Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz dethroner #49392 üzenetére

    Sokat:
    - nem szívja a Nap a fekete kárpitot
    - nem melegszik fel annyira az utastér
    - a piros-fekete gyerekülés nem lesz narancs-szürke
    - nem párásodik be belülről reggelre.
    A jégkaparás nem egy nagy meló, amilyen ritkán indítom be annyi ketyegés kell neki hogy átjárjon mindent rendesen az olaj, melegedjen a víz, hogy amint elindulok ne azonnal boruljon párába a szélvédő...

    @csaba1203: Szerintem dethroner a gyári defektjavítóhabra gondolt, a kukacozás után nem kell új szelep. A gond inkább azzal van hogy az abroncs belső vizsgálata ilyenkor elmarad, így nem tudod belül mondjuk nem karistolta e végig az oldalfalat ezzel gyengítve a szerkezetét. Ha utána beadod a gumisnak javításra, akkor okés. Nekem egy ilyen készlet azért van a teljesértékű pótkerék mellett, mert a pótkereket feldobom és ha véletlenül amíg nem készül el a defektes kapok még egy facsavart, akkor ne a trélert kelljen hívni...
    Nálam az autónak mindig "harckészültségben" kell lennie, nem opció hogy nem indul vagy önerőből helyváltoztatásra képtelen, vagy az útszélén várok 1 órát a "sárgaangyalra" vagy az Assistance-ra... Nálunk kötelessége van minden járműnek, de akármelyik kocsiba ha beüllsz és elfordítod a kulcsot, azok indulni fognak és ha muszáj akkor elvisz a kontinens másik végére és vissza is hoz. ;] Nem bohóckodunk ilyen kotlák betegágy bontószökevények autókkal, amelyik a fenti egyszerű feltételeket nem tudja teljesíteni, az vagy az autószerelőnél landol vagy (ha nem éri meg megjavítani) megy a háztól.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák