Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz BigBlackDog #45279 üzenetére

    Igen, amíg mozgásban van némelyik hagyja blokkolni, vagy csak látszólag blokkol és "sikít a gumi", mert olyan gyorsan csinálja hogy lassított felvételen is alig látszik...
    Epas rendszerekben amint a kormány pozicíójeladója "bead", csökkenti a fékerőt hogy tudj manőverezni és amint abbahagytad a manőverezést, újra blokkolja a kerekeket.
    A kipörgésgátló hasonlóan működik, ha az ESP azt küldi vissza a buszon hogy az autó mozog, nem veszi el teljesen a gázt, különben csúszós úton egyhelyben forogna a kerék, így lehetséges hogy a kipörgésgátló ellenére az octavia-ban 2-esben még "nyikkan" a gumi ha agresszívan vezeted, ha jó a lábad még 3-asban is, de ahhoz nagyon érezni kell.
    Az ESP pl hagyja kitörni a kocsi farát oldalra vészfékezésnél, majd visszateszi egyenesbe amint úgy érzi alkalmas, mire te ellenkormányzol már vissza is tette mögéd.
    De mindegyik elvárja a jó állapotú és minőségű gumit/fékeket, ezek nélkül megteszi amit tud és annyi.
    A Vitara/S-Cross esetén a kapcsoló az ESP-t és az EBD-t kapcsolja ki és csak addig amíg el nem éred a 30km/h-t/le nem veszed a gyújtást, mert utána automatikusan visszakapcsol. :K
    Ez azért kell hogy el tudj indulni közel sem ideális körülmények között, mint a B Omega hópehely gombja a váltón. Ha az gomb nem lenne egy tükörjégre futva ott maradnál tavaszig, mert nem tudnál elindulni az autóval.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák