Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M_AND_Ms

    addikt

    válasz HKorn #38577 üzenetére

    Nem látunk be az egészbe: hogy, s miként állítják össze egy termék beltartalmát.

    Egy off példa. Divat a panellakásokat zsigerből fikázni: miért ilyen kicsi, miért ilyen rövid, miért annyira olyan. Családi kapcsolatok révén volt szerencsém megtudni, hogy anno, mikor tervezték őket, akkor is a legnagyobb munkát az okozta, hogy az egy lakásra szánt költségkereten belül tudjanak maradni úgy, hogy azért az alapvető-, elvárt- és kötelező tulajdonságokat teljesítse az épület és a lakás.
    Szóval, nem arról van szó, hogy ne tudna Suzuki, autónként 30ezres hangszórókészletet berakni (ami ugye nem mondható drágának), hanem inkább arról, hogy valószínű itt volt egy vágás, hogy a végösszeg alatt maradjanak (és valószínű ezen hangszóró bekerülése költsége töredéke az általunk kiválasztottnak). Talán jobb is, hogy már nem a karosszéria merevségén spórolnak.
    Persze, kívülállóként én is tudnék gazdagítani a beltartalmon úgy, hogy szerintem nem, vagy csak -számomra- nagyon kicsit dobná meg a költséget. Nem tudom. Azért gyanítom, sok minden tényezőt nem ismerek az egész nagy egyenletből.
    (Ugyanígy vagyok, mint amikor saját szakterületembe valaki kívülről a saját -de hiányos- ismereteinek birtokában tényleg jó szándékkal és még érvekkel alátámasztva is, de "beleokoskodik". Én jobban tudom, jobban ismerem az okokat és a "mit-miért"-et.)

    Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

  • dnelb

    veterán

    válasz HKorn #38577 üzenetére

    Ez így van, már csak a 4/5 ajtóba raknanak szigetelést, teljesen más érzés lenne.. Ajtó csukodas full bmw, audis lett nekem, és sokkal jobb mint a vwk.. Azok is konganak alapból.. Nekem került 25kba, nekik mennyi lenne? 15 max per autó.

Új hozzászólás Aktív témák