Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Calogero

    addikt

    válasz csigi #5683 üzenetére

    A váltó miatt beszélt le.
    Ha jól tudom ez lett volna az első szériás Robotizált manuális váltó, mert az Swift I-be csak manuális volt és full automata.

    Mi Ford Focusrólról akartunk váltani az új kocsira, 5 hónaposan 2 kétszert kellett tréllerre rakni (szétköpte az olajat, illetve amikor full elektonika megadta magát), állandóan beázott a hátsólámpám (eső, illetve mosás után állt benne víz) illetve 3 szor lett megtörve a járgány.

    1. A párom belém jött amikor kihozta a szalonból (kb 1 km tett meg vele) Így jöttünk össze. (kiszálltam, megláttam, megszerettem, megkértem, elvettem :D )
    2. Utána meg belénk szálltak hatulról... kétszer ugyanaz a személy.... először a lámpánál, másodjára meg amikor félreálltunk.

    Ekkor döntöttünk úgy hogy eladjuk az Focust mert ez csak vonza a bajt.

    Pont ekkor jelent meg a Swift II, így került be a képbe. Majd megnéztük a Astra Classicot.
    Nálunk is a felszereltség hiánya miatt került le a listáról. De hamár ott voltunk nézzük meg az Astra H-t. Nha ott már volt felszereltég bőven (rakattunk is bele bőven 6-7 hónapot vártunk mert rendelni kellett), illetve több tapasztalat volt váltó terén, mert már a régi Corsától fejlesztették az Easytronic váltót, és mire az Astrába bekerült akkorra már kinőtte a gyerekbetegségeit, mint pl ha folyamatosan + irányba tartottad a kart akkor felpakolódtak a fokozatokat gyorsan 5.-ig. Nha szegény autó 20-30km sebességgel ötödikbe.... :)

    Illetve az Astra mellett szólt az Adaptive Kanyarkövetős Bi-Xenon fényszóró.
    Az ár viszont a Swift mellett szólt volna (ár/teljesítmény), de egy nőt lebeszélni egy olyan dologról, amibe teljesen beleszerett... ;]

Új hozzászólás Aktív témák