pazarlásnak tűnt, kellett már egy polír, hogy ápolni lehessen.
    A kavicsfelverődések, kisebb leütések, kopások is javítva lettek javítófestékkel - ezek nyilván közelről látszanak, de 1-2 méterről már szinte észrevehetetlen.
    Kapott ugye alvázvédelmet is kb 2 éve, egy új szélvédőt mert azon is volt jópár (javított) kavicsfelverődés.

    Illetve került be egy Pioneer EVO62DAB is, így Android Auto / Apple CarPlay kompatibilis a gép.

    A legtöbbet a telefon elhelyezésével, navigáció, kihangosítás kitalálásával szenvedtem, sehogy sem volt igazán jó. Nyilván ez az összes ilyen gondomat megoldja, minden fillért megért. Bár idegenkedtem tőle, mert nagyon tájidegen, típusidegen, nem illik a képbe.. De hihetetlenül hasznos.

    "... and I hope you have a great day!"

Új hozzászólás Aktív témák