Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz ncc1701 #61217 üzenetére

    Attól függ... ;]

    Milyenre gondolsz? A klasszikus kerámia bevonatra? Tehát mélytisztítás -> polírozás több lépcsőben -> kerámia bevonat -> "rásütés", vagy valami egyszerűbbre?

    Személy szerint én még a Swiftedbe sem políroznék bele, mert ha nem romon karcos az egész (hologramos) akkor szerintem nem szabad, ugyanis azzal vékonyítod a lakkot, ami a szín elsődleges védelme, ha vékonyabb akkor már nem úgy töri a fényt, az UV más mértékben kezdi el fakítani a színét. (japán autók közül soknak sok színe nagyon fakulós, sok pedig szépen tartja még ~20 év után is és... nos, mind láttunk már narancssárgára/rózsaszínre mattult régi swiftet :R piros volt az hajdanán 20-30 éve, csak az idő vasfoga mindent megesz, bezzeg a kék ugyanolyan színű mint akkor)

    Az Insigniád az más, az már abban a korban van hogy kiérdemelt egy mélypolírt és ha már szép fénye lett, akkor óvjuk meg valamivel, mondjuk egy kerámiával, hiszen az a legtartósabb, ám nagyon fontos hogy ápolást igényel. Minden gyártó (most éppen a Gyeon ugrik be) csak akkor vállalja a 2-5 éves élettartamot, ha az a bevonat megfelelően van kezelve és karbantartva/frissítve adott időközönként. Tehát ha minden héten beugrasz a sarki mosóba és habkefével csiszolod végig a kerámiás autódat majd a szennymarófejjel vereted le a habot, akkor értelemszerűleg a 2 évet alulról fogja karcolni az élettartama, úgy meg már nem is buli egy 2-300.000 forintos kerámiázás, nemde? ;)

    Egy sima szilika bevonat, bőven elég, igaz nem tart ki évekig, de nem kell polírozni, gyurmázni, cserébe 6-8 hónap alatt lekopik, de könnyen applikálható (laikusoknak is) és relatíve tartós. (egy sima carnauba waxhoz képest)

    Fuh, megint túltoltam. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák