Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M_AND_Ms

    addikt

    válasz 2ozzmexy #47763 üzenetére

    "Általában akkor esik meg, ha a kézifékkötél háza, vagy a végeinél levő gumiharang sérült, így víz kerül bele, és bizony az megfagy!
    (...) Sajnos a dobfék jellegzetessége, hogy a belekerült szennyeződés, a fékpor és a nedvesség nem túl könnyen tud belőle távozni. Ezeket időnként érdemes kitisztítani."
    [link]

    Szóval, ez inkább karbantartási probléma....Megjegyzem egy autó akkor van rögzítve, amikor mind a 4 kereke rögzítve van...ez pedig a kézifék behúzásával és sebességben hagyással alakul ki.
    Én már jártam úgy, hogy egy pillanatra kiszálltam, hogy egy kapu kinyissak, így járó motornál (értelemszerűen üresben hagyva) kézifékkel rögzítettem az autót a kis emelkedőn. Viszont a két hátsó befékezett kerekek jeges részen álltak, amin, néhány másodperc múlva, szépen lassan elkezdtek csúszni. Az elsők meg ugye nem voltak rögzítve....az autó lassan de biztosan megindult a lejtőn......Sohasem lehetsz elégé óvatos!

    [ Szerkesztve ]

    Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

Új hozzászólás Aktív témák