Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45516 üzenetére
"Illetve a fékfolyadék és a szervófolyadék az közös az S-Crossnál, vagy két külön töltet?"
Külön töltet természetesen, mivel az egyik hajtóműolaj (hidraulikafolyadék köznapian) a másik meg egy speciális folyadék. (nem tudom már mi az alapja, talán alkohol, csak azt h megköti a vizet és rettentően korrozív)
Szerintem te keversz vmit... A japán autók nagy többségében hidraulikus a kuplung kinyomócsapágya, az szokott közös tölteten lenni a kormányszervóval, de az S-Cross-ban ZF-es EPAS rendszer dolgozik, a hidro-val nem tudnál parkolni. Inkább arra figyeljetek ilyenkor hogy az ABS kockát és az ESP szelepeket is légtelenítsék, ne csak a féknyergeknél, ehhez rá kell kötni a fedélzetit egy gépre és a megfelelő szervíz programot elindítani rajta. Ha nagyon érdekel hogyan csinálja, akkor leírom bővebben is.Szerintem nem para hogyha Bartáékhoz viszed, ismerem őket, eléggé jók, de ha nem vagy biztos benne csörögj rájuk, kézségesen segítenek bármiben.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...