Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz SyMbioTe #44164 üzenetére

    Nem tudom, hogy a konkurensek mennyit kényszerülnek emelni, de az már most látható, hogy a Suzuki jó pár évre búcsút inthet a tavalyi eladási számoknak. Ez a "lehetőségautós" dolog még megtolhatja valamennyire persze.

    Már csak az a kérdés, hogy a teljes kisautós, alsó-közép szegmens számai bezuhannak majd, vagy lesz-e olyan gyártó akinek nem kell emelni ennyire és jól jöhet ki a dologból...pontosabban jobban mint a többiek.

    Szerintem az Euro 6 és a CO2 adó komolyan lecsökkenti majd az új autó eladásokat szinte mindenhol. Kivétel lehet a felsőkategóriás, prémium, luxus autós szegmens, ahol a pénz nem téma.

    Pár éven belül látunk még fúziókat, felvásárlásokat az autópiacon és ha lesz komolyabb jövője az e-autóknak és az önvezetésnek, akkor pár évtizeden belül felére, harmadára csökkenhet az autógyártók száma, főleg ha az EU erőltetni fogja továbbra is a kibocsátás csökkentést.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • válasz SyMbioTe #44164 üzenetére

    Arra énis kívácsi leszek, hogy a majd 1-1.5 milliót drágult modell (az 1.6-os gen óta) eladásai hogy alakulnak majd. :)

    Bár még mindig olcsó a hitel így kérdőjeles mekkora hatása lesz, illetve hány embernél tolta fel a fájdalomküszöb főlé az árat az újabb emelés.

    No meg a használt piacra méginkább rányomja majd a bélyegét... ennek persze az eladók örülnek, mert kvázi értékvesztés nélkül lehet majd továbbra is eladni a használt vitarákat.
    Kis túlzással. :D

    Az egész autóipar jó nagy sz*rban van ezzek a gigazöldüléssel.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák