Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirKero

    őstag

    válasz Winne #43720 üzenetére

    Röviden: Az S-Cross nagyobb és közel ugyan annyiért jobban felszerelt.( GL+ )
    Hosszabban : [link] Bár ez még az 1.6 szívó Vitara de a kaszni és a felszereltség kb ugyan az a mostani turbóssal.

    [ Szerkesztve ]

    Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

  • válasz Winne #43720 üzenetére

    Szia!

    Kis felárért ledes fényszóró, kicsit nagyobb csomagtér, kicsit nagyobb beltér (13cm), automata világítás/ablaktörlő.
    Mi nyáron vettük, ugyanígy Vitara/Scross között gondolkodtunk, de ezek miatt Scross lett. Ledes fényszóró szerintem önmagában megéri :D
    Vitarába meg van pár vezetést segítő rendszer.

    „És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

  • Hego

    tag

    válasz Winne #43720 üzenetére

    Egy kis érdekesség:

    A gyárakban és a beszállítóknál zajló folyamatok – többnyire a gikszerek – olykor kéretlenül is árcédula-módosításra kényszerítik a kereskedőket. Minden autózás iránt érdeklődő tájékozottabb olvasó fújja, hogy az elmúlt években Suzuki Vitarából adják el idehaza a legtöbbet, a közelében sincs semmilyen más négykerekű. Ennek ellenére igencsak meglepő lehetett egyeseknek, hogy 2019 első hat hónapjában a magánszemélyes vevők között valami megverte.
    Pedig nem változott a Vitara ára, nem csökkent az iránta érdeklődők száma – akkor mégis mi történhetett? Gubanc volt Esztergomban, akadozott a modell gyártása. „Részben a Vitara adta el az SX4 S-Crosst” – magyarázta korábban az eredményeket Tóth Péter, a Suzuki Magyarország kereskedelmi igazgatója. „Egy beszállítói alkatrész nem megfelelő minősége okozta a gyártásnál, majd a kiszállításoknál a problémát, viszont eközben a Vitara miatt a szalonokba bejött ügyfelek közül sokan végül az SX4 S-Cross mellett döntöttek.” Mi tesszük hozzá, jelentős részben az SX4 okos árazása, valamint a rutinos Suzuki-értékesítők terelésének eredményeként.
    Nehezebb dolguk volt, mint annak idején „a vegyél Sanderót Duster helyett” művelet végrehajtóinak, akkor ugyanis a drágább autó helyett az olcsóbbra kellett rábeszélniük az embereket. Most tavasszal fordított volt a helyzet, de a Suzuki-szalonok munkatársai profin megoldották a feladatot. Íme, két számpár, csak hogy lássuk az eredményt: 2018 első felében 4157 Vitara kelt el nálunk és csak 1824 SX4 S-Cross, míg 2019 első felében 2720 Vitara, viszont 3260 darab SX4 S-Cross.
    HIRDETÉS
    Ez így 5981 darab vs. 5980 darab!
    Vagyis miközben az ország topkedvencét nem tudta legyártani Esztergom a kívánt mértékben, azt a bravúrt vitték véghez a márka értékesítői, hogy rádumálták a Vitara leendő vevőit a drágább testvérére. Szép munka, amihez az SX4 S-Cross rugalmas, központi árazása is kellett!

    Forrás: https://www.vezess.hu/magazin/2019/12/17/uj-szemelyautok-arazasi-strategiai/

    i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

Új hozzászólás Aktív témák